Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko seonnut? Sekoamassa? Nyt pelottaa =( Ostettiin

Vierailija
21.04.2015 |

taannoin vauvalle huutokaupasta vanha "arvokas" (tai ainakin sen näköinen ) kehto. Lähinnä sisustus elementiksi, meillä on tapana et vauva nukkuu vieressä, helpompi imetyksenkin kannalta. Nyt viimesimmän viikon aikana minulla on alkanu olla outoja tuntemuksia ja pelkoja, jotka liittyy jotenki tuohon kehtoon, se tulee mun painajaisiin jollain selittämättömällä tavalla tai siis liittyy niihin..vaikee selittää. Kaks kertaa voisin vannoa että se kehto on itekseen siirtyny paikaltaan, mies ei usko, vaan kuittaa mun muistamattomuudella vähä unisuuden takia. Vauvaa oon joskus koittanu laittaa kehtoon päiväunille jo nukkuvana, alkaa saman tien huutaa kuin syötävä. Mua on alkanu tosissaan pelottaa omassa kotonani, tuntuu etten oo yksin vaikka oonkin, pelottaa katsoo peileihin yöllä kun käyn vessassa jnejne.

Onko kellään mitään vastaavaa kokemusta vai oonko mä vaan oikeesti tulossa hulluksi??

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kirjoittaa oman yliluonnollisen kokemuksen, mutten pysty, koitin kolme kertaa, tunnen vain etten saa kertoa. Rikkoisi varmaan hengen rauhaa. Nyt siis en voi kertoa hänestä, enkä ole kellekkään kertonut. Koen että henki otti minuun kerran yhteyttä, mutta en osannut auttaa, ja tuntuu että kerran avattu yhteys ei katoa. 

Nyt tämä oli ihan tyhjän kanssa kun en saa kertoa tarinaansa, mutta minä en koe yhteyttä kuin meitä yhdistämän asian kautta. Meillä eri juttu, mutta jos teitä yhdistää tuo kehto eikä muu uskon että yhteys ei aukea ilman sitä. Hankkiudu eroon kehdosta ja älä ajattele kehtoa enää, jos on kuvia siitä, älä säilytä. 

Vierailija
62/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:45"]Olen lukenut tän jutun täältä ennenkin. [/quote]joo sama juttu on ollut täällä jo. selvisi että siihen kehtoon kuoli joku vauva/vauvoja.

[/quote]

No ei ainakaan mun kirjoittamana ole varmasti ollut täällä! Enkä ole itse törmännyt mihinkään vastaavaan juttuun, jotta oisin edes teoriassa osannu varoa etukäteen =( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:45"]

Olen lukenut tän jutun täältä ennenkin.

[/quote]

On liikkunut juttua riivatusta nukesta ja nallesta. Liekö sama kirjailija taustalla.

Vierailija
64/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:33"]

Siinä kehdossa on joku paha henki, demoni. Mummuni kertoi vastaavaa tarinaa joskus. Hankkiudu eroon siitä.

[/quote]Kehdon paha henki voi olla esim luteet tai muut syöpäläiset. Ei olisi eka kerta, kun vauva itkee lutikkapesässä.

[/quote]

Lutikoita oli vanhassa kehdossa joka haettiin mummulan vintiltä aikanaan. Ne pirut purevat kaameita jälkiä jos on allerginen.

Pakkaseen kehto niin kuolivat. Jos en pidä jostain esineestä kotonani en joudu perustelemaan miehelleni sitä..eikö miehesi väitä tuntemuksistasi vaan haluaa pitää jonkun punkkiludepesäkkeen nurkissaan mielummin? menkööt itse sitten nukkumaan sinne

Vierailija
65/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea tekin uskotte. ap nauraa partaansa

Vierailija
66/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:33"]Kehto voi olla kyllä pahan hengen riivaama, harmillisesti siitä eroon hankkiutuminen ei välttämättä auta jos henki päättää jäädä asumaan taloonne..
[/quote]

Mitä sekopäitä tämä palsta on oikein täynnä? Ihmekään kun Soinit ja muut menestyvät.
[/quote]
Miten joku saa tähänkin vedettyä perussuomalaiset mukaan. :D Menehän lepäämään.

Vierailija
67/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkaa kehto osiin, hio vanhat maalit siitä pois ja vaikka petsaa siitä koriste-esine.