Katsoitteko eilen Zodiac elokuvan?
Kommentit (10)
Melkein kolme tuntia meni kuin siivillä. Niin hyvä se oli.
On hyvä leffa. Zodiacia ei ole koskaan saatu kiinni. Voi olla edelleen elossa.
Oli edellisellä kerralla niin ankea ja puuduttava, että jätin tällä kertaa katsomatta.
En katsonut eilen, mutta olen nähnyt pari kertaa. Ekalla kerralla oli loppu vähän pettymys kun ei ratkaisua saatu, en tiennyt tuosta Zodiacista oikeastaan mitään muuta kuin nimen olin kuullut. Mutta leffa on hyvä myös minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Netflixissä on dokkari aiheesta. Kyllä se Zodiac tiedetään, ja hän myös itse tunnusti tutulleen. Oli naimissa ja isäpuoli parille lapselle, jonka kanssa teki kesäreissuja kaikille näille murhapaikoille - juuri murhien aikaan.
Zodiac on jo kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netflixissä on dokkari aiheesta. Kyllä se Zodiac tiedetään, ja hän myös itse tunnusti tutulleen. Oli naimissa ja isäpuoli parille lapselle, jonka kanssa teki kesäreissuja kaikille näille murhapaikoille - juuri murhien aikaan.
Zodiac on jo kuollut.
Ei koskaan saatu kiinni tai tuomittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zodiac on jo kuollut.
Ei koskaan saatu kiinni tai tuomittu?
Ei.
Ei edes ole varmaa onko tekijän sormenjälkiä tallessa, eli epäiltyjä ei ilmeisesti voi poissulkeakaan.
Vierailija kirjoitti:
Elokuva kumiveneestä?
Sadetakista?
En. Sehän on tullut televisiosta lukemattomia kertoja. Katsottava leffa kyllä.