Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko toinen nainen mielestäsi se perheenrikkoja?

Vierailija
27.03.2023 |

Vai onko vastuu vaimoaan pettävällä miehellä?

Kommentit (515)

Vierailija
1/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on pettäjällä aina. Tosin itse en kyllä ymmärrä myöskään sellaisia ihmisiä jotka tietoisesti hakevat seuraa varatuista.

Vierailija
2/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä vain ollaan, sitä pitää tehdä mikä hyvältä tuntuu ja välillä roiskuu, jättää ne asiat vain taakseen ja antaa mennä. Joku kärsii ja joku voittaa, voi voi, elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen voi rikkoa ainoastaan siinä olevat ihmiset, ei kukaan ulkopuolinen. Eli vastuu on tietysti pettäjällä, mutta eihän sekään kohteliasta ole vikitellä varattuja.

Vierailija
4/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on pettäjällä.

Vierailija
5/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on molemmilla mutta isompi vastuu on pettäjällä.

Eli jos tietoisesti ryhdyt suhteeseen varatun kanssa niin olet osasyyllinen.

Vierailija
6/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran täällä vain ollaan, sitä pitää tehdä mikä hyvältä tuntuu ja välillä roiskuu, jättää ne asiat vain taakseen ja antaa mennä. Joku kärsii ja joku voittaa, voi voi, elämä on.

Ja ääni muuttuu kellossa kun sinä olet kärsijän roolissa.

Terveisin ex-vaimo joka potkaisin pettäjän pihalle vieden puolet omaisuudesta ja firmasta.

Vierailija
7/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat arveluttavia ja karsisin pois kaveripiiristäni.

Vierailija
8/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu on sillä joka päästää sen kolmannen "puun ja kuoren väliin". Ei toimivaan suhteeseen mahdu kolmansia. Ikinä.

Vierailija
9/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne "toiset" naiset ei tiedä totuutta. Mä olin miehen kanssa joka valehteli eronneensa.

Kunnes vaimonsa näki viestit ja otti yhteyttä. Meistähän tuli ystäviä.

Vierailija
10/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan osittain jos tietoisesti sekaantuu varattuun, mutta siitä huolimatta ajattelen että vastuu on sillä parisuhteessa olevalla.

Tai en nyt sanoisi että olisi osittainkaan, koska kyse ei ole hänen parisuhteestaan. Ihan itse se pettäjä valitsee pettää.

Tosin jos toinen nainen/mies on ystävä, niin koen että hänkin pettää tätä ystäväänsä.

Vierailija
11/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä tietysti aina. Se toinen ei välttämättä edes tiedä pettäjän olevan varattu ja vaikka tietäisikin niin vain liiton toinen osapuoli on syyllinen ja vastuussa perheen rikkoontumisesta jos niin käy. 

Vierailija
12/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se perheen rikkoja, mitäpä muuta.

Ei pääsyyllinen eikä päävastuussa, mutta osallinen hyvinkin.

Vierailija
13/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se perheenjäsen joka perheen rikkoo, hänhän sen tien pettämisen on valinnut. Toki toinen osapuoli voi olla välillisesti perheenrikkoja, jos tietoisesti on toisen pokannut tai on ollut tietoinen perheestä. Mutta "päävastuu" sillä jolla perhe.

Vierailija
14/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset ovat halveksuttavia. Luikertelevat muiden avioliittoon ja rikkovat perheet ja kyllä, jos eivät sitä tekisi, mies ei aktiivisesti lähtisi muuta etsimään.

Enkä puhu itse katkerana, mutta olen nähnyt monta tapausta, jossa nainen piirittää ja lähestyy eri kanavissa aktiivisesti eikä lopeta pommitustaan edes pyynnöstä, houkuttelee ansaan kuin hämähäkki. Sitten kun mies tajuaa, voi olla jo myöhäistä ja mies katuu loppuelämänsä menettämäänsä ehjää perhettä.

Vierailija
15/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on omalta osaltaan vastuussa. Maailma on täynnä vapaita miehiä,mutta jostain kumman syystä päädytkin varattuun.

Vierailija
16/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on aina uhri, vaikka pettäessäänkin.

Vierailija
17/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen voi rikkoa ainoastaan siinä olevat ihmiset, ei kukaan ulkopuolinen. Eli vastuu on tietysti pettäjällä, mutta eihän sekään kohteliasta ole vikitellä varattuja.

Vastuu parisuhteen rikkomisesta on vain parisuhteen osapuolella tai osapuolilla.

Mutta korottaisin "epäkohteliaan" moraalittomaksi.

Ei ole ok alkaa varatun kanssa sähläämään. Siis jos tietää tämän olevan varattu.

Vierailija
18/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset naiset ovat halveksuttavia. Luikertelevat muiden avioliittoon ja rikkovat perheet ja kyllä, jos eivät sitä tekisi, mies ei aktiivisesti lähtisi muuta etsimään.

Enkä puhu itse katkerana, mutta olen nähnyt monta tapausta, jossa nainen piirittää ja lähestyy eri kanavissa aktiivisesti eikä lopeta pommitustaan edes pyynnöstä, houkuttelee ansaan kuin hämähäkki. Sitten kun mies tajuaa, voi olla jo myöhäistä ja mies katuu loppuelämänsä menettämäänsä ehjää perhettä.

Oletko kuullut sananlaskua "tyhmästä päästä kärsii koko keho?" 

Vierailija
19/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se hajoa ilman hajottajaa, eli ei sellasia timmejä ankkahuulisia vamppeja pysty kukaan terve mies vastustamaan, eli ilman niitä, ei perheetkän hajoaisi.

Vierailija
20/515 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun näitä kaiken maailman Kardashianeja ja Hilttoneja ja Marttinoita sun muita aina ylistetään, mutta nämähän ovat juuri niitä 100% kliseisiä perheenrikkojatyyppejä, kuin vain olla ja voi.