Lue keskustelun säännöt.
Kuinka näyttää itäeurooppalaiselta?
20.04.2015 |
Mielestäni netissä näkemissäni kuvissa esiintyvät itäeurooppalaiset naiset esim. Puolasta tai Venäjältä ovat todella kauniita. Oon vain ite niin puusilmä, etten osaa sanoa mitkä piirteet ovat tavallisia itäeurooppalaisilla ja näin ollen nättejä :D
Millaisia piirteitä tulisi siis korostaa/häivyttää, miten pukeutua, millainen meikki, millaiset korut...?
Ainiin, ei mitään "liho 30 kiloa ja leikkaa mummotukka, näin näytät babushkalta" -vastauksia ;) Ei onnistu koska olen parikymppinen vasta.
Kommentit (42)
Minua on luultu usein venäläiseksi tai virolaiseksi. Johtuu siitä, että olen blondi, kynnet lakassa, huulipunaa ja korkkarit. Muuta en nimittäin keksi miksi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:05"]
Kasvojen slaavilainen luusto. Itäinen rotuperimä mitä joillakin suvuilla on ja toisilla lännestä. Et voi vaikuttaa näihin, korkeat poskipäät, voimakkaat kulmaluut, pitkät jalat suhteessa yläkroppaan eli vyötärö korkealla, paksut huulet, isot silmät
[/quote]
Ja joo, mulla on myös paksut huulet ja suurehkot silmätkin sekä olen luontaisesti hoikka. Kasvojeni luusto on myös voimakas.
T. Ulkonäköään syvästi vihaava, jota on usein luultu venäläiseksi