Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko seonnut? Sekoamassa? Nyt pelottaa =( Ostettiin

Vierailija
21.04.2015 |

taannoin vauvalle huutokaupasta vanha "arvokas" (tai ainakin sen näköinen ) kehto. Lähinnä sisustus elementiksi, meillä on tapana et vauva nukkuu vieressä, helpompi imetyksenkin kannalta. Nyt viimesimmän viikon aikana minulla on alkanu olla outoja tuntemuksia ja pelkoja, jotka liittyy jotenki tuohon kehtoon, se tulee mun painajaisiin jollain selittämättömällä tavalla tai siis liittyy niihin..vaikee selittää. Kaks kertaa voisin vannoa että se kehto on itekseen siirtyny paikaltaan, mies ei usko, vaan kuittaa mun muistamattomuudella vähä unisuuden takia. Vauvaa oon joskus koittanu laittaa kehtoon päiväunille jo nukkuvana, alkaa saman tien huutaa kuin syötävä. Mua on alkanu tosissaan pelottaa omassa kotonani, tuntuu etten oo yksin vaikka oonkin, pelottaa katsoo peileihin yöllä kun käyn vessassa jnejne.

Onko kellään mitään vastaavaa kokemusta vai oonko mä vaan oikeesti tulossa hulluksi??

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kehdon syy ole. Tottakai vauva huutaa kun sä siirrät sen eri paikkaan johon se ei oo tottunut!

Vierailija
42/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:07"]Kieltäkää vaan pelkurit asioita itseltänne, mutta sanonpahan vaan, että henkimaailman jutut ovat totisinta totta. Olen nähnyt sen omin silmin. Ollessani kuusi vuotias, olin äitini kotitilan vintillä leikkimässä. Siellä oli vanha salonkipöytä, jossa oli sellainen liikuteltava peili. Leikin peilin edessä, kunnes huomasin nauravat kasvot peilissä, jotka tuijottivat minua. Säikähdin ja potkaisin pöytää, ja siinä samassa se syttyi tuleen. Isäni juoksi sammuttamaan palon vintille ja syyttää vielä tänäkin päivänä, että minä sytytin palon. [/quote] Aivan. Tottakai, jos kuusivuotias sinä niin sanoo, niin se on totisinta totta. Jos kuusivuotias mielikuvitusharhoissaan näkee mitä haluaa nähdä, niin kyllä, totisinta tottahan se on.

[/quote]

Mielesi kyllä muuttuu, kunhan vaan joskus kohtaat vastaavaa. On naurettavaa ajatella, että kaikki on tieteellisesti selitettävissä. Meitä kaikkia pidetään silmällä, joihinkin meistä otetaan yhteys, joihinkin ei. Muista se. Millä olisi palon edes sytyttänyt? Minulla ei ollut tulitikkuja, sytkäristä puhumattakaan.
[/quote] Otahan jo lääkkeesi. Skitsofreniasi ilmeni siis jo lapsena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:51"]

Ei se kehdon syy ole. Tottakai vauva huutaa kun sä siirrät sen eri paikkaan johon se ei oo tottunut!

[/quote]

Jos siirrän sen nukkuvana esim sylistä vaunuihin tai vaunuista pinnikseen, ei se herää huutamaan samalla lailla kuin jos siirrän nukkuvana siihen kehtoon. ap

Vierailija
44/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläkin hengailee joku levoton sielu. Olen nähnyt sen yhden kerran peilin kautta kun istuin nojatuolissa ja katsoin eteisen peliin. Siellä se oli ihan selvästi nähtävissä. Myös pienempi lapseni hänet näkee yhdessä nurkassa katon rajassa. Mieheni nauroi ja käski lopettaa höpötyksen ens alkuun, hymy hyytyi kun kananmuna lensi kaaressa lattialle lautasellaan olevan leivänpäältä. Ja sisäovi sulkeutui nenänsä edessä ilman että kukaan koski siihen. Mutta en aisti, että olis paha. Ei siis pelätä sitä.

Vierailija
45/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa kehdolle reikihoitoa ja homeopatiaa, vyöhyketerapiaa voi myös kokeilla. Päivittäin pitää myös lukea kehdolle Raamattua ja horoskooppeja. Aamen.

Vierailija
46/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka kehotatte myymään kehdon - toisin sanoen laittamaan pahan kiertämään - olette sairaita ja järjettömän itsekeskeisiä. Teidänlaistenne kusip*iden täkia ap:kin nyt kärsii ja kyseenalaistaa jopa mielenterveytensä.

Ap, polta se hökötys tai tuhoa muulla tavoin. Energiajae olisi myös hyvä sijoituspaikka koska polttoon se menisi sitäkin kautta. Tuhoa silti sen verran ettei kukaan viaton sivullinen saa päähänsä napata kehtoa roskiksesta.

Vierailija
47/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskaa kehto roskikseen ja nukuta vauvaa pahvilaatikossa tai pinniksessä kuten me muutkin.  Tuollaisten turhien pelkojen kanssa ei kannata elää vaan heitä pelkojen kohde roskikseen kun se kerran onnistuu niin saat olla rauhassa. En kehoita säilömään varastoon vaan hankkiudu siitä kokonaan eroon niin se ei enää vaivaa sua.

Vierailija
48/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa HÖÖ on muuttanut ap;n luokse?

Vierailija
49/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluankin siitä helvetin hökötyksestä eroon. Mies vaan vastustaa kun se on muka niin hieno ja maksettiinkin siitä paskasta. Mut ei oo mun mielenterveyden menetyksen arvoinen kuitenkaan.. En tiedä kuinka paljon ukko suuttuis jos raahaisin sen roskiskatokseen. Ei oikein oo paikkaa missä polttaa, asutaan kerrostalossa. Olen todella kyseenalaistanut mielenterveyteni, mutta jotain pahaa siinä on, sanokaa mitä sanotte. Just tuo mitä kirjoitin vauvan käytöksestä. Sen pahan siis aistii vauvakin jopa nukkuessaan, en vaan minä. ap

Vierailija
50/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:58"]

Jospa HÖÖ on muuttanut ap;n luokse?

[/quote]

Enkä ole, täällä olen edelleen saunan tuuletusräppänässä. HÖÖ itsellesi♥

Vierailija
51/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:31"]

Kerropa neuvolassa tuosta väsymyksestäsi niin voivat auttaa.

[/quote]

Miten ne voi auttaa? Repaleiset yöunet on just sitä mihin varauduinkin vauva aikana, ei se mua haittaa. Tää inhottava epämääräinen pelko on se mikä haittaa. Ja päädyn varmaan jonnekkin pehmustettuun huoneeseen jos alan neuvolassa selittää pelkääväni jotain hemmetin kehtoa? ap

[/quote]

Vie se kokonaan pois (roskiin), oikeasti. Tietenkään siinä ei ole oikeasti pahaa henkeä tai muuta, mutta et varmasti pääse ajatuksesta yli eikä sun tarvitsekaan. Pois vaan.

Vierailija
52/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:27"]taannoin vauvalle huutokaupasta vanha "arvokas" (tai ainakin sen näköinen ) kehto. Lähinnä sisustus elementiksi, meillä on tapana et vauva nukkuu vieressä, helpompi imetyksenkin kannalta. Nyt viimesimmän viikon aikana minulla on alkanu olla outoja tuntemuksia ja pelkoja, jotka liittyy jotenki tuohon kehtoon, se tulee mun painajaisiin jollain selittämättömällä tavalla tai siis liittyy niihin..vaikee selittää. Kaks kertaa voisin vannoa että se kehto on itekseen siirtyny paikaltaan, mies ei usko, vaan kuittaa mun muistamattomuudella vähä unisuuden takia. Vauvaa oon joskus koittanu laittaa kehtoon päiväunille jo nukkuvana, alkaa saman tien huutaa kuin syötävä. Mua on alkanu tosissaan pelottaa omassa kotonani, tuntuu etten oo yksin vaikka oonkin, pelottaa katsoo peileihin yöllä kun käyn vessassa jnejne.

Onko kellään mitään vastaavaa kokemusta vai oonko mä vaan oikeesti tulossa hulluksi??
[/quote]Mä voin ostaa sulta kehdon! Meille on vauva tulossa :)

Vierailija
53/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko yliluonnolliseen, mutta ei ole mitään järkeä pitää kehtoa jos et tykkää siitä. Minun mielestäni voit myydä sen, koska joillekin se kehto voi "sopia" ja olla tosi mieleinen sisustuselementti. Uskon, että kehdon pahuus on sinun pääsi sisällä mutta et ole hullu. Minäkin pidän joitain esineitä ja asioita todella karmivina, vaikka järjellä ajateltuna kummituksia ei ole olemassa.
Jos alkaa tulemaan enemmän vastaavia pelkotiloja, sinun kannattaisi hankkia apua. Voihan taustalla olla joku sairauskin, esimerkiksi masennus tai liikaa stressiä ja väsymystä. Jos pidät ainoastaan kehtoa karmivana, niin ei ole varmaan syytä huoleen.

Vierailija
54/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:02"]

haluankin siitä helvetin hökötyksestä eroon. Mies vaan vastustaa kun se on muka niin hieno ja maksettiinkin siitä paskasta. Mut ei oo mun mielenterveyden menetyksen arvoinen kuitenkaan.. En tiedä kuinka paljon ukko suuttuis jos raahaisin sen roskiskatokseen. Ei oikein oo paikkaa missä polttaa, asutaan kerrostalossa. Olen todella kyseenalaistanut mielenterveyteni, mutta jotain pahaa siinä on, sanokaa mitä sanotte. Just tuo mitä kirjoitin vauvan käytöksestä. Sen pahan siis aistii vauvakin jopa nukkuessaan, en vaan minä. ap

[/quote]

Myy se mulle. Haluan ¨testata  kummituskehtoa !

t. skeptikko

Vierailija
55/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mies vastustaa, sillä siinä kehdossa lapsi on myöhemmin tarkoitus kastaa Saatanan seurakuntaan.

Vierailija
56/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:38"]

Se kehto on kirottu. Myy se pois. Et voi antaa sitä tai muuten hävittää, koska silloin kirous jää kotiisi.

[/quote]

Mistä opaskirjasta tuo sääntö on revitty?
[/quote]
Aku Ankassa on ollut joskus tarina jossa kirouksesta pääsi eroon vain myymällä sen kirotun esineen.

Vierailija
57/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä tietämättömiä.. Älkää leikillännekään vaan ostako tuollaista helvetin kehtoa ja altistako omaa lastanne sille!!!! MIKÄ ihme siinä on, että pitää itse kokea demonit ja helvetin kauheus kunnes voi uskoa? Miten voi ihmiset olla niin TYHMIÄ?? AP vie roskiin se kapine ja tuhoa sitä sen verran, ettei kukaan sitä enää roskiksesta vahingossakaan "pelasta".

Näistä asioista on hlppo pelleillä, naureskella ja huudella, jos ei paremmin tiedä. Osa peittää pelkonsa ilkkumiseen. Itse uskon, että se kehto on kuulunut aikoinaan väkivaltaisesti tapetulle lapselle, jonka henki on siinä, yhä levottomana. Henkimaailma on todellinen, myönsimme sitä tai emme.

Vierailija
58/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:45"]Olen lukenut tän jutun täältä ennenkin.
[/quote]joo sama juttu on ollut täällä jo. selvisi että siihen kehtoon kuoli joku vauva/vauvoja.

Vierailija
59/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:45"]Olen lukenut tän jutun täältä ennenkin. [/quote]joo sama juttu on ollut täällä jo. selvisi että siihen kehtoon kuoli joku vauva/vauvoja.

[/quote]

höpö höpö. neiti on hyvä ja linkkaa moisen ketjun tai lopettaa provoilun.

Vierailija
60/67 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 13:33"]

Siinä kehdossa on joku paha henki, demoni. Mummuni kertoi vastaavaa tarinaa joskus. Hankkiudu eroon siitä.

[/quote]Kehdon paha henki voi olla esim luteet tai muut syöpäläiset. Ei olisi eka kerta, kun vauva itkee lutikkapesässä.