Oletteko saaneet koronarokotuksista haittavaikutuksia?
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia siitä onko rokotteen/rokotteiden jälkeen ilmennyt jotain oireilua? Kerro toki myös jos mitään haittavaikutuksia ei ole ilmennyt ensimmäisen rokotuksen eikä boostereiden jälkeen.
Please, pidetään keskustelu asiallisena.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
On huolestuttavaa, että rokote on vaikuttanut selkeästi niin monen naisen kuukautisiin (kierto sekaisin, runsas tai jatkuva vuoto tms.) ja vaikka siitä on tehty lukuisia haittailmoituksia ympäri maailmaa, niin EMA:n (Euroopan lääkeviraston) mukaan syy-yhteyttä rokotteeseen ei kuitenkaan voida virallisesti osoittaa. Kuukautisethan ovat isossa yhteydessä hormonitoimintaan ja kohdun limakalvot ovat osa kehon immuunijärjestelmää.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7cf1d24c-c5aa-40b0-ba1e-04e0c…
Kysyttiin omakohtaisia kokemuksia eikä mielipidevaikuttajan trollausta. Onko teillä kaikilla jokin ongelma lukutaidossa tai käsityskyvyssä?
Toisen rokotteen jälkeen kun sain syksyllä, on kuukautiskierto ollut erittäin sekavaa välillä vuotaa sen 7 päivää runsaasti ja kahden viikon päästä jo niukka vuoto,,ollut tätä jo syksystä lähtien siis, lisänä melkein päivittäiset migreeni kohtaukset. Ei kiitos kolmannelle.
Vierailija kirjoitti:
Ja ööliöltä alapeukut, jos ei ole tullut haittoja.
Tämä. Eihän näillä aloituksilla muuta tavoitetta olekaan kuin hysterisoida rokotteita.
Ps. Pistoskohta oli muutaman päivän kipeä. Aivan niin kuin kaikissa muissakin lihakseen pistettävissä rokotteissa.
Eka rokotus käsi kipeyty noin vuorkauden ajaksi. Tokasta ei mitään. Kolmas väsytti, seuraavana yönä nukuin 10 tuntia (normisti 7-8).
Vierailija kirjoitti:
En rokotettu ei haittoja kirjoitti:
En ole saanut kun rokotteita en ole ottanut. Hyvillä mielellä olen kun korona rokotteisiin en ole sekaantunut.
Kantsii varmaan tulla vastailemaan ketjuun jossa kysytään niiltä jotka ottivat? Suksi nyt hiiteen täältä.
Mikä sinulla on, kun olet näin ilkeä?
Pari voimakasta päänsärkykohtausta, mutta enää ei ole esiintynyt. Outoa kipuilua rokotuskäden puolella selkä/rinta-alueella. Luultavasti todennäköisemmin huonosta etätyöergonomiasta johtuvaa, ajankohta vain sattumaa. Kolmas rokote tulossa, vähän jännittää.
Vierailija kirjoitti:
En, eikä myöskään kukaan tuttu tai sukulainen, jotka kaikki ovat rokotettuja. Itselläni 3 rokotusta takana.
Siitä saa näköjään alapeukkuja, jos ei ole tullut haittavaikutuksia. On tämä mielenkiintoinen palsta.
En voi kommentoida mahdollista haittaa, kun en ole ottanut noita injektioita. Halusin vain osoittaa myötätuntoa niitä kohtaan, jotka ovat haittoja saaneet. On törkeää vähätellä tai alapeukuttaa toisten kokemaa, mahdollisesti pysyvää haittaa.
Koko keho muuttui vihreäksi, naapurille kasvoi toinen pää ja kumminkainan serkulle häntä. Saanko nyt yläpeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain rokotuksista erään suunnattoman suuren hyötyvaikutuksen sen perustarkoituksen lisäksi.
Kerrotko lisää mikä se hyötyvaikutus tässä tapauksessa oli?
5G-verkon kuuluvuus asunnossani parani oleellisesti!
Ruikku tuli housuun samalla hetkellä kun rokotetta alkoi mennä lihakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain vapinakohtauksen boosterin jälkeen. Enempää en koronarokotteita ota.
Millaisen vapinakohtauksen? Toisen vai ensimmäisen rokotteen jälkeen?
Ekan boosterin jälkeen. Aloin vapisemaan kuin olisin ollut kovassa krapulassa.
Näitä vapinakohtauksiaban esiintyy yleisesti uskonnollisissa kiihotuskokouksissa. Ei ihme, jos psyykekin vähän kuormittuu ja kuukautiset tulevat normaalia aikaisemmin tms.
Voi teitä salaliittoteorioihin uskovia vähänkoulutettuja ihmisiä.
Kuukautiskierto on mennyt sekaisin myös minulla ja vuodot on ollut tosi runsaita entiseen verrattuna.
Onneksi lapset on jo tehtynä, muuten saattaisi huolettaa hedelmällisyyden kannalta. Vaikkei se toki välttämättä siihen vaikuta, tämä lähinnä omaa pohdintaa.
Ei edes käsi kipeytynyt. Luulen, että joku rokotevastainen hoitaja on tietenkin vaihtanut rokotteen tilalle suolaliuosta.
Käsi viikon kipeänä, lihaskipuja, sydänkipua
Muutuin aivan Ano Turtiaisen näköiseksi jo ensimmäistä rokotetta seuraavana päivänä. Pelkään, että haittavaikutus on pysyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain rokotuksista erään suunnattoman suuren hyötyvaikutuksen sen perustarkoituksen lisäksi.
Kerrotko lisää mikä se hyötyvaikutus tässä tapauksessa oli?
Tokentube uninstalloi itsensä ihan automaattisesti. Lisäksi pääsy tietyille haittasivustoille (rapsodia, umv jne) estyi.
Vierailija kirjoitti:
En rokotettu ei haittoja kirjoitti:
En ole saanut kun rokotteita en ole ottanut. Hyvillä mielellä olen kun korona rokotteisiin en ole sekaantunut.
Kantsii varmaan tulla vastailemaan ketjuun jossa kysytään niiltä jotka ottivat? Suksi nyt hiiteen täältä.
Mitä ihmettä koronarokotteisiin laitetaan kun se tekee ihmisistä noin aggressiivisia.
Ihosairauteni paheni hiukan jo keväällä. Silloin en kiinnittänyt huomiota rokotteen ajankohtaan, niin en osaa sanoa ajallisesra yhteydestä mitään.
Toisen rokotteen jälkeen iho on ollut niin pahassa kunnossa, että olen siitä asti ollut yliopistollisen sairaalan ihotautipoliklibikan asiakkaana. Valitettavasti lääkitystä, joka tämän parantaisi, ei ole vielä löytynyt. Häiritsee elämääni päivittäin. Olen eläkkeellä, niin työtä ei ole tarvinnut lopettaa, mutta en olisi kykenevä työelämään enää.
Sairaalasta sanottiin, että ajallinen yhteys ei tarkoita syy-seuraussuhdetta. Ymmärrän tämän, mutta minun käsittääkseni se ei myöskään tarkoita, etteikö syy-seuraus-suhdetta voisi olla.
En halua kertoa, mistä sairaudesta on kyse, koska se on harvinainen. Lisäksi minulla on atooppinen iho.