Tuulipukujen lomamatkakohteet? Listataan :)
- Thaimaa kokonaisuudessaan
- Tallinnnan ristelyt
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:47"]
- Thaimaa kokonaisuudessaan
- Tallinnnan ristelyt
[/quote]
miten niin Thaimaa? Siellä on niin mahtavan ihania "luxushotelleja" jonne tuulipuku ei lähde kyllä lomalle, vaan jää ullakolle säilöön ;)
Turkin rantakohteet, varsinkin Alanaija
Bulgaria
Kanaria ja siellä Ingles ja muut samanlaiset kohteet
Mulla on tuulipuku, viimeksi kävin kuukauden reppureissulla Etelä-Amerikassa ja oli jopa tuulipuku mukana vuoristo-osuuksia varten. Eli minä vastaan Argentiina, Peru ja Bolivia.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:50"]
Kanaria ja siellä Ingles ja muut samanlaiset kohteet
[/quote]
Eikö nämä kohteet ole jo vähän last season, jopa tuulipuvuille?!
Turkki = Kanaria?!
Turkki, Kanaria, Tallinna Eckerön laivalla, Tukholman risteily, kotimaan kohteena Tuurin kyläkauppa, Rantasipi kylpylät, Iskelmäfestivaali, Tangomarkkinat
Mulla on ollut tuulipuku mukana vain Islannin matkalla. Vastaan Islanti.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:05"]Mulla on ollut tuulipuku mukana vain Islannin matkalla. Vastaan Islanti.
[/quote]antaisin10 peukkua jos voisin.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:05"]
[/quote]
Aloituksessa "tuulipuku" ei tarkoita asustetta vaan sen kantajaa. Sellaista ihmistä, joka ap:n mielestä on huonompi kuin hän itse.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:05"]
[/quote]
Aloituksessa "tuulipuku" ei tarkoita asustetta vaan sen kantajaa. Sellaista ihmistä, joka ap:n mielestä on huonompi kuin hän itse.
[/quote]
vitsistä menee idea, jos sen joutuu selittämään
No minä matkailen vain kotimaassa, joten vastaan sitten vaikka Puolanka.
Onko ap itse tuulipukukansaa vai etkö ole koskaan käynyt Tallinnassa tai Tukholmassa?
Berliini
Turkin kohteet
Kreikka
Espanja
Thaimaa
Pariisi
"Tuulipuku" ei tarkoita sitä, että henkilöllä välttämättä olisi juuri tuulipuku päällä eikä sitä, että ap pitäisi välttämättä itseään jotenkin parempana. Termillä viitataan tietyn tyylisiin ihmisiin, mutta asia ei ehkä aukea kaikille.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:29"]
"Tuulipuku" ei tarkoita sitä, että henkilöllä välttämättä olisi juuri tuulipuku päällä eikä sitä, että ap pitäisi välttämättä itseään jotenkin parempana. Termillä viitataan tietyn tyylisiin ihmisiin, mutta asia ei ehkä aukea kaikille.
[/quote]
voiko joku oikeasti pitää toisia näin tyhmänä?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:29"]
[/quote]
voiko joku oikeasti pitää toisia näin tyhmänä?
[/quote]
Kaikki tässä ketjussa ei tuntunu ymmärtävän aloitusta.
Kyllä se Tuurin kyläkauppa on. Kylpyläreissut kotimaassa Kuusamon Tropiikki, Katinkulta, Tahko jne,