Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekstaako mies ensimmäisten treffien jälkeen jos on kiinnostunut?

Vierailija
19.05.2024 |

Tekstaako mies ensimmäisten treffien jälkeen jos on kiinnostunut? Kuinka nopeasti?

Kyllä / ei

Ja syyt?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jo samana iltana, jos on tosi kiinnostunut. Viimeistään päivän parin päästä.

Vierailija
2/13 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokauden sisällä on saapunut peniskuva, jos mies on kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso tekstasi tunnin päästä ekatreffeistä. 

Vierailija
4/13 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso tekstasi tunnin päästä ekatreffeistä. 

Mukavaa.

Vierailija
5/13 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tekstaan. 

T. Mies

Vierailija
6/13 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan tulisi tekstattua. Ehkä seuraavana päivänä, tai voisihan sitä samanakin päivänä koepalloksi heittää jonkun, "oli tosi kivaa, toivottavasti tavataan uudestaan" liirumlaarumin.

Vierailija
7/13 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies soittaa naiselle.

Vierailija
8/13 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies soittaa naiselle.

Niin juuri ja tosimies on nimeltään Martti tai Keijo.

Vierailija
9/13 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan kyllä. On ihan turha alkaa kyselemään miehen perään, ellei sitten halua nolata itsensä ja saada ehkä hyvällä tuurilla ehdotuksen jatkaa kavereina (ja senkin vain säälistä).

Vierailija
10/13 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan kyllä. On ihan turha alkaa kyselemään miehen perään, ellei sitten halua nolata itsensä ja saada ehkä hyvällä tuurilla ehdotuksen jatkaa kavereina (ja senkin vain säälistä).

Totta, pätee ainakin minuun sataprosenttisesti. Jos en kiinnostunut ekoilla treffeillä naisesta, ja nainen lähettää treffien jälkeen viestiä että haluaisi nähdä uudelleen, niin olen usein vastannut että mitä jos vaan jatkettaisiin kavereina. 

M33

Vierailija
11/13 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on akkojen homma tehdä ne aloitteet. Ne alkaa heti esittään jotain vaikeasti tavoiteltavaa jos mies erehtyy aloittaan yhtään mitään. Niiden pitää tehdä se itse, se ei ole miesten homma.

Vierailija
12/13 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, pätee ainakin minuun sataprosenttisesti. Jos en kiinnostunut ekoilla treffeillä naisesta, ja nainen lähettää treffien jälkeen viestiä että haluaisi nähdä uudelleen, niin olen usein vastannut että mitä jos vaan jatkettaisiin kavereina. 

M33

Ethän kuitenkaan johda treffeillä harhaan? Nimittäin olen tähänkin törmännyt. Mies siis itse alkaa treffeillä vihjailemaan seuraavasta tapaamisesta, mutta seuraavana päivänä onkin ääni muuttunut kellossa ja heittää kehiin kaverikortin. Kai jotkut tekevät tätä ihan kiusallaan.

Vierailija
13/13 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mies tekstaa aina jos on kiinnostunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi