Mitä Pokka Pitää hahmoa muistutat eniten luonteelta?
Minä oon kotona ja aatteiltani Onslow, mutta yhden kaverin seurassa olen täysin Elizabeth.
Kommentit (61)
Se työläisperheen lihava kaljaa kittaava mies. Oliko se Onslaw tms. ?
Minä olen Daisy, mutta Hyacinth, jos on vieraita tulossa.
Mies on Onslow, valitettavasti juuri silloin, kun Daisy on romanttisella tuulella. Vaikka kuinka mitoiltani ja tyyliltäni olen Rose :(
Rose.
Vähän hävettääkin kertoa tää. Mutta ei musta vaan ole Hyacintiksi. Pitämään jöötä ukolleen ja kiillottamaan rumaa huusholliaan.
(Ihanat kukkaisnimet tytöillä, by the way, Ruusu, Hyasintti ja Päivänkakkara.)
Vähän kaikkia, siinä sarjan viehätys olikin.
Voi kun sitä käsikirjoitusta olisi kehitetty Hyacinthin näyttelijän toiveiden mukaan, niin sarjaa olisi tehty lisääkin. Luultavasti hän kyllästyi siihen Hyacinthin seksuaaliseen ahdisteluun, mitä mm. se majuri harjoitti? Mitä luulette?
Olen kyyninen naapuripelkääjä ja ilkikurinen kuin Emmet. 😂
Huikkaa saadessa iloinen.
n49
Vierailija kirjoitti:
Rose.
Vähän hävettääkin kertoa tää. Mutta ei musta vaan ole Hyacintiksi. Pitämään jöötä ukolleen ja kiillottamaan rumaa huusholliaan.
Ja myös Orvokki, eikös hän ole se jolla mersu ja tilaa ponille :D.
Itse voin ylpeänä todeta että kyllä johonkin Onslowin ja Rosen suuntaan kallistun...
Vierailija kirjoitti:
Rose.
Mihin unohdit Violetin? Who has room for a pony
Vierailija kirjoitti:
Vähän kaikkia, siinä sarjan viehätys olikin.
Olikin? Kyllä Pokka Pitää viehättää ja on erittäin suosittu edelleen. 💓
Jokaisesta hahmon ominaisuuksia löytyy. Koittanut pyrkiä kohti Hyasinttia, mutta sen verran arka ja säikky olen perusluonteeltani, ettei aivan hetkessä onnistu
Eikö täällä ole tähän aikaan muita Pokka Pitään ystäviä?