Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä nuo persuja äänestävät ihmiset sitten oikein ovat?

Vierailija
20.04.2015 |

Jos Krista Kosonen ei tunne ketään, minä en tunne ketään, lähipiirissäni kukaan ei tunne ketään. Kannatusprosentti persuilla kuitenkin kohtuullinen, joten pakostakin jonkun on pakko heitä äänestää.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen. Junttisukulaiset Satakunnasta äänestää persuja.

Vierailija
82/109 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eiköhän ne äänestäjät muutamaa kajahtanutta lukuunottamatta löydy lähiöbaarien asiakaskunnasta ja jotain elämämkoulululaisrötöstelijöitä. En ihmettele ettei niitä normaalien ihmisten tuttavapiiristä löydy."

Minä äänestin perussuomalaisia. Asun Helsingissä ja jos kirjoittaisin tähän koulutukseni ja työhistoriani et kuitenkaan uskoisi, jos edes ymmärtäisit mitä ne termit tarkoittaa.

Mutta elä sinä ihmeessä siinä vihervasemmistolaisessa kuplassasi. Toivoisin kuitenkin että muuttaisi pois Suomesta. Hyvinvointivaltio ei tarvitse sinun kaltaisia luusereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puolueiden äänestäjät yleensä on samaa koulutustasoa kuin ehdokkaatkin. Perussuomalaisissa on tohtoreitakin useita ja heidän äänestäjissään, kuten minä.

Käykääpä katsomassa kuika monta tohtoria on esim. demareissa tai vasemmistoliitossa. Heidän joukossa on korkeasti koulutettu jos osaa kirjoittaa, yleensä puhekin on takeltelevaa ja hyvin epäloogista.

Vierailija
84/109 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi outoa, mystistä, mitähän ihmisiä ne oikein on, kukaan ei ole koskaan nähnyt mutta äänestivät kuitenkin persut toiseksi suurimaksi puolueeksi

Vierailija
85/109 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiristäni tiedän neljä persuja äänestänyttä.
- nuori duunarimies, joka asuu erittäin maahanmuuttorikkaalla alueella ja on hyvin usein joutunut maahanmuuttajien väkivallan uhriksi
- nuori opiskelijanainen, joka on maahanmuuttajaperheestä ja siten on nähnyt kaiken sen rikollisuuden ja systeemin hyväksikäytön
- nuori myyjä, joka asuu maahanmuuttorikkaalla alueella, en kylläkään tiedä hänen syytään äänestää persuja
- keski-ikäinen korkeakoulutettu mies hyvässä työssä, en tiedä miksi äänestää

Vierailija
86/109 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:40"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:09"]

Helsingin keskustassa aika vähän äänesti PS:ää...

[/quote]

Niin teki. Keskustassa äänestettiin Kokoomusta ja Vihreitä. Sen sijaan Jakomäessä ja Vuosaaressa, siis siellä missä mamut asuvat, Persut olivat suurin puolue. Mistähän mahtaa johtua..
[/quote]

Tämä EI vaan voi pitää paikkaansa. Asuin Jakomäessä - paaljon paaljon vähemmän mamuja kuin tässä läntisessä kaupunginosassa, jossa nyt asun ja jossa Kokoomus on suurin.

Mielestäni persuja äänestävät ihmiset, jotka ovat kyllästyneitä "nykymenoon", mutta eivät itse persujen tavoin osaa esittää ihan oikeita toteutettavissa olevia ratkaisuja obgelmien korjaamiseksi.

Vierailija
87/109 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:07"]Kyllä Kristankin lähipiirissä oli persuja äänestäneitä mutta he eivät voi sitä sanoa ääneen sosiaalisen paineen vuoksi. [/quote] Ei välttämättä. Helsingin keskustassa aika vähän äänesti PS:ää... [/quote] Tarkistin vaalit.fi:stä. Perussuomalaiset saivat Helsingistä reilut 40000 ääntä eli reilut 11%. [/quote] Niin? Ja sekö meinaa että Kososenkin lähipiirissä on pakko olla persuja?

[/quote]

Vastausta kysymykseesi ei tiedä kukaan muu kuin Kristan lähipiiri. Ääniä on kuitenkin niin runsaasti, että todennäköisesti jollakulla on yhteys myös tähän näyttelijään. Mutta kuten sanottua tietyissä piireissä ei ole muodikasta sanoa olevansa persujen kannattaja.

[/quote]

Tosiaan tältä näyttää. Todella kummallista, sillä siellä kuplan sisällä yli 11% äänesti persuja. 26% antoi äänensä Kokoomukselle. Keskusta keräsi Helsingistä reilu 7% äänistä. Pitää olla pikkuisen naiivi, jos luulee että 100% helsinkiläisistä äänestää Vihreitä. Ei voi olla kovin korkeasti koulutettu, jos ei tajua, ettei oman pienen piirinsä perusteella voi tehdä kovin kauaskantoisia johtopäätöksiä.

Vierailija
88/109 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotias, nykyinen yliopisto-opiskelija ja sairaanhoitajaksi olen vuosi sitten valmistunut amk:sta.. Äänestin perussuomalaisia, koska on alkanut nyppimään nää maahanmuuttajat :)

Vierailija
89/109 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, akateemisesti koulutettu kolmen lapsen espoolainen äiti. Haluan selkeän tiukennuksen maahanmuuttopolitiikkaan ja mamujen rikollisuuden "kuriin" nykyistä paremmin. Siinä syy.

ps. Onneksi ehdokkaani myös pääsi eduskuntaan :)

Vierailija
90/109 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAmumamuamauammammamamamamammamamuuuuuuuuuuuuuuu

Vierailija
91/109 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Hieman yli parikymppinen opiskelija pääkaupunkiseudulta. Olen aina ollut luokkani paras. Olen ateisti ja suomenruotsalainen. Myös korkeakoulutettu mieheni äänesti persuja, hän myös ateisti mutta ei suomenruotsalainen. Isäni joka on duunari äänestää myös persuja. Äitini mietti äänestääkö persuja mutta äänestikin rkp koska on sellainen svenskatalandebättrefolk asenteen omaava ihminen...

Vierailija
92/109 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:10"]

Minä esimiesasemassa oleva keski-ikäinen mies.

[/quote]

Millä alalla työskentelet?

[/quote]

Teollisuus.

Vierailija
93/109 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon että Persuja on aika paljon. Enemmän kuin vihreitä,demareita, Rkp:läisiä,vasureita,,,,,,,

Tavallisia duunareita, isiä, äitejä, veljiä, lapsia,,,,,

Teillä kumma käsitys Demokratiasta.  Viisaudesta en puhuisi mitään Kreikkatukihumpan jälkeen.

Vierailija
94/109 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 21:44"]

Meidän perheessä ja lähisuvussa lähes kaikki äänesti perussuomalaisia, muutama jaksoi vielä äänestää kokoomusta ja yksi demareita joka on saanut sen jo äidinmaidossa. Meitä on filosofian tohtoria ja maisteria, insinööriä, diplomi-insinööriä, kauppatieteilijöitä, lähihoitaja, varastomies ja muutama vielä korkeakouluopiskelija. Kaikki työikäiset töissäkäyviä ja osa jo eläkeläisiä. 

[/quote] Teillähän on avoin perhe ja lähisuku, ei meillä perheessä ja lähisuvussa vaan kerrota, mitä puoluetta ja ketä kukakin äänesti, onneksi on vaalisalaisuus.

Vierailija
95/109 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratia ei toteudu enää oikealla tavalla, koska ihmiset ovat liian idiootteja ja kouluttamattomia ja äänestävät persuja, jotka eivät ole muuta kuin suuri populistinen rasistipuolue. http://www.talouselama.fi/uutiset/tiedemiehet+demokratia+ei+toimi+koska+ihmiset+eivat+ole+tarpeeksi+alykkaita/a2089693

Vierailija
96/109 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa suomalaisessa taitaa asua pieni rasistin poikanen. Miten voin äänestää puoluetta, joka sallii Teuvo Hakkaraisen tölväykset...puhumattakaan James Hirvisaaren.

Vierailija
97/109 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:35"]

Demokratia ei toteudu enää oikealla tavalla, koska ihmiset ovat liian idiootteja ja kouluttamattomia ja äänestävät persuja, jotka eivät ole muuta kuin suuri populistinen rasistipuolue. http://www.talouselama.fi/uutiset/tiedemiehet+demokratia+ei+toimi+koska+ihmiset+eivat+ole+tarpeeksi+alykkaita/a2089693

[/quote]

Miksi luulet että sinun mielipiteesi on oikea eikä persujen. Samaa mieltä olen siitä että nykyinen demokratia ei toimi mutta en samasta syystä kuin tuo idiootti. Luulisi hänen tiedemiehenä tietävän omista toiminta tavoistakin.

Vierailija
98/109 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki persujen äänestäjät muka korkeasti koulutettuja...ja lehmät lentää. Mamut ovat paljon halutumpaa deittiseuraa ja sekös ärsyttää. Sen takia ne haluaa ne pois. Mamunaisiakaan ei oikein suomalaiset miehet kiinnosta. Jos naiset saisi päättää niin suomeen otettaisiin heti ainakin miljoona miestä afrikasta yms.   

Vierailija
99/109 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 00:21"]Kaikki persujen äänestäjät muka korkeasti koulutettuja...ja lehmät lentää. Mamut ovat paljon halutumpaa deittiseuraa ja sekös ärsyttää. Sen takia ne haluaa ne pois. Mamunaisiakaan ei oikein suomalaiset miehet kiinnosta. Jos naiset saisi päättää niin suomeen otettaisiin heti ainakin miljoona miestä afrikasta yms.   
[/quote]
Miljoona miestä ahrikasta? Sopii. Siinä loppuu meillä naiset kesken ja saa miehetkin kokea, miltä tuntuu tulla raiskatuksi.

Vierailija
100/109 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 10:28"]"Eiköhän ne äänestäjät muutamaa kajahtanutta lukuunottamatta löydy lähiöbaarien asiakaskunnasta ja jotain elämämkoulululaisrötöstelijöitä. En ihmettele ettei niitä normaalien ihmisten tuttavapiiristä löydy."

Minä äänestin perussuomalaisia. Asun Helsingissä ja jos kirjoittaisin tähän koulutukseni ja työhistoriani et kuitenkaan uskoisi, jos edes ymmärtäisit mitä ne termit tarkoittaa.

Mutta elä sinä ihmeessä siinä vihervasemmistolaisessa kuplassasi. Toivoisin kuitenkin että muuttaisi pois Suomesta. Hyvinvointivaltio ei tarvitse sinun kaltaisia luusereita.
[/quote]
Kylläpä olet vihamielinen!