Krista Kiuru oli väärässä. Olisi pitänyt pysyä 5-6 kk rokotusaikataulussa
Ihan suotta hypättiin Kiurun painostamana 3-4 kk väleihinkin.
Hanna Nohynek rokoteasiantuntijana oli oikeassa, kun ilmoitti ettei ole kiire.
Poliitikko taas sotki asiat.
Kommentit (54)
Kiuru pelkäsi ettei kukaan huoli rokotetta enää 2 kuukauden päästä, kun kaiki on sairastaneet omikronin.
Joo näin on. Itse pidän puolen vuoden tauon kolmanteen rokotuksen ja otan vain jos tilanne edelleen tuntuu vaativan.
Liian nopeat välit vain tekee sen että seuraavakin pitäisi ottaa nopeammin ja teho hiipuu aikaisemmin.
Muutoinkin alun perin suositeltiin puolta vuotta. Tuskin turhaan.
Tuo Hanna kuitenkin itse otti itselleen piikin jo ennen joulua...
Minä uskon eniten Nohynekiä koska hän on alan asiantuntija.
Yli 60 vuotiaana tässä mietin, että otan 3-rokotteen vasta kun 5kk kulunut 2-rokotteesta. Enkä kiirehdi piikkiä aiemmin.
Voin siirtää tuostakin, jopa sinne 6 kuukauteen.
Voi olla että tämä Hanna tietää jotain enemmän mitä ei ääneen sanota.
Vierailija kirjoitti:
Itselleen otti kuitenkin piikin jo monta viikkoa sitten... Ei takuulla tullut puolen vuoden väliä...
Minä en koskaan tottele sitä mitä rahvaalle saarnataan vaan haluan saman mitä eliitti itselleen kahmii.
Vierailija kirjoitti:
No herrajumala kun nyt nimenomaan ei saada pysyttyä siinä 5 - 6 kk aikataulussa. Minunkin 17-vuotiaalla on jo yli 5 kk, eikä hän pääse edes varaamaan aikaa ja ne kaikki ajat on jo nyt helmikuun lopussa.
Entäs sitten vaikka onkin tuo 5kk. On riskiryhmäläisiäkin jotka saaneet kolmannen vasta 6 kk päästä.
Koita rauhoittua, äläkä tuki ajanvarausta hössötykselläsi.
Ei ota ollenkaan niitä vaarallisia rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No herrajumala kun nyt nimenomaan ei saada pysyttyä siinä 5 - 6 kk aikataulussa. Minunkin 17-vuotiaalla on jo yli 5 kk, eikä hän pääse edes varaamaan aikaa ja ne kaikki ajat on jo nyt helmikuun lopussa.
Entäs sitten vaikka onkin tuo 5kk. On riskiryhmäläisiäkin jotka saaneet kolmannen vasta 6 kk päästä.
Koita rauhoittua, äläkä tuki ajanvarausta hössötykselläsi.
O-saat-ko lu-ke-a? Tällä menolla hänelle tulee 8 kuukauden väli, hyvä jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Kertoi kuule ihan itse lehtihaastattelussa viime viikolla. Otti hyvissä ajoin ennen joulua.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että tämä Hanna tietää jotain enemmän mitä ei ääneen sanota.
Nohunek on kummallisesti joka toinen viikko toista mieltä (itse rokottamassa, kun kiire ja rokottajia ei ole tarpeeksi) ja joka toinen viikko toista (mikäs kiire tässä, ei rokotteita sairastaneille, ei kolmansia rokotteita vielä jne). Ota siitä nyt selvää. Mutta ei jää mistään kiinni Nurnbergissä, kun on ollut kaikkea mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleen otti kuitenkin piikin jo monta viikkoa sitten... Ei takuulla tullut puolen vuoden väliä...
Minä en koskaan tottele sitä mitä rahvaalle saarnataan vaan haluan saman mitä eliitti itselleen kahmii.
Siis sinä uskot että eliitti ottaa noita rokotteita? Katsopa tarkemmin joskus niitä median rokotuskuvia. Saattaapi kuulkaa olla niin että nämä erikoispiikit on varattu vaan rahvaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Kertoi kuule ihan itse lehtihaastattelussa viime viikolla. Otti hyvissä ajoin ennen joulua.
Kaikkeahan sitä voi kertoilla. Nykyään. Puhuu toista ja tekee toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Jatka satuilua jossain muualla.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Jatka satuilua jossain muualla.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä uskot että eliitti ottaa noita rokotteita? Katsopa tarkemmin joskus niitä median rokotuskuvia. Saattaapi kuulkaa olla niin että nämä erikoispiikit on varattu vaan rahvaalle.
Jos on oikein asiasta innostunut tutkija, voi ihan uteliaisuuttaankin ottaa itselleen.