Mies on aina kotona, aina tuossa sohvalla
Ei koskaan missään muualla. Töissä ja sohvalla. Nyt ollut sohvalla yli viikon putkeen joululomalla. Mulla palaa hermo. Jos sais joskus vaikka yhden päivän taukoa puolisosta? Onnistuu vain siten että minä reissaan, tietty aina lasten kanssa.
Kommentit (47)
No pakottaako se sut asuu yhdes sen kans? Jos ei niin sä voit pakata kimpsut ja kampsut ja muuttaa muualle
Miksi olet tuollaisen kultakimpaleen kanssa ja miksi olet vieläpä lisääntynyt sen kanssa?
Jos se kerran käy töissä niin ei se aina ole sohvalla.
Jyväskylässä sytyttivät sohvan tuleen ja heittivät parvekkeelta. Se jäi puuhun kiinni. Ukosta en tiedä
Sen puolisonko sieltä pitää lähteä kun sinua nyppii. Ota hotellihuone ja lopeta valitus.
Vierailija kirjoitti:
No pakottaako se sut asuu yhdes sen kans? Jos ei niin sä voit pakata kimpsut ja kampsut ja muuttaa muualle
En muuta muualle kun tämä on mun asunto. Miehellä ei ole varaa muuttaa yksin eikä varsinkaan ostaa omaa sohvaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se kerran käy töissä niin ei se aina ole sohvalla.
Käy ihan liian harvoin töissä ja viipyy siellä liian lyhyen aikaa. Ei kuulemma viihdy. Se on herkkä, äänestää persuja.
Itse olet kotona koko ajan. Mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuta muualle kun tämä on mun asunto. Miehellä ei ole varaa muuttaa yksin eikä varsinkaan ostaa omaa sohvaa.
Jos ette ole avioliitossa ja asunto on vain sinun nimissä niin heitä se ulos
Ja tännepä päätit asiasta valittaa, älä vaan missään nimessä edes yritä keskustella asiasta sen miehen kanssa! Kyllä on hienoja sekä upeita nämä tyypilliset, suomalaiset(kin) parisuhteet...Kyllä meidän sinkkujen käy niiiin kateeksi!
*Aloitus saattaa olla provo, mutta sinkuille tiedoksi; Monella se "onnen" tuova parisuhde on just tuollainen...
Mene töihin ja lopeta valittaminen. Olet herkkä ja äänestä persuja
Vierailija kirjoitti:
Ja tännepä päätit asiasta valittaa, älä vaan missään nimessä edes yritä keskustella asiasta sen miehen kanssa! Kyllä on hienoja sekä upeita nämä tyypilliset, suomalaiset(kin) parisuhteet...Kyllä meidän sinkkujen käy niiiin kateeksi!
*Aloitus saattaa olla provo, mutta sinkuille tiedoksi; Monella se "onnen" tuova parisuhde on just tuollainen...
Aloitus on provo
Vierailija kirjoitti:
Myy sohva Torissa lisukkeineen.
Paras🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Taatusti tuokin mies jollekin kelpaaa...
Mee sen kainaloon sohvalle. Kivempi siinä on olla yhdessä oman kullan kanssa.
Voihan se puoliso olla kotona lasten kanssa. Vai miksi ei voi?