Sara Forsbergin uusi single Spotifyssä - mitä mieltä?
Sara "kielinainen" Forsberg on nyt vihdoin julkaissut musiikkia! Spotifystä ainakin löytyy uusi single SAARA - Ur Cool. Ilmeisesti aamulla on myös YleX:llä esittämässä.
Mitä mieltä olette biisistä? Itse odotin singleä, mutta petyin ehkä hiukan. Onhan tuo aikamoinen korvamato ja hyvän mielen biisi, mutta kuulostaa että autotunea olisi käytetty turhan paljon :( Mielestäni Saralla on kaunis ääni, ja tuo biisi on vähän pilattu tuolla autotunella..
Kommentit (145)
Ehkä parempaa biisiä tulossa myöhemmin. Oli niin kova tuottajaporukka takana, että odotin jotain kiinnostavampaa. No odotellaan vielä vähän lisää.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 00:37"]
Suurinta paskaa mitä maa päällään kantaa. Tervemenoa maitojunalla äidin helmoihin.
t. Oikea muusikko
[/quote]
Et pysty koskaan tekemään yhtä hyvää soundia mitä tuossa biisissä on. Itse sävellys toki varsin heikko, valitettavasti.
Aloin katsomaan tota videota, niin mun koira alkoi ulvomaan :D
Ärsyttävää ilmehtimistä, näkee ettei laula oikeesti videolla vaan aukoo suuta liioitellun seksikkäästi. Me not like.
Pikkupoika "laulaa" alussa....:D REPESIN täysin!
Jos tuo on tytön oikea lauluääni niin kyllähän laulutaidossa löytyy.
Suorastaan hämmästyin. Onko tämä Saara jotenkin maaninen ? Käy jatkuvasti kierroksilla ,tuo videokin oli nopeutettu liikkeitä myöten.
Tulisi vain suomeen takaisin,.täällä hänen lahjojaan arvostetaan oikeasti, ja hän pääsisi ihan varmasti tekemään musiikkia joka olisi enemmän hänen itsensä näköistä. Nyt hänet on vain purkitettu usassa, niin kuin mikä tahansa massapimu. Tuon biisin kanssa on ehkä haluttu vain jatkaa sellaisella leikkisällä komedia linjalla joka sopii saran youtube imagoon, eikä todellista potentiaalia nähdä.
Mä taas tykkään siitä biisistä. se jää soimaan päähän!
En oo seurannut Forsbergin uraa, mutta Nyt-liitteen q&a videolla oli yllättävän kireä, hätäinen ja jotenkin jopa epäluontevan oloinen.
Ärsyttää koko ihminen, tunkee itsensä joka uutiseen. Sara forsberg sitä ja sara forsberg tätä.
Minä arvelen näin: Voi olla että oli taktinen veto julkaista selvästi riman alta menty kappale jotta julkisuus ja mielenkiinto on taattu koska kaikki tietää että Sara osaa laulaa, ja ostavat sitten levyt kuunnellakseen oliko se oikeasti niin hirveetä paskaa. Luulen. En tiedä.
Oli korkeet odotukset tolla hypetyksellä ja jotain hipsteri paskaa tuli. :(
Ei tullu suomalaista vientituotetta
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 06:21"] Musavideo biisiin. [/quote] aivan vitun paska D: [/quote] Ei ole virallinen musiikkivideo, se julkaistaan vasta toukokuussa. Tämä on ns. lyric-video, joka on nykyään tapana julkaista pari viikkoa ennen varsinaista videota.
[/quote] Taman naytteen kuultuaan/nahtyaan sitten pitaisi ostaa se varsinainen?? How stupid do you think I am?
[/quote]
No en mitä sitä yritä kenellekään myydä tai puolustellut biisiä, sanoin vain ettei ole musiikkivideo, niinkuin tässä ketjussa parikin väitti! :D
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:30"]Sen sieraimet leviää jotenki oudosti joissain kohdissa. Ja huulisynkka ei toimi. Mut ihan pirtsakka.
[/quote][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:25"]
Tässä upea!
[/quote]
Aivan mahtava Sara tässä! Mihinhän se jäi? Ääntä olisi
Sieraimet ja huulisynkka nyt on tässä ehdottomasti kaikista pienin puute.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:30"]Sen sieraimet leviää jotenki oudosti joissain kohdissa. Ja huulisynkka ei toimi. Mut ihan pirtsakka. [/quote][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:25"] Tässä upea! [/quote] Aivan mahtava Sara tässä! Mihinhän se jäi? Ääntä olisi
[/quote] siis.. Paljon parempi kuin esim Amy Winehouse!
Itse tykkäsin biisistä tosi paljon ja kuuntelin sen heti muutamaan kertaan. Myönnettäköön, että se kuulostaa jotenkin tosi tosi amerikkalaiselta. Mutta joo, tykkäsin! Ootan kovasti, mitä naiselta seuraavaksi kuullaan!
Mielikuvani Sarasta muuttui muuten ihan täysin tämän jutun myötä: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/04/21/sara-forsberg-matkalla-tahtiin . Siinä on haastateltu Saran entistä pomoa, laulunopettajaa ja parasta ystävää. Sara vaikuttaa tosi symppikseltä ja aidosti pidettävältä ihmiseltä! Ja ainakin itse voin tuohon bestiksen kertomaan heppa-muistoon samaistua, tulee omat leiriajat mieleen! :D
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 18:48"]
Mielikuvani Sarasta muuttui muuten ihan täysin tämän jutun myötä: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/04/21/sara-forsberg-matkalla-tahtiin .
[/quote]
Haha, mulle kävi sama juttu. Sara on jotenkin vaikuttanut tosi etäiseltä ja vähän ylimieliseltä ja sellaiselta, että hän yksin vain menee ja valloittaa maailman. Mukavalta, tavalliselta tytöltä hän vaikuttaa! :)
Sekametelisoppaa ei tekemistä musiikin kanssa, matkittu palasia sieltä täältä, biisi niin olematon ettei edes julkasemattomissa yrityksissä suomessa tuollasta tasoa, mm näin kuulin sanottavan vattu.. Keisarin uudet vaatteet.. Koneisto ylistää kilpaa omaa kamaansa ja tyttö uskoo