Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras shampoo ja hoitoaine mielestäsi?

Vierailija
20.04.2015 |

Kertokaa perusteluja ja taustoja, minkälaiset hiukset omistat, onko tuotteet minkä hintaisia, mistä niitä saa jne. No niin, kertoilemaan! :)

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal Elvital Color sarja

Vierailija
22/142 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset käsitellyt, ohuet, vahingoittuneet, päänahka kuiva, ärsyyntyy helposti.
Tykkään tilata ruohonjuuresta, apteekista tai iherbiltä shampoon, myös hoitoaineita kokeiltu ja suurin osa on tosi hyviä. Kaupan tuotteista mm. XZ, linna, lv hajustamaton, dove. Hoitoainetta on usealta eri merkitä, redken allsoft, joicon on hyviä, samoin pureology ja kc colormaskit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras pesuaine on vesi ja paras hoitoaine pään oma rasva. Käytän hienoa suomaista sampoota sitten kun alkaa haisemaan, eli vajaan viikon välein.

Vierailija
24/142 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:36"]Kertokaa perusteluja ja taustoja, minkälaiset hiukset omistat, onko tuotteet minkä hintaisia, mistä niitä saa jne. No niin, kertoilemaan! :)
[/quote]

Hiuksia ei omisteta. Ne on

Vierailija
25/142 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussien shampoot ja hoitoaineet. Kampaamolaatua mutta saa kuitenkin marketeista (isommista ainakin) mikä on plussaa. Ja ihanan tuoksuisia!

Vierailija
26/142 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:20"]

Paras pesuaine on vesi ja paras hoitoaine pään oma rasva. Käytän hienoa suomaista sampoota sitten kun alkaa haisemaan, eli vajaan viikon välein.

[/quote]

Yäk.

Vierailija
27/142 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin bodyfine, hyvän tuoksuisia, halpoja ja jättävät hiukset puhtaiksi ja pehmeiksi.

Vierailija
28/142 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki tuotteet sopii värjäämättömille hiuksilleni loistavasti. Hinta laatu suhde kohdillaan.

Vierailija
29/142 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wellness

Vierailija
30/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ Niittyvilla on tällä hetkellä suosikkini. Lisäksi olen tykännyt Cutrinin Greenism-shampoosta, mutta sitä ei taida enää saada mistään. Arvostan shampoosa mietoa tuoksua ja hellävaraisuutta, jotta suoraväri pysyisi päässä vähän pidempään. Aika monet shampoot jää hyllylle, koska tuoksut ovat liian voimakkaita. Kalliisiin tuotteisiin en viitsi panostaa, kun mitään sen erityisempiä ongelmia hiusten kanssa ei ole. Aika monta luomushampootakin on tullut testattua, mutta tykkään enemmän normishampoiden jättämästä tunnusta hiuksissa. 

Vierailija
31/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KMS california, koko sarja. Vaihdan vuodenajan mukaan tai riippuen siitä, miltä hiukset tuntuu. On saanut vuodessa hirveän hiuslaatuni aivan uuteen kuntoon. Osansa on toki erittäin hyvällä kampaajallakin.

Vierailija
32/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat shampoot ovat Sola-saippua ja Soap Facturon saippuat. Sisältävät öljyjä, eteeisiä öljyjyä, kaikkea hyvää iholle ja hiuksille :) Niitä saa eko- ja käsityökaupoista ja netistä. Hinta on siinä 5-8 euroa pala ja pala kestää pitkään. Niitä voi siis käyttää saippuana, suihkusaippuana, shampoona. Etenkin Sola on hiuksien pesuun ihan ehdoton.

Vierailija
33/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut liimaletti, joka rasvoittui ja piti pestä usein oli ennen kun aloitin flow shamppoopalojen käytön. Nyt on hurja tuuheus eikä tarvii muotoilutuotteita enää. Ei ole kylppäri täynnä niitä kokeiluun ostettuja puteleita.

Vierailija
34/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tresemme on hyvä ja saa isot säästöpullot halvalla tarjouksessa välillä tokmannilta.

Vierailija
35/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:39"]

Mulla on pitkät ja paksut suorahkot hiukset. Käytän Timoteita. Hiukset pysyy puhtaina pitkään, shampoota tarvitsee vähän, se on halpaa, eikä siinä ole silikoonia.

[/quote]

Mulla taas on ohuehko polkka. Ja Timoteista tykkaan tosi paljon! Jattaa hiukset ilmavan tuntuisiksi ja on toiminut hyvin nyt, kun olen yrittanyt vahentaa foonaamista (ettei hiukset karsisi niin paljon).

Vierailija
36/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Sebamedin anti-dandruff shampoota joka on ainoa toimiva tuote herkälle, kuivalle ja kutisevalle päänahalleni. Hoitoaineena pitkät, hyväkuntoiset ja takkuuntuvat hiukseni tykkää mm. S-factorin Serious conditionerista ja halvemmista XZ xylitol-hunaja tehohoidosta. Käytän aina tehohoitoja hoitoaineena.

Vierailija
37/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palashampoo. Niitä on erilaatuisille hiuksille. Hiiukka kallis vaan on , melkein kympin. Toisaalta en tiedä sen riittoisuutta. Punnitse ja ja säästä -kaupasta ostin. Ei tarvitse pestä kuin alkuun kolmen päivän välein, nyt kerran viikossa. Olen aina ollut ihan suorahiuksinen, nyt on ruvennut kihartumaan, ihme juttu! Mieskin on huomannut.

Vierailija
38/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät, laineikkaat, tuuheat ja karkeahkot hiukset. Pidän Aussien perus shampoista ja hoitoaineista. Välillä käytän myös saman sarjan tehohoitoa, joka tekee muuten karheista hiuksistani silkkisen pehmeät.
Myös joku Doven öljyä sisältävä shampoo taltuttaa hyvin nämä kutrit, harmi kun en muista nimeä. Valkea hammastahnatuubin muotoinen pullo, noin 200ml jos oikein muistan.
.
XZ-tuotteissa olisi taas ihanan tuoksuisia tuotteita, erityisesti se vanilla cafe, mutta ne ei harmikseni sovi mun hiuslaatuuni.

Vierailija
39/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:55"]Palashampoo. Niitä on erilaatuisille hiuksille. Hiiukka kallis vaan on , melkein kympin. Toisaalta en tiedä sen riittoisuutta. Punnitse ja ja säästä -kaupasta ostin. Ei tarvitse pestä kuin alkuun kolmen päivän välein, nyt kerran viikossa. Olen aina ollut ihan suorahiuksinen, nyt on ruvennut kihartumaan, ihme juttu! Mieskin on huomannut.
[/quote]

Mulla kävi sama, kun siirryin luonnonkosmetiikkaan. Urtekramin aloe vera parasra, hoitoaineita en oo käyttäny 10 vuoteen. Ne latistaa ja raskauttaa hiuksen, tulee ihan vetelä.

Vierailija
40/142 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 08:07"]

No vittu VARMAAN KUULUU SULLE!!! Hanki ihan oma elämä ja omat mömmösi, saatana!!!

[/quote]

Hullu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi