Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: mitä ajattelet kun joku punastuu?

Vierailija
02.01.2022 |

Onko se noloa, ruman näköistä, mitä?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies yli 70v.

Toisen ihmisen punastuminen tarkoittaa vain hänellä olevan tunteet ja "sielu" on vielä turmeltumaton.  Punastuminen on tosi herkkää ja söpöä, vaikka minäkin olen joskus kiusotellut siitä, mutta sanonut, myös sen olevan nättiä, katsoen suoraan silmiin ja hymyilyt, eikä minulle ole jäänyt tunnetta, että olisin aiheuttanut lisää sosiaalista jännitystä. 

Nuorena miehenä minulla oli sama ongelma, mutta tytöt tykkäsivät, ainoa mikä siihen auttoi oli sanoa olevani ujo, mikä poisti sekä ujouden, että punastelun.

Miksi siitä pitää kiusoitella? Itse toisinaan nieleskelen itkua, kun muiden huomauttelut tuntuvat niin pahalta.

- ap

Vierailija
62/67 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua siis kiusattiin koulussa vuosikausien ajan siksi, koska olin kova punastelemaan. Annettiin myös ymmärtää, että olin hirveän ruma punaisuuteni takia. Siksi tein tämän kyselyn.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40 ja luulin teini-iässä että se menee vanhemmiten ohi. Paskan marjat!! Sama jatkuu. Ja siitä huomauttelu tuntuu kammottavalta. Jos itselläni ei olisi tätä vitsausta niin elämäni olisi ihan erilaista ja jopa nauttittavaa. Nyt se on todella suppeaa ja yksinäistä.

Vierailija
64/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eikö niillä jo mene jakeluun ettei Antabus ja alkoholi sovi yhteen.

-selviämisyksikön sairaanhoitaja

Vierailija
65/67 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa kenenkään järkevön aikuisen mielestä. Ehkä jonkun keskenkasvuisen mielestä on.

En ajattele sen kummempaa. Jos punastumisen syy on esimerkiksi joku moka ihmisten edessä, niin tunnen myötätuntoa punastujaa kohtaan. Autan jos voin, mutta toisinaan tilanne on sellainen, että auttaminen vain alleviivaisi mokaa kaikille.

Vierailija
66/67 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun kaula alkaa mennä punaisille laikuille ja alkaa se taivastelu,että onko mulla joku allerginen reaktio.

Ihan vaan tunnesyistä johtuvaa.

Vierailija
67/67 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kassaneiti lähi-Alkossa ensi kertaa ja jotenkin onnistui kaksi tutttua ostostäni lyömään väärin. Huomasin sen oitis ja kysäisin "ei tainnut nyt mennä ihan oikein?" Viileän ja virallisen  pinnan päälle alkoi tulla heleä pikku punastuminen.

Häkellyttävän  herttainen hetki ja kiittelin tavallista paremmin! 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi