Mieheni ystävä ollut lauantaista meillä
Nyt ovat saunassa, vaihteeksi.Muuten sinänsä haittaisi mutta se on nainen. Tuntuu pahalta vaikka nainen vakuuttaa että ovat vain ystäviä.
Kommentit (326)
Luotan etteivät tee mitään. Ainakin tuo nainen vakuuttaa niin. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:58"]Luotan etteivät tee mitään. Ainakin tuo nainen vakuuttaa niin. Ap
[/quote]Vittu oot tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:58"]
Luotan etteivät tee mitään. Ainakin tuo nainen vakuuttaa niin. Ap
[/quote]
Jos jotain vakuutellaa niin se jo riittäisi herättämään epäilyni muusta. Ja onhan tuo ihan käsittämätön yhtälö.
Laita heille sänky valmiiksi. Saunan jälkeen tulee usein niin raukea olo, että on mukava ottaa pikku nokoset. Äläkä sitten mene häiritsemään lepohetkeä, se olisi epäkohteliasta.
"Marikalle" miehesi on kertonut, ettette ole yhdessä, mutta asut vielä samassa osoitteessa ennen kuin löydät uuden asunnon.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:05"]Laita heille sänky valmiiksi. Saunan jälkeen tulee usein niin raukea olo, että on mukava ottaa pikku nokoset. Äläkä sitten mene häiritsemään lepohetkeä, se olisi epäkohteliasta.
[/quote]
Joo ja anna kortsuja kans samaan syssyyn kun et kerran kehtaa ottaa paikkaasi talossa.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:58"]Luotan etteivät tee mitään. Ainakin tuo nainen vakuuttaa niin. Ap
[/quote]
Miksi et pyydä kolmen kimppaa?
Ootko noin hiton tyhmä ettet tajua mitä se akka yrittää??? Mene nyt äkkiä sinne ja läpsäytä ukkoo naamalle ja sano sille akalle että nyt hemmettiin mun paikalta. Ootko oikeesti noin sinisilmänen? En voi uskoa tätä stooria mutta kai näitä raukkoja tyttöystäviä on... varo ettei susta tule kohta niiden lasten kummitäti joten äkkiä sinne saunaan huss huss
Joskus röyhkeä 'avoimuus' on parempi peite kuin salamyhkäinen toiminta. Mieti sitä. Toivottavasti miehesi kuitenkin on vain ja ainoastaan tomppeli.
Niin. Toi nainen on niin kaunis ettei sen va rmaan tarvi mun miestä viedä. Silti korventaa. Ao
Tää on oikeesti jännin juttu täällä aikoihin, voi ap raukkaa.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:15"]Niin. Toi nainen on niin kaunis ettei sen va rmaan tarvi mun miestä viedä. Silti korventaa. Ao
[/quote]
Niinpä niin.... :D
Kai olet kysynyt miksi ne halusi saunoa kaksin ilman sinua? Onko nainen miten suuntautunut eli mies ei kiinnosta? Minä en haluaisi/kehtaisi/ilkeäisi saunoa miespuolisen kaverin kanssa.
"Marika" on mahtaa olla ihmeissään, kun odotti kahdenkeskeistä lomaa rakkaansa kanssa, mutta olohuoneessa joku mamma koko ajan naputtaa kännykkäänsä.
Laitathan kyyhkyläisille jotain iltapalaa nyt saunan päälle?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:19"]Kai olet kysynyt miksi ne halusi saunoa kaksin ilman sinua? Onko nainen miten suuntautunut eli mies ei kiinnosta? Minä en haluaisi/kehtaisi/ilkeäisi saunoa miespuolisen kaverin kanssa.
[/quote]Enkös kertonut etten kehtaa mennä tuon kanssa saunaan? Liian täydellinen. Ap
Odotan kiihkeätä lesboseksisessiota, jossa "Marika" tyydyttää aloittajan paremmin kuin mies koskaan ja lopulta he yhdessä karkaavat Ausseihin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:19"]Kai olet kysynyt miksi ne halusi saunoa kaksin ilman sinua? Onko nainen miten suuntautunut eli mies ei kiinnosta? Minä en haluaisi/kehtaisi/ilkeäisi saunoa miespuolisen kaverin kanssa.
[/quote]Enkös kertonut etten kehtaa mennä tuon kanssa saunaan? Liian täydellinen. Ap
[/quote]
Mutta pyysikö ne sua edes?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:24"]"Marika" on mahtaa olla ihmeissään, kun odotti kahdenkeskeistä lomaa rakkaansa kanssa, mutta olohuoneessa joku mamma koko ajan naputtaa kännykkäänsä.
Laitathan kyyhkyläisille jotain iltapalaa nyt saunan päälle?
[/quote]Kyllä hän itse tekee iltapalaa. Haluaa tehdä. Ap
Onko "Marikan" suupielissä valkoista kastiketta? Tarkasta onko miehesi kyrpä tummanpunainen ja turpea?