Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä nuo persuja äänestävät ihmiset sitten oikein ovat?

Vierailija
20.04.2015 |

Jos Krista Kosonen ei tunne ketään, minä en tunne ketään, lähipiirissäni kukaan ei tunne ketään. Kannatusprosentti persuilla kuitenkin kohtuullinen, joten pakostakin jonkun on pakko heitä äänestää.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:19"]Minä. Keski-ikäinen, korkeakoulutettu, asiantuntijatehtävissä, perheellinen. Olen jo monta kertaa aiemminkin äänestänyt perussuomalaisia. Harrastan liikuntaa ja kulttuuria.

Tässä juuri kuuntelen mm. mieleistäni (ei valtavirran) musiikkia sivukorvalla punaviherkuplassa Kallio-Eira akselilla olevasta RadioHelsingistä, jossa sitä jaksetaan vielä pöyristellä.. :-D

[/quote]
Jos persut päättää, et pian harrasta kulttuuria, koska kulttuurin tukeminen loppuu. Voit sen sijaan katsella vaikka tositeeveetä.

Vierailija
102/109 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

102 jatkaa: Äänestin PS ehdokasta, joka kannattaa pikaista Nato-selvitystä ja siihen liittymistä. Olen naimisissa maahanmuuttajan kanssa..  :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:19"]Minä. Keski-ikäinen, korkeakoulutettu, asiantuntijatehtävissä, perheellinen. Olen jo monta kertaa aiemminkin äänestänyt perussuomalaisia. Harrastan liikuntaa ja kulttuuria. Tässä juuri kuuntelen mm. mieleistäni (ei valtavirran) musiikkia sivukorvalla punaviherkuplassa Kallio-Eira akselilla olevasta RadioHelsingistä, jossa sitä jaksetaan vielä pöyristellä.. :-D   [/quote] Jos persut päättää, et pian harrasta kulttuuria, koska kulttuurin tukeminen loppuu. Voit sen sijaan katsella vaikka tositeeveetä.

[/quote]

Et siis ole perillä asioista. Taidat olla salajuntti. Tule jo ulos kaapista ._D

Vierailija
104/109 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:21"]Kaikki persujen äänestäjät muka korkeasti koulutettuja...ja lehmät lentää. Mamut ovat paljon halutumpaa deittiseuraa ja sekös ärsyttää. Sen takia ne haluaa ne pois. Mamunaisiakaan ei oikein suomalaiset miehet kiinnosta. Jos naiset saisi päättää niin suomeen otettaisiin heti ainakin miljoona miestä afrikasta yms.   
[/quote]

Mitä_vittua? Olen nainen, äänestin persuja, olen kauppatieteiden kandi, enkä todellakaan halua afrikkalaisia miehiä tänne. Suomalainen mies on mulle maailman paras mies. Miksi keskenään liian erilaisia kulttuureja on pakko väkisin sekoittaa, kun tuloksena on yhteentörmäyksiä?

Vierailija
105/109 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:11"]

Eiköhän ne äänestäjät muutamaa kajahtanutta lukuunottamatta löydy lähiöbaarien asiakaskunnasta ja jotain elämämkoulululaisrötöstelijöitä. En ihmettele ettei niitä normaalien ihmisten tuttavapiiristä löydy.

[/quote]

Persut voittivat varsinaisen vaalipäivän äänissä. Tuota mantraa että persut olisivat lähiöbaarin änkyröitä on hoettu nyt jo neljä vuotta. Käyvätkö ne lähiöbaarin asiakaskunta sunnuntaina krapulassa äänestämässä? Mietippä sitä. 

[/quote]

Ei ehkä krapulassa, mutta mukavassa nousuhumalassa kylläkin. Mietippä sitä.

Vierailija
106/109 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:57"]

Jos Krista Kosonen ei tunne ketään, minä en tunne ketään, lähipiirissäni kukaan ei tunne ketään. Kannatusprosentti persuilla kuitenkin kohtuullinen, joten pakostakin jonkun on pakko heitä äänestää.

[/quote]

Olette Kososen kanssa vain yksinkertaisesti niin sisäänpäinkääntyneitä ja rajoittuneita ihmisiä ettette tunne erilaisia ihmisiä. Teitä ei kiinnosta kuin oma ahdas todellisuutenne, oma kupla, jonka olette täyttänyt kaltaisistanne rasistisesti ajattelevista ahdasmielisistä impivaaralaisista. Ajattelumaailmaanne tuskin mahtuu muutakuin se "milloinkohan seuraava spåra tulee?".

Vierailija
107/109 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun jälkeen suoritettu lukio, ammattikoulu, amk ja yliopisto. Kansainvälinen, 5 vuotta ulkomailla asunut suvaitsevainen maailmankansalainen....

KD ei ole Päivi Räsänen, vaikka siltä nämä kirkosta eroamisaallot sun muut saa asian näyttämään.

PS ei ole nämä pari typerän oloista törttöilijää.

Äänestän perussuomalaisia, koska haluan muutosta. Perussuomalaisten kannatusmäärät saa varmaan muille puolueille aihetta miettiä mitä pitäisi tehdä ja miten uudistua, jota kansan luottamus heihin palaa.

Suvaitsemattomat idiootit ovat huonoja häviäjiä... Jonkinsorttisia kiusaajiakin monet ammujista....

Vierailija
108/109 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Keski-ikäinen, korkeakoulutettu, asiantuntijatehtävissä, perheellinen. Olen jo monta kertaa aiemminkin äänestänyt perussuomalaisia. Harrastan liikuntaa ja kulttuuria.

Tässä juuri kuuntelen mm. mieleistäni (ei valtavirran) musiikkia sivukorvalla punaviherkuplassa Kallio-Eira akselilla olevasta RadioHelsingistä, jossa sitä jaksetaan vielä pöyristellä.. :-D

Vierailija
109/109 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:54"]30v, taiteellisella alalla oleva nainen.
[/quote]
Muista sitten, ettet tuota "tekotaiteellista postmodernismia" ;-)