Oletteko saaneet koronarokotuksista haittavaikutuksia?
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia siitä onko rokotteen/rokotteiden jälkeen ilmennyt jotain oireilua? Kerro toki myös jos mitään haittavaikutuksia ei ole ilmennyt ensimmäisen rokotuksen eikä boostereiden jälkeen.
Please, pidetään keskustelu asiallisena.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, eikä myöskään kukaan tuttu tai sukulainen, jotka kaikki ovat rokotettuja. Itselläni 3 rokotusta takana.
Siitä saa näköjään alapeukkuja, jos ei ole tullut haittavaikutuksia. On tämä mielenkiintoinen palsta.
Sitä kun ei kysytty nyt. Peukuttavat sitä miten et tajua.
Koronarokotekriittisten ääliöiden unelmaketju. "Kaikki ovat saaneet oireita, en todellakaan itse ota rokotetta."
haluaisin itse saada sen itse koronan. saisin hyvän suojan siitä ja ilmaiseksi. Piikin ottaminen pelottaa liian kovin. Koittakaa ymmärtää meitäkin ketkä ei piikkiä halua.
Vierailija kirjoitti:
haluaisin itse saada sen itse koronan. saisin hyvän suojan siitä ja ilmaiseksi. Piikin ottaminen pelottaa liian kovin. Koittakaa ymmärtää meitäkin ketkä ei piikkiä halua.
Hullu. Voisit myös menehtyä.... tai sitten saada long-covidin. Mielummin rokote kuin nuo kaksi muuta. Eikö?
Kuulemani mukaan monella rokote on vaikuttanut juurikin kuukautisiin ( eli ts. myös hormonitoimintaan), onko muilla tästä kokemuksia? [/quote]
https://www.instagram.com/p/CTzvKHUNDzA/?utm_medium=copy_link
Pfizerin tutkimuksessa oli melkein 45,000 henkilöä. Kaksi kuoli. Yksi sai sydänkohtauksen ja toinen kuoli auto-onnettomuudessa. Kymmenen sai vakavan koronan. Näistä yhdeksän oli kontrolliryhmässä ja yksi rokoteryhmässä. Tämä ei todista rokotteen tehoa, vaan se todistaa taudin vähäisen vakavuuden.
Tutkimuksessa oli myös vakavia puutteita.
Kolme rokotetta, ei mitään oireita. Kuukautiset pysyivät päivälleen samana ja sitten pirulauta raskauduinkin parin vuoden lapsettomuuden jälkeen.
Pistoskohta oli arka viikon verran ja punoitti muutamia päiviä. Lihakset on kipeät vieläkin vaikka piikistä on jo aikaa.