Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vinkit tupakoinnin lopettamiseen!

Vierailija
02.01.2022 |

En kaipaa moraalisaarnaa, se ei auta lopettamisessa. Nyt tuli kipuraja vastaan kun hintaa nostetaan taas. Ja tottakai terveysasiat huolettaa myös. Haluan päästä eroon tupakasta, mutta se tuntuu mahdottomalta. Auttakaa, kertokaa miten te onnistuitte!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tuollaiset kirjat auta, koska olen tiennyt ne kirjan asiat jo muutenkin.

Ei olekaan kyse tiedosta vaan tsempistä.

Mullekaan ei ollut mitään hyötyä carrin kirjasta. Tuli sellainen olo että se on kirjoitettu hieman heikkolahjaisille. Ei siis millään pahalla niille, joille toimi.

Olin polttamatta tasan niin kauan kuin luin kirjaa. Ei uusia oivalluksia, ei tsemppiä ei mitään. Onneksi ko opus ei ole hinnalla pilattu.

Mulle ei ole toiminut mikään. Haluaisin rahan takia lopettaa, mutta ei onnistu millään. Olen kokeillut aivan kaikki tarjolla olevat korvikkeet ja menetelmät.

Tähän aina joku ikinä polttamaton tulee viisastelemaan etten oikeasti halua lopettaa ja että liian heikot ei pysty. Ei auta viisastelu ja haukkuminenkaan lopettamisessa, eikä mikään itsestään selvien latteuksien kertominen. Se miltä näytän ei kiinnosta ja terveyskin menee jokaisella ennemmin tai myöhemmin. Ottaa päähän niin paljon kun viisastelijat tulee neuvomaan, että vedän kessut esille siinä urputtajan naaman edessä.

Miehelle sen sijaan toimi kun muut ilkkuivat. Halusi niin kovasti näyttää muille pystyvänsä, että lopetti kerrasta. Millainen ihminen olet? Jos muiden mielipide kiinnostaa, niin kerro mahdollisimman monelle lopettavasi. Kaikki tulevat haastamaan ettet pysty ja saatat saada siitä motivaatiota.

Oletko tiedostamattasi niin vihainen sisäisesti ja kaukana omasta inhimillisyydestäsi, että se estää sinua lopettamasta?

Vierailija
62/68 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin nuuskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osta tupakka, et pummaa sitä keltään ja et vaan polta enää.

Lopetat vain. Eka viikko on pahin, mutta sitten alkaa helpottaa.

Vierailija
64/68 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osta tupakka, et pummaa sitä keltään ja et vaan polta enää.

Lopetat vain. Eka viikko on pahin, mutta sitten alkaa helpottaa.

Riippuvuus on täysin psykologista. Lopettaminen oli todellakin lasten leikkiä, kun stressi ja syyt tupakointiin katosivat elämästä. Enkä todellakaan ole enää huolissani, että jäisin koukkuun uudelleen, koska ei minun tarvitse käydä mielessäni ajatusleikkejä, missä jonkun syyn nojalla antaisin itselleni luvan alkaa polttamaan.

Vierailija
65/68 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki joku jäätävä flunssa, jota sairastat viikon niin pahana, ettet pääse tupakalle. Kas, sitten onkin jo ensimmäinen viikko takana. Flunssaoireet, varsinkin limaisuus ja yskä, voivat jatkua viikkoja, kun keuhkot ja limakalvot puhdistavat itseään.

Tämä toimi minulla. Samalla mietin, että flunssa olisi tupakoimattomalla varmaan ollut lievempi. Olin kyllä jo ajatustasolla jonkun aikaakin "päättänyt" lopettavani tupakoinnin, joten tuo sairastaminen oli hyvä lähtölaukaus. Aloittaminenhan on aina vaikeinta, niin myös lopettaminen.

Oksennustauti on tehokkaampi. Oisko sulla lähipiirissä lapsiperhe jossa olis noroa? Siinä on sellainen tauti ettei pääse tupakalle, koska siinä täytyy jo valita rööki tai housut jos nousee ylös.

Sitäkin tehokkaampi on keuhkokuume. Minä tosin olin lopettanut jo vuosia sitä ennen, mutta keuhkokuumeen sairastettuani arvostan keuhkojani niin paljon, etten milloinkaan enää edes harkitse polttavani yhtäkään tupakkaa.

Sukulaismies lopetti sydänkohtaukseen, johon olisi ilman elvytystä kuollut. 50 vuoden tupakanpoltto loppui tasan siihen.

Vierailija
66/68 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelin Stumppaa tähän kirjan ja lopetin seinään ilman korvaavia nikotiinituotteita. Fyysiset vieroitusoireet olivat niin hirveitä että päätin etten enää ikinä ala polttamaan koska en halua lopettaa enää uudestaan. Vieroitusoireista huolimatta koen että onnistumisen takana tällä kertaa oli juuri nikotiinin saannin katkaisu kokonaan. Nyt lopetuksesta on pari vuotta ja on aivan ihanaa että on päässyt siitä myrkystä eroon.

Vierailija
67/68 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinikorvaushoitotuotteilla on tutkitusti monta kertaa helpompi lopettaa kuin seinään ja mikä tulee tuohon Champixiin niin itse jättäisin sen kokeilematta. Osa käyttäjistä on saanut todella radikaaleja sivuoireita, kuten vakavaa masennusta. Minä olen nyt ollut 8kk ilman tupakkaa ja 3kk ilman nikotiinipusseja. Missään vaiheessa ei tämä operaatio tuntunut edes haastavalta. Siinä muutama pulju mistä itse tilasin. https://nikotiinipussit.com/  https://nicofy.com/

Vierailija
68/68 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiinipurkalla pääsin eroon. Koukutuin pariksi vuodeksi siihen, mutta sain tavallisen ksylitolipurkan avulla riuhtaistua itseni irti nikotiinipurkasta. Nykyään syön ahkerasti tavallista purkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan