Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haamuviiva koronan kotitestissä... tai semmoinen tietyssä valossa nähtävä tummentuma

Vierailija
02.01.2022 |

siinä kohtaan, mihin se viiva tulee... Eli onkos muille tullut? Ja onko se nyt sitten merkki positiivisuudesta vai ns. viivan paikka.

Jo luulin lapseni tehneenä, että haamu- ja roskiviivojen aikakausi olisi ohi, mutta ei nyt sitten olekaan.. :-/

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
2/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita kuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko vastauksen sen tietyn ajan kuluessa? Jos siinä näkyy pienikin viiva, se on positiivinen.

Kannattaa varata aika viralliseen koronatestiin

Vierailija
4/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi peilikaappiin kaksi tehtyä testiä ja ei niihin kumpaankaan tullut pitkän ajan jälkeenkään mitään viivan paikkaa. 

Vierailija
5/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut haaleintakaan haamuviivaa, kotitestejä tehtynä n. 20 kpl.

Vierailija
6/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viivanpaikka näkyy hailakkana heti testiajan sisällä, uskon että on positiivinen. Minulla ainakin oli.

Roskishaamut ei ole positiivisia, mulla kaikkin (paitsi pos testiin) ilmeistyi roskishaamu/viivanpaikka.

Vierailija
7/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole kyllä Bosonin testiin ole tullut viivanpaikkaa... ihan sileän blancoja ovat negatestit olleet vielä tuntien päästäkin.

Vierailija kirjoitti:

Jos viivanpaikka näkyy hailakkana heti testiajan sisällä, uskon että on positiivinen. Minulla ainakin oli.

Roskishaamut ei ole positiivisia, mulla kaikkin (paitsi pos testiin) ilmeistyi roskishaamu/viivanpaikka.

Vierailija
8/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin varaamaan virallista testiaikaa.

Vierailija
9/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla tuli hailakka viiva kotiarestiin, eli että olisi ollut posit. Kävi seuraavana päivänä oikeessa testissä ja sai negan. Että tiiä niistä sitten

Vierailija
10/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla tuli hailakka viiva kotiarestiin, eli että olisi ollut posit. Kävi seuraavana päivänä oikeessa testissä ja sai negan. Että tiiä niistä sitten

Siis ei ny kumminka kotiarestiin ku kotitestiin 😂

Vierailija
11/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viralliseen testiin varmistamaan tulos.

Vierailija
12/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viralliseen testiin. Kurkkukipu ja päänsärky itsellä, niin ei jaksa alkaa arvailemaan kotitestin oikeaa tulosta... Kyllä siinä "liilahko" himmeä tummentuma näkyy, mutta huijaako mun silmät tässä hedarissa. 

ap

Vierailija
13/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole kyllä Bosonin testiin ole tullut viivanpaikkaa... ihan sileän blancoja ovat negatestit olleet vielä tuntien päästäkin.

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan sillä vaikutusta näkyvään viivan paikkaan jos nenästä tulee tosi helposti verta ja aina räkää vaikka yrittää kuinka hyvin niistää ennen näytteenottoa 🙈 sori ällöys.

Vierailija
14/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kerran siihen "testikaivoon" tosi monta tippaa, kun ilman rillejä sähelsin ja testin kesti tosi kauan "kuivua".. ja siksi tulos selkeni vasta n. 25 min kohdalla.

Vierailija
15/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on positiivinen. Virallinen testi varmistaa tuloksen. Tsemppiä!

Vierailija
16/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, viralliseen testiin. Kurkkukipu ja päänsärky itsellä, niin ei jaksa alkaa arvailemaan kotitestin oikeaa tulosta... Kyllä siinä "liilahko" himmeä tummentuma näkyy, mutta huijaako mun silmät tässä hedarissa. 

ap

Jos selkeesti väriä niin positiivinen on :/

Kymmenen päivän loma tiedossa.

Vierailija
17/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin, niin ennemminkin kymmenen päivän loma pilalla :-(

ap

[/quote]

Kymmenen päivän loma tiedossa.[/quote]

Vierailija
18/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omikron näkyy vain haaleana haamuviivana kotitestissä, delta vahvempana, tästähän on jo uutisoitukin.

Vierailija
19/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Voi ei, mulla kävi sama :( vielä ois viikko oikeeta lomaa mutta vieläki sellanen yskä ettei pajon kehtaa ulos mennä ja lasillakin vielä oireita.

Vierailija
20/28 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voi ei, mulla kävi sama :( vielä ois viikko oikeeta lomaa mutta vieläki sellanen yskä ettei pajon kehtaa ulos mennä ja lasillakin vielä oireita.

Siis lapsilla 😝

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi