Naapuri pesee pyykkiä sunnuntaina klo 9:30?
Kommentit (64)
Miksi ei pesisi? Itse käynnistin koneen klo 8.50.
no mitä hiton väliä,alan kohta siivoamaan
mitä se sulle kuuluu
Vierailija kirjoitti:
OK, seuraavaksi laitan lauantaina klo 2:30
t. naapur isi
Se on lainvastaista.
Miksi ei pesisi, jos vaatteet ovat likaantuneet?
Mene aikaisemmin nukkumaan ja lopeta se popitus ja kaikki niin ei tarvitse kärsiä "aikaisesta" pyykinpesusta.
Niin ja mitä sitten?? Kaikilla ei ole työaika ma-pe 9-17. Vuorotyöläisen on pestävä pyykit ja siivotta silloin kun on mahd.
No teiltä kuului mölinää, kolistelua ja musiikkia eilen illalla vielä klo 19:30 jälkeen! Laitoin valituksen isännöitsijälle.
Saa pestä. Joskus on pakkokin.
2.30 on vähän eri juttu etenkin jos tapahtuu toistuvasti. Sama juttu kuin sen blenderihullun aamusmoothie.
Mä pesin jo 7.30.
Piti ehtiä ennen töihin lähtöä.
Niin? Mun naapuri nukkui vielä klo 6, kamalaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. naapur isi
Se on lainvastaista.
Ja mikäs laki sen kieltää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. naapur isi
Se on lainvastaista.
Minkä lain? Tahallinen häiriköinti voi johtaa varoitukseen ja häätöön, mutta päiväsaikainen pyykinpesu on ns. normaalia.
Te kumpikin olette sekaisin.
Minä voin yleensä pestä pyykkiä vain viikonloppuisin. Arkipäivät menee töissä eikä töiden jälkeen iltaisin jaksa vaivata päätä mihinkään pyykinpesuun.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mun naapuri nukkui vielä klo 6, kamalaa!
Mistä tiedät, olitko samassa sängyssä?
Heh...ookko mun naapuri? Mullon kone pääl.
Muuttakaa omakotitaloon metsän keskelle, niin ei elämä pyöri naapurin tekemisten ympärillä. Yleensä nämä naapureiden sunnuntaielämästä kitisijät eivät edes ole mitään lepopäivän pyhittäviä uskovaisia itse, vaan joitain muuten vain kaikesta valittajia.
Tuollaista on kerrostaloelämä. *huokaus* Ei mikään ihme, että moni kaipaa omakotitalon rauhaan. Ei ole kiva olla itsekään muiden kyyläyksen ja tarkkailun kohteena.
Täysin normaalia. Outo aloitus.