Mieheni ystävä ollut lauantaista meillä
Nyt ovat saunassa, vaihteeksi.Muuten sinänsä haittaisi mutta se on nainen. Tuntuu pahalta vaikka nainen vakuuttaa että ovat vain ystäviä.
Kommentit (326)
What?? En tajua kuinka voit ihan "coolina" täällä kirjoitella, kun miehes on jonkun muijan kans saunassa KAHDESTAAN. Mä jättäisin miehen jo pelkästä ehdotuksesta "mitäs tuumaat jos menen Liisan kans saunaan"! Jos haluaa muiden naisten kans nakuilla niin siitä vain, mua on turha haeskella saunan jälkeen- tai mun tavaroitani!
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:20"]miksi ne kaksistaan on? En usko....
[/quote]Oli sillä pyyhe päällä. Enkä kehtaisi mennä tuon kanssa saunaan. Häpeäisin itseeni. Ap
Meilläkin on miehen kaveri ollut kylässä kohta viikon... Mieheni tosin ei itse ole paikalla, eikä tämä kaveri ole nainen.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:20"]miksi ne kaksistaan on? En usko....
[/quote]Oli sillä pyyhe päällä. Enkä kehtaisi mennä tuon kanssa saunaan. Häpeäisin itseeni. Ap
[/quote]
Mene mukaan vaan ja istu niiden väliin vahtimaan. Ovatpa kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:26"]Meilläkin on miehen kaveri ollut kylässä kohta viikon... Mieheni tosin ei itse ole paikalla, eikä tämä kaveri ole nainen.
[/quote]
Hahahaa.. Guumaa ;) kerroppa lisään;)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:26"]Meilläkin on miehen kaveri ollut kylässä kohta viikon... Mieheni tosin ei itse ole paikalla, eikä tämä kaveri ole nainen.
[/quote]
Ooo! Kerro lisää!
Saunassa naispuolisen ystävän kanssa kahdestaan? En usko.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:20"]miksi ne kaksistaan on? En usko....
[/quote]
Äkkiäkös se pyyhe lähtee.
Kuuluuko saunasta jytkytystä? Juhlivat varmaan persujen vaalimenestystä siellä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:29"]Saunassa naispuolisen ystävän kanssa kahdestaan? En usko.
[/quote]Tiedän että ovat ihan lapsuuden ystäviä. Silti korventaa. Tuo nainen on tosi kaunis ap
Käske ne jo jäähylle. Alkaa olla jo nestehukkaa.
Kohta saadaan kuulla av:lla: "Mieheni on pettänyt minua lapsuudenystävän kanssa melkein silmieni alla!" :D
Ai että nainen, joka laittaa itse ruokansa ja siivoilee siellä ja saunoo miehen kanssa. Mihin ap:ta tässä kuviossa tarvitaan? Lähtisin menemään ja katsoisin, milloinka mies edes huomaa poistumiseni ja tajuaa kysellä perään.
"Marika" tuli juttelemaan kanssani, mieheni meni ulos jäähdytteleen. Olis voinut antaa edes suukon. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:29"]Saunassa naispuolisen ystävän kanssa kahdestaan? En usko.
[/quote]Tiedän että ovat ihan lapsuuden ystäviä. Silti korventaa. Tuo nainen on tosi kaunis ap
[/quote]
vieläkö se on antamassa siellä miehellesi suikkaria?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:49"]"Marika" tuli juttelemaan kanssani, mieheni meni ulos jäähdytteleen. Olis voinut antaa edes suukon. Ap
[/quote]
Ei se voinut kun sen suu maistuu nyt Marikan pillulle, olen varma tästä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:49"]"Marika" tuli juttelemaan kanssani, mieheni meni ulos jäähdytteleen. Olis voinut antaa edes suukon. Ap
[/quote]
No onhan tuo epäkohteliasta, mutta jos se antoi sen suukon jo saunassa. Kyllä vieraille pitää olla kohtelias.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:12"]Tee testi. Jos se on ystävä, se auttaa sua siivoamaan. Jos ei, niin sitten käsket miestä heittämään akankuvatuksen ulos.
[/quote]Kyllä se siivoaa jälkensä ja tekee ruuat. Ap
[/quote]
No, kysy kuitenkin milloin lähtee kotiinsa ja ottaako siun ukon völjyyn.
[/quote]Niin. Hän asuu onneksi ausseissa. Eipähän tule hetkeen. En tiedä koska lähtee meiltä. Kai menee vanhempiaakin tapaan. Ap