Mieheni ystävä ollut lauantaista meillä
Nyt ovat saunassa, vaihteeksi.Muuten sinänsä haittaisi mutta se on nainen. Tuntuu pahalta vaikka nainen vakuuttaa että ovat vain ystäviä.
Kommentit (326)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:01"]
Saunominen = pettämistä ??? Mitä ihmettä .. ajatteletteko myös miehenne nussivan kaikkia kassaneitejä takahuoneessa samalla kun käy lähikaupassa vai onko miestenne muukin yksityiselämä kielletty? Kiva siinä viettää kavereiden kesken mökillä aikaa poissa arjen keskeltä kun vaimo pitää olla kokoajan vieressä :D
[/quote]
Saunominen ja pikkareiden nilkkaan kiskominen + tuheron kuvaaminen on ehkä himpun eri asioita? Eli mikäli juttu pitäisi paikkaansa, oikeassahan tuo vaimo olisi ollut miehensä suhteen, eli mihin se saunareissu päättyikään.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:29"]
Kun edes juttelisi. Puhelimestakin vain nauroi. Marikasta ei kerro enää mitään. En muuten anna mitään sille aikoihin,siis miehelleni.ap
[/quote]
Ei se varmaan sitä haittaa. Ryhdistäydy nyt viimein ja tee itsellesi ja lapsellesi nykyistä parempi elämä! Anna sen ukon tehdä ihan mitä huvittaa.
[/quote]en ole mikään estoinen lahna. Muodoton kyllä,mutta mieheni on aina mukamas pitänyt musta. Tämä Marika On vain niin täydellinen. Kaikki naiset kahdehtisivat sitä. En vain minä. Älykäs, osaa tehdä ruokaa ja on kaunis. Onnekksi lesbo.ap
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 19:29"]
Kun edes juttelisi. Puhelimestakin vain nauroi. Marikasta ei kerro enää mitään. En muuten anna mitään sille aikoihin,siis miehelleni.ap
[/quote]
Ei se varmaan sitä haittaa. Ryhdistäydy nyt viimein ja tee itsellesi ja lapsellesi nykyistä parempi elämä! Anna sen ukon tehdä ihan mitä huvittaa.
[/quote]en ole mikään estoinen lahna. Muodoton kyllä,mutta mieheni on aina mukamas pitänyt musta. Tämä Marika On vain niin täydellinen. Kaikki naiset kahdehtisivat sitä. En vain minä. Älykäs, osaa tehdä ruokaa ja on kaunis. Onnekksi lesbo.ap
[/quote]
Haloo nainen! Oletko jollain alemman elämänmuodon tasolla, kun elämän tärkeimmät asiat ovat seksi ja alkoholi!?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 07:18"]
Huomenta. Mies vonkasi aamulla,enpäs antanut, Pyysin muistelemaan Marikan pimppiä ja vetämään vaikka käteen. Hitsi kun joutuu itse puurot keittään. Eli toisaalta ikävä sitä ämmää. Olipa viikko tavallaan lomaa, vaikkakin rankkaa sellaista.ap
[/quote]Oletko skitso?
Katsoin mieheni puhelinta. Olipa ottanut kuvia siitä Marikan värkistä. Tallentanut ne vieläpä. Kunhan tulee sisälle niin hieman jutellaan. Vaikka olenkin selvänä. Enkä ole muuten mikään wt.ap
Ihanaa elämää teillä. Voisit kirjotella vaikka blogia. Varmasti lukijoita riittäisi!
Löysin tämän aloitukseni vielä. Mieheni haluaisi lähteä sinne ausseihin lokakuussa minun ja lapsen kanssa. Se Marika kävi kesäkuun alussa vielä meillä. Sama peli jatku. En haluaisi sinne lähtee. Mies kuitenkin kiukuttelee. Vituttaa siis. Ymmärrätte kai?ap
Jumalauta. Jätä se äijä jo. Et voi olla noin tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:18"]
Ovat yhdessä saunassa?! Kuuluuko lauteiden natinaa? Entäs imutuksen ääntä?
[/quote]
kiihottaa jo ajatuskin vieraasta naisesta kotona :D. en silti halua pettää ketään
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:26"]Meilläkin on miehen kaveri ollut kylässä kohta viikon... Mieheni tosin ei itse ole paikalla, eikä tämä kaveri ole nainen. [/quote] Hahahaa.. Guumaa ;) kerroppa lisään;)
[/quote]
Nii että mies pitäisi jättää mutta miestään pettävä nainen on guuma ?? mitä helvettiä ? molemmat on todella väärin
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 07:05"]
Eihän siinä ole välttämättä mitään epäilyttävää taustalla. Jos mies ja nainen ovat tunteneet kauemmin, tykkäävät saunoa ja ovat ihan vain ystäviä, siinä ei ole ongelmaa. Olen minäkin sanonut miespuolisen ystäväni seurassa ja ei tullut mieleenkään kuksauttaa ystävääni. Mieheni on saunonut naispuolisten ihmisten seurassa ja oletan, että hänkään ei ole kuksauttanut ketään. Olen aina tykännyt harrastaa saunomista. Sekasaunomista, miesten kanssa saunomista ja naisten kanssa saunomista. Alasti oleminen tuntuu ihan luonnolliselta saunassa. En tiedä mitä mieltä miehesi on ja kuinka paljon hän saunoo, ymmärrän että voi tuntua kurjalta. En halua vähätellä epäilyksiä tai ikävää oloa. Toivon vain, että kyse ei ole mistään pahasta vaan ihan puhtaasti saunomisesta.
[/quote]
Näimpä mutta av:n porukka käy varmaan toppahaalari päällä saunassa ettei petä puolisoa. Mites tilanne jos nainen meikkaa ja miehesi kusee vieressä. Tietty heti ottaa suihin mieheltäsi ja mällit peppuun. Miten te voitte ikinä viettää normaalia omaakin elämää ? Miten tilanne jos miehenne lähtee työporuka/kaveriporukan kanssa mökkiviikonloppua viettämään niin ette nuku viikkoon kun mietitte heti että se pettää siellä teitä ??? Ei voi siis olla elämää jossa puoliso ei olisi mukana tuolla logiikalla
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 19:21"]
onpas av-mammat pettäviä naikkosia, kun ei kaverin kanssa voi saunaan mennä ilman panemista.
Itse voisin miespuolisen kaverin kanssa saunoa ilman, että siinä olisi mitään ihmeellistä. Ja silloinkin kun hänellä olisi tyttöystävä.
Tuliko kellekään mieleen, että ehkä tällä kaverilla on oma mies siellä Ausseissa? Eikä ole pettämässä omaa miestään myöskään?
[/quote]
Niimpä .. miten voi koskaan tuollaisessa suhteessa olal kaveriporukan kesken ilman vaimoa tai tarkemmin ottaen päästää vaimoa mihinkään jos on heti pettämässä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:19"]Kai olet kysynyt miksi ne halusi saunoa kaksin ilman sinua? Onko nainen miten suuntautunut eli mies ei kiinnosta? Minä en haluaisi/kehtaisi/ilkeäisi saunoa miespuolisen kaverin kanssa. [/quote]Enkös kertonut etten kehtaa mennä tuon kanssa saunaan? Liian täydellinen. Ap [/quote] Mutta pyysikö ne sua edes? [/quote]Pyysi. En mennyt.ap [/quote] Ilta on vielä nuori.
[/quote]
Ei olis takuulla pyytänyt jos mielessä olisi pettäminen .. todella luulotautisia olette. Kiihottaa kyllä ajatus että joku muijan kaveri alkaisi ehdottelemaan ja nimenomaan sauna on kiihottava paikka
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:26"]Meilläkin on miehen kaveri ollut kylässä kohta viikon... Mieheni tosin ei itse ole paikalla, eikä tämä kaveri ole nainen. [/quote] Hahahaa.. Guumaa ;) kerroppa lisään;)
[/quote]
Mitä guumaa on naisen horottamisessa ?
Muistan joskus nähneeni vastaavanlaisen aloituksen siitä että nainen oli miespuolisen kaverin kanssa kotona kun mies töissä tehnyt tänne aloituksen. Miksei vastaavat asiat toisinpäin kerää näin paljoa huomiota ja ratkaisunehdotuksia. Eikö teillä kiinnosta se että jonku vaimo pettää miestään ja mies pyytää apua
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:28"]
Nukkui sohvalla pikkarit polvissa?!? Mitä vittua??? Ja ap heitti vain peiton päälle ja lähti töihin??? Voiko tollasta oikeesti tapahtua? Millasia ihmisiä nää on?!?
[/quote]
Ja joku uskoo kaiken mitä netissä lukee
Nussuti nussuti