Oletteko saaneet koronarokotuksista haittavaikutuksia?
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia siitä onko rokotteen/rokotteiden jälkeen ilmennyt jotain oireilua? Kerro toki myös jos mitään haittavaikutuksia ei ole ilmennyt ensimmäisen rokotuksen eikä boostereiden jälkeen.
Please, pidetään keskustelu asiallisena.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset pidentyneet ja runsastuneet ja omituista aaltoilevaa rintojen arkuutta. Mutta johtuu tietenkin piikin tuomasta stressin laukeamisesta.🙃
Kuume nousi myös ekaa kertaa aikuisiällä jo ekan piikin jälkeen. Mutta sekinhän kertoo vain piikin toimivuudesta ja on ihan normaali reaktio.
Kuulemani mukaan monella rokote on vaikuttanut juurikin kuukautisiin ( eli ts. myös hormonitoimintaan), onko muilla tästä kokemuksia?
3 rokotusta ja yhdestäkään ei mitään oiretta. Taisin olla se, joka saa vain suolavettä (”osalle annetaan vain suolavettä, ettei rokotukset tapa kerralla kaikkia”, tämän sanoi yksi henkilö ihan tosissaan).
Pistoskohta oli vain arka. Lisäksi kuukautiset ovat muutamaa päivää lukuunottamatta koko ajan.
En ole ottanut tuota rokotusta, mutta olen saanut aikaisemmin poliotehosteesta ilmeisen pysyvän haittavaikutuksen. Rokotuksesta on 20 vuotta, mutta rokotuskohtaan sattuu aivan kun siinä olisi pysyvä mustelma ihon alla tai jotain vastaavaa. Ei siihen nyt koko aikaa satu, mutta ehkä tuo on jopa hermovaurio ja aiheuttanut jäykkyyttä käteen.
Sain vapinakohtauksen boosterin jälkeen. Enempää en koronarokotteita ota.
Itselleni ei ole tullut mitään, Ainakaan sellaista, jonka olisin voinut vielä havaita.
Vierailija kirjoitti:
Moneskohan aloitus samasta aiheesta lieneekään,ei kiitos enää.
No montako aiemmista aihetta koskevista avauksista on vielä poistamatta ja luettavissa? Ai eikö ainuttakaan?
En ole saanut kolmannenkaan rokotuskerran jälkeen mitään haittoja.
Tai oikeastaan kyllä, liukastuin rokotepaikan ulkopuolella ja kaaduin. Tätä ei olisi tapahtunut , jos en olisi ollut rokotuspaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen vapinakohtauksen? Toisen vai ensimmäisen rokotteen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiset pidentyneet ja runsastuneet ja omituista aaltoilevaa rintojen arkuutta. Mutta johtuu tietenkin piikin tuomasta stressin laukeamisesta.🙃
Kuume nousi myös ekaa kertaa aikuisiällä jo ekan piikin jälkeen. Mutta sekinhän kertoo vain piikin toimivuudesta ja on ihan normaali reaktio.
Kuulemani mukaan monella rokote on vaikuttanut juurikin kuukautisiin ( eli ts. myös hormonitoimintaan), onko muilla tästä kokemuksia?
Itsellä tuli kuukautiset normaalia aikaisemmin.
En ole saanut minkäänlaisia haittavaikutuksia, kävin juuri kolmannessa rokotuksessa. Ihan vähän oli käsi kipeänä joitakin tunteja, ei muuta. Ps. Olen myöskin sairastanut koronan, ja tapasin juuri kahta kaveria, joista myöhemmin selvisi että olivat saaneet koronan sinä päivänä kun tapasimme - samasta tilasta jossa olimme. Nämä kaverit sairastuivat, minä en. Eli sairastettu korona + rokotteet ihan oikeasti toimii, antoi minulle tosi hyvän suojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen vapinakohtauksen? Toisen vai ensimmäisen rokotteen jälkeen?
Ekan boosterin jälkeen. Aloin vapisemaan kuin olisin ollut kovassa krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut minkäänlaisia haittavaikutuksia, kävin juuri kolmannessa rokotuksessa. Ihan vähän oli käsi kipeänä joitakin tunteja, ei muuta. Ps. Olen myöskin sairastanut koronan, ja tapasin juuri kahta kaveria, joista myöhemmin selvisi että olivat saaneet koronan sinä päivänä kun tapasimme - samasta tilasta jossa olimme. Nämä kaverit sairastuivat, minä en. Eli sairastettu korona + rokotteet ihan oikeasti toimii, antoi minulle tosi hyvän suojan.
Rokotteet ei toimi. Älä yritä aivopestä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Päänsärkyä ja rytmihäiriöitä.
Rytmihäiriöt vaivasi pari viikkoa sekä ensimmäisen että toisen rokotteen jälkeen.
Päänsärkyä kesti pidempään, toisen rokotteen jälkeen suunnilleen kuukauden jouduin syömään särkylääkettä lähes päivittäin, päänsärky oli niin voimakas, että särkylääkettä oli syötävä jotta pystyi jotain tekemään.Kolmatta rokotetta en ole vielä ottanut, en välttämättä haluaisi sitä ottaa, mutta katselen mihin suuntaan epidemia tästä menee.
Koita jo Herätä. Piikkihaitat=Epidemia
Heti rokotteen saatua pientä allergista reaktiota ollut, suun/nielun turpoaminen joka loppuu luin taikaiskusta jonkin ajan päästä. Kolmas rokote pelottaa.
Toisen rokotteen jälkeen olin 2 kk kipeä aaltoilevasti.
Vierailija kirjoitti:
Heti rokotteen saatua pientä allergista reaktiota ollut, suun/nielun turpoaminen joka loppuu luin taikaiskusta jonkin ajan päästä. Kolmas rokote pelottaa.
Toisen rokotteen jälkeen olin 2 kk kipeä aaltoilevasti.
Unohdin että molempien rokotteiden jälkeen kaulaan ilmestyi jokin kipeä juttu, suun aukominen ja puhuminen oli kivuliasta. Tätä kesti kuukauden molempien jälkeen.
Ihmiset on rokotteissa tosi yksilöllisiä. Itse en oo taipuvainen saamaan sivuvaikutuksia ja sama pätee lähisukulaisiin.
Pistokohdan lihaskipua voi tuskin välttää mutta muuten en huomannu mitään. Tokan piikin jälkeen unetti ehkä pari tuntia mut sekin meni itsestää ohi. Poikaystävällä kainalon imusolmukkeet turpos ja kipeyty mutta särkylääkkeillä sekin meni
Ykkösrokotteen jälkeen sääret täyteen mustelmia ja kakkosesta ei mitään.
Kiitos tähän asti tulleista asiallisista vastauksista. Laittakaa toki lisää.
Ja ei kiitos yhtäkään kommenttia enää rokotevastaisuudesta tai rokotteiden puolestapuhumisesta. Jokaisella on varmasti oma mielipiteensä koronarokotteesta, mutta nyt ei kysytty sitä, vaan mahdollisia koronarokotteesta tulleita haittavaikutuksia.
ap
Kaksi rokotusta, ei haittavaikutuksia kummastakaan. Rokotuskohta oli hetken kipeä.