Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuulipukujen lomamatkakohteet? Listataan :)

Vierailija
20.04.2015 |

- Thaimaa kokonaisuudessaan

- Tallinnnan ristelyt

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 15:29"]

"Tuulipuku" ei tarkoita sitä, että henkilöllä välttämättä olisi juuri tuulipuku päällä eikä sitä, että ap pitäisi välttämättä itseään jotenkin parempana. Termillä viitataan tietyn tyylisiin ihmisiin, mutta asia ei ehkä aukea kaikille.

[/quote]

voiko joku oikeasti pitää toisia näin tyhmänä?

[/quote]

Kaikki tässä ketjussa ei tuntunu ymmärtävän aloitusta.

[/quote]

no joo, parasta kai antaa olla vaan....

Vierailija
22/29 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minulla vielä oli se kahiseva tuulipuku, niin ei se mihinkään matkaillut ellen lähtenyt sen mukaan. Se kun nääs ei ollut riittävän kielitaitoinen, puhui vain suomee ja savvoo, hilijoo ja kovvoo. Kalvollinen kuoripuku ei ole käynyt vielä matkoilla lainkaan, mitä nyt poikennut kesäasunnolla jonkun kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi

Vierailija
24/29 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun mä tykkään käydä Tallinnassa, olin siellä jopa häämatkalla mutta mulla ei ole tuulipukua? Vain ulkoiluhousut ja softshell-takki.

Vierailija
25/29 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen semmoinen tuulipukutantta. En käy matkalla missään, inhoan matkailua, stressaa vaan minua eikä ole yhtään kivaa. Jos olisi pakko, menisin johonkin helppoihin ja turvallisiin junttikohteisiin missä saa suomalaisia tuttuja ruokia ja pärjää suomen kielellä, eli esim. tiettyihin kohteisiin Kanarialla.

Vierailija
26/29 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon matkaillut monesti lähi-idässä, Egyptissä, Las Palmasissa, Pariisissa jne. eikä oo tarvinnut olla tuulipukua :))) Sisiliaa unohtamatta ja Italiaa. 

Vierailija
27/29 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kyllä ymmärtää oikein mainiosti mitä ap tarkoittaa tuulipuku-ihmisillä mutta on paljon hauskempaa ottaa se kirjaimellisesti joten minäkin vastaan että ei ole tuulipukua vaikka on kyllä kaikissa paikoissa käyty ja kivaa oli.

Ja vieläpä nämä reissut oli valmismatkoja ja all inc. :) Rodos, Kreeta, Kanaria x 3, Turkki x 2, Bulgaria x 2 ja Kypros ja vaikka heti huomenna menisin uudestaan joka paikkaan!

Ja viimeksi olimme juurikin tuttavaperheen kanssa Tallinnassa ja kivaa oli sielläkin.

Onneksi olemme näin tavallisia niin meillä on aina matkoilla mukavaa kun ei tarvitse esittää parempaa kuin onkaan ja eikä pohtia mitä muut meistä ajattelee eikä tarvitse päteä muutenkaan. 

Vierailija
28/29 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki

Vierailija
29/29 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tuulipuku ap? Vai haluatko tehdä pesäeroa näihin tuulipukuihin ja olla itse ubertyylikäs kosmopoliitti, joka matkailee vain tarkkaan harkituissa kohteissa, missä ei vahingossakaan näe tuulipukuja?