Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet koronarokotuksista haittavaikutuksia?

Vierailija
02.01.2022 |

Kiinnostaisi kuulla kokemuksia siitä onko rokotteen/rokotteiden jälkeen ilmennyt jotain oireilua? Kerro toki myös jos mitään haittavaikutuksia ei ole ilmennyt ensimmäisen rokotuksen eikä boostereiden jälkeen.

Please, pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (208)

Vierailija
41/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi rokotetta takana. Olkavarsi oli vuorokauden verran arkana, mutta muuta ei tullut kummallakaan kerralla. 

Vierailija
42/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ensimmäisen jälkeen alkoi tulla ajatuksia, että olen parempi kuin muut ja huomasin olevani vihainen kaikille, jotka olivat eri mieltä asioista.

Toinen piikki vanhvisti edellisiä, sekä toi erittäin narsistisen piirteen itsessäni esille, jota en tiennyt olevani.

Nyt kolmannen jälkeen olen jatkuvasti erittäin vihainen kaikille, jotka eivät ole tätä piikkiä hakeneet. Öyhötän keskustelupalstoilla kuinka paljo parempi ihminen olen ja kuinka rokottamattomat ovat syypää tähän tilanteeseen. Tiedän myös faktaksi, että kaikki jotka eivät ole kyseistä rokotetta hakeneet, ovat kaikkien rokotteiden vastustajia ja ajattelevat samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ja 3. rokotteen jälkeen pistokohta oli arka ja käsi kipeytyi aika paljon reiluksi vuorokaudeksi. Poskia kuumotti ja oli ehkä vähän lämpöä. En mitannut. Kuukautiset alkoivat liian aikaisin. 2. rokotteen jälkeen ei ollut mitään.

En silti laske näitä haittavaikutuksiksi vaan ihan tavallisiksi rokotereaktioiksi.

Vierailija
44/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kolmesta rokotteesta (kaksi ensimmäistä Pfizeria ja kolmas Modernaa) on ollut käsivarsi kipeä pari päivää. Lisäksi kakkosrokotteen jälkeen kuukautisvuoto oli niin runsasta ettei koskaan ennen ole ollut lähellekään yhtä runsaat.

Vierailija
45/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ei toimi kunnolla,puristusvoima kadonnut ja voima yleensäkin

Vierailija
46/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta tuli vain käsi kipeäksi pariksi päiväksi. Toisesta nousi kuume pariksi päiväksi. Menkat mulla on mennyt ihan sekaisin (aiempi säännöllinen kierto on nyt tosi epäsäännöllinen, kierto 2-7 viikkoa), mutta se saattaa kyllä johtua ihan iästäkin (45).

Vierailija
47/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rokotteen vaikutus menkkoihin kyllä kieltämättä vähän huolestuttaa, kun se näyttää esiintyvän niin monella...

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronarokotteen-jalkeen-jennin-kuuk…

Vierailija
48/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset häiriintyivät tokasta piikistä, jonka sain heinäkuussa. Eivät ole vieläkään palautuneet. Minulla oli aiemmin aina kellontarkka 28 päivän kierto ja 5 päivän mittaiset kuukautiset, mutta tokan piikin jälkeen alkaneet kuukautiset kestivätkin yli 2 viikkoa. Sen jälkeen kierto on on ollut lyhyempi ja epäsäännöllisempi, ja kuukautiset runsaammat ja pitemmät. Todella inhottavaa, kadun piikin ottoa.

Lisäksi olen koronarokotusten jälkeen ollut vähän väliä pienessä flunssassa, vaikka normaalisti sairastan jonkun flunssan kerran vuodessa, jos sitäkään. Ihan kuin vastustuskyky olisi jotenkin heikentynyt. Tähän voi olla tietysti muitakin syitä kuin rokote, esimerkiksi maskien ja käsidesien liiallinen käyttäminen, mikä ajan saatossa heikentää omaa vastustuskykyä.

Joka tapauksessa nyt näistä rokotteista on aika epävarma ja epäluuloinen fiilis jäänyt. Nuo kuukautishäiriöt eniten harmittavat, koska vaikuttavat ihan oikeasti elämänlaatuun. En aio enää ottaa kolmatta rokotetta, vaikka terveydenhuollossa työskentelen. Joko on tällaisena työpanos kelvattava, tai sitten suuntaan muualle.

Vierailija
49/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan rokotuksen jälkeen tuli parin viikon ajan outoja mustelmia kroppaan, sitten hävisivät. Leposyke nousi sen verran korkealle, että jouduin aloittamaan beetasalpaajalääkityksen (oli jo ennestään rytmihäiriöitä) ja hämähäkkisuonia tuli erityisesti rintoihin sekä reisiin.

Kuukautiskierto nyt sekaisin, rokote elokuussa ja menkat jäivät välistä sekä syys- että marraskuussa. Lokakuussa olivat ns normaalit, mutta nyt uutena vuotena olivat todella runsaat, sellaiset ettei ikinä ennen ja pelottaa nyt hieman, että jos kierto meni mulla pysyvästi sekaisin...Joo viides vuotopäivä ja edelleen vuotaa tavallista runsaammin :/

50/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasti koronarokotteiden vaarat – Twitter sulki mRNA-rokotteiden keksijä Robert Malonen tilin

Julkaistu 30.12.2021 17:44, 4315 lukukertaa, Ei kommentteja

Tohtori Robert Malone, kuuluisa amerikkalainen virologi ja immunologi, joka työskenteli tunnetusti mRNA-tekniikan kehityksen eturintamassa ja keksi COVID-rokotteiden järjestelmän, suljettiin Twitteristä geeniteknologian rokotteiden vaarojen paljastamisen seurauksena.

Vierailija
51/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen saanut vaikka en ole rokotetta edes ottanut.

T. Qanonpelle

Vierailija
52/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huolestuttavaa, että rokote on vaikuttanut selkeästi niin monen naisen kuukautisiin (kierto sekaisin, runsas tai jatkuva vuoto tms.) ja vaikka siitä on tehty lukuisia haittailmoituksia ympäri maailmaa, niin EMA:n (Euroopan lääkeviraston) mukaan syy-yhteyttä rokotteeseen ei kuitenkaan voida virallisesti osoittaa. Kuukautisethan ovat isossa yhteydessä hormonitoimintaan ja kohdun limakalvot ovat osa kehon immuunijärjestelmää. 

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7cf1d24c-c5aa-40b0-ba1e-04e0c…

Vierailija
53/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49-vuotias ja koko elämäni aikana minulla on ollut aiemmin vain yksi virtsatietulehdus 25 vuotta sitten.

Ensimmäisen rokkotteen jälkeen virtsatulehdus. Toisen jälkeen myös, mutta onneksi lievempänä.

Vierailija
54/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 49-vuotias ja koko elämäni aikana minulla on ollut aiemmin vain yksi virtsatietulehdus 25 vuotta sitten.

Ensimmäisen rokkotteen jälkeen virtsatulehdus. Toisen jälkeen myös, mutta onneksi lievempänä.

rokotteen*

Vierailija
55/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huolestuttavaa, että rokote on vaikuttanut selkeästi niin monen naisen kuukautisiin (kierto sekaisin, runsas tai jatkuva vuoto tms.) ja vaikka siitä on tehty lukuisia haittailmoituksia ympäri maailmaa, niin EMA:n (Euroopan lääkeviraston) mukaan syy-yhteyttä rokotteeseen ei kuitenkaan voida virallisesti osoittaa. Kuukautisethan ovat isossa yhteydessä hormonitoimintaan ja kohdun limakalvot ovat osa kehon immuunijärjestelmää. 

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7cf1d24c-c5aa-40b0-ba1e-04e0c…

Syy-yhteyden osoittaminen on varmaan sen takia hankalaa, että kuukautiskiertoa voi sotkea niin moni asia. Tällöin on vaikea todistaa, mikä johtuu mistäkin. Minullakin oli kakkospiikin jälkeen kertaalleen hieman tavallista runsaamman oloinen vuoto, vaikka käytän yhdistelmä-e-pillereitä.

Vierailija
56/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmeempiä eikä kyllä kukaan tuttukaan. Väsymys vaivasi itseä ja toki pistoskäsi vähän arka, yksi tuttu oli kuumeessa.

Vierailija
57/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmihäiriöt vaivannu noin 10 vuotta ennen rokotuksia, ei ainakaan enempää rokotusten jälkeen.

Vierailija
58/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kun rokotteita en ole ottanut. Hyvillä mielellä olen kun korona rokotteisiin en ole sekaantunut.

Vierailija
59/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta tuli ihottuma joka hävisi itsestään. Tokasta ei tullut, tuli pariksi tunniksi lämpöä.

Vierailija
60/208 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rokotettu ei haittoja kirjoitti:

En ole saanut kun rokotteita en ole ottanut. Hyvillä mielellä olen kun korona rokotteisiin en ole sekaantunut.

Kantsii varmaan tulla vastailemaan ketjuun jossa kysytään niiltä jotka ottivat? Suksi nyt hiiteen täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän