Tekstaako mies ensimmäisten treffien jälkeen jos on kiinnostunut?
Tekstaako mies ensimmäisten treffien jälkeen jos on kiinnostunut? Kuinka nopeasti?
Kyllä / ei
Ja syyt?
Kommentit (13)
Vuorokauden sisällä on saapunut peniskuva, jos mies on kiinnostunut.
Puoliso tekstasi tunnin päästä ekatreffeistä.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso tekstasi tunnin päästä ekatreffeistä.
Mukavaa.
Kyllä minä ainakin tekstaan.
T. Mies
Kyllä varmaan tulisi tekstattua. Ehkä seuraavana päivänä, tai voisihan sitä samanakin päivänä koepalloksi heittää jonkun, "oli tosi kivaa, toivottavasti tavataan uudestaan" liirumlaarumin.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies soittaa naiselle.
Niin juuri ja tosimies on nimeltään Martti tai Keijo.
Kokemukseni mukaan kyllä. On ihan turha alkaa kyselemään miehen perään, ellei sitten halua nolata itsensä ja saada ehkä hyvällä tuurilla ehdotuksen jatkaa kavereina (ja senkin vain säälistä).
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan kyllä. On ihan turha alkaa kyselemään miehen perään, ellei sitten halua nolata itsensä ja saada ehkä hyvällä tuurilla ehdotuksen jatkaa kavereina (ja senkin vain säälistä).
Totta, pätee ainakin minuun sataprosenttisesti. Jos en kiinnostunut ekoilla treffeillä naisesta, ja nainen lähettää treffien jälkeen viestiä että haluaisi nähdä uudelleen, niin olen usein vastannut että mitä jos vaan jatkettaisiin kavereina.
M33
Ei. Se on akkojen homma tehdä ne aloitteet. Ne alkaa heti esittään jotain vaikeasti tavoiteltavaa jos mies erehtyy aloittaan yhtään mitään. Niiden pitää tehdä se itse, se ei ole miesten homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, pätee ainakin minuun sataprosenttisesti. Jos en kiinnostunut ekoilla treffeillä naisesta, ja nainen lähettää treffien jälkeen viestiä että haluaisi nähdä uudelleen, niin olen usein vastannut että mitä jos vaan jatkettaisiin kavereina.
M33
Ethän kuitenkaan johda treffeillä harhaan? Nimittäin olen tähänkin törmännyt. Mies siis itse alkaa treffeillä vihjailemaan seuraavasta tapaamisesta, mutta seuraavana päivänä onkin ääni muuttunut kellossa ja heittää kehiin kaverikortin. Kai jotkut tekevät tätä ihan kiusallaan.
Joten mies tekstaa aina jos on kiinnostunut?
Kyllä. Jo samana iltana, jos on tosi kiinnostunut. Viimeistään päivän parin päästä.