Mitä Pokka Pitää hahmoa muistutat eniten luonteelta?
Minä oon kotona ja aatteiltani Onslow, mutta yhden kaverin seurassa olen täysin Elizabeth.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vähän kaikkia, siinä sarjan viehätys olikin.
Voi kun sitä käsikirjoitusta olisi kehitetty Hyacinthin näyttelijän toiveiden mukaan, niin sarjaa olisi tehty lisääkin. Luultavasti hän kyllästyi siihen Hyacinthin seksuaaliseen ahdisteluun, mitä mm. se majuri harjoitti? Mitä luulette?
Minusta se on nyt viime vuosina ollut hieman kiusallistakin katsottavaa, kun Hyacinth pakenee ällöä äijää pitkin pusikoita ja tulee kotiin (tai missä lomapaikassa olivatkaan) hiukset pörrössä ja vaatteet sekaisin eikä saa edes Richardille kerrottua mitä on tapahtunut. Surullista. Eikä naurata enää. Mutta muuten sarjassa on paljon hauskuutta.
Onslow on erittäin älykäs kun kuuntelee sen sutkauksia, ei pelkkä kaljanlipittäjä. Onslow tietää että on ihan turha niin kauheasti nähdä vaivaa ja stressata, elämä soljuu muutenkin eteenpäin eikä silläkään ole mitään merkitystä universumin mittakaavassa.
Minussa on onslowta, daisya ja hyasinthia.
Luulen, että hyasinthin näyttelijälle ei olisi kelvannut, vaikka jiont olisi muutettu. On niin ylpeä itsestään, ettei halunnut tulla vain tuon roolin leimaamaksi, luulen. Ärsyttävää.
Olen katsonut sarjan pariin kertaan. Nyt vasta tajusin, että sisaruksilla kukkien nimet; hyasintti, ruusu, päivänkakkara ja orvokki. Bucket lausutaan Bukee, eli kukkakimppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rose.
Vähän hävettääkin kertoa tää. Mutta ei musta vaan ole Hyacintiksi. Pitämään jöötä ukolleen ja kiillottamaan rumaa huusholliaan.
(Ihanat kukkaisnimet tytöillä, by the way, Ruusu, Hyasintti ja Päivänkakkara.)
Mihin unohdit Violetin? Who has room for a pony
Ihan unohdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun sitä käsikirjoitusta olisi kehitetty Hyacinthin näyttelijän toiveiden mukaan, niin sarjaa olisi tehty lisääkin. Luultavasti hän kyllästyi siihen Hyacinthin seksuaaliseen ahdisteluun, mitä mm. se majuri harjoitti? Mitä luulette?
Minusta se on nyt viime vuosina ollut hieman kiusallistakin katsottavaa, kun Hyacinth pakenee ällöä äijää pitkin pusikoita ja tulee kotiin (tai missä lomapaikassa olivatkaan) hiukset pörrössä ja vaatteet sekaisin eikä saa edes Richardille kerrottua mitä on tapahtunut. Surullista. Eikä naurata enää. Mutta muuten sarjassa on paljon hauskuutta.
Kyllä mua naurattaa. Hyacinth pitää kyllä limaisen majurin kurissa, älä pelkää.
Majurin tuttavuus on tärkeää Hyacinthille statuksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Lähiaikoina varmaan kukkaistyttöjen isää.
Fillaroit alasti kypärä päässä ympäri kyliä? Ou jeah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua naurattaa. Hyacinth pitää kyllä limaisen majurin kurissa, älä pelkää.
Majurin tuttavuus on tärkeää Hyacinthille statuksen vuoksi.
Sehän siinä onkin ikävää, että sietää lähäntelyä. Ja oikein joutuu pakenemaan. Olisi ollut hyvä, jos olisi voinut kertoa edes miehelleen, mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Joku vinkkasi, että se alkaa taas tulla tammikuussa.
Ihanaa.
Vaikka mulla onkin koko sarja dvd:nä (pyörii parhaillaan), on jotenkin erityistä nähdä se telkusta. 😍
Vierailija kirjoitti:
Joku vinkkasi, että se alkaa taas tulla tammikuussa.
Kuinkas muutenkaan 👀
Kas ettei myös Mennään bussilla ja Benny Hill-show.
Me aina naurettiin siskon kanssa, kun yhdellä sukulaistädillä sisko muuttui ihan Elizabethiksi 😂☕️ Itsekin siis nauroi sille kun hermostui siellä kahvipöydässä jotenkin ihan täysin 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähiaikoina varmaan kukkaistyttöjen isää.
Fillaroit alasti kypärä päässä ympäri kyliä? Ou jeah
Aloituksessa tosin kysyttiin luonteenpiirteitä ;-), mutta aattelin että varmaan kohta oon samanlainen eksyilevä ja karkaileva höppänä.
Onslow on lukenut mies. Aina joku kiinteän olomuodon fysiikan tms. kirja auki punkassa.
Elizabeth. Eikö tästä ole testejä? Koetin löytää, olisi hauska. En osaa itse tehdä.
Nuorena Rose, keski-ikäisenä Hyasintti ja vanhana Onslow.