Paras shampoo ja hoitoaine mielestäsi?
Kertokaa perusteluja ja taustoja, minkälaiset hiukset omistat, onko tuotteet minkä hintaisia, mistä niitä saa jne. No niin, kertoilemaan! :)
Kommentit (142)
Aussie miracle moist shampoo ja hoitoaine ! Tuoksuu ihanalle. Minulla paksut puolipitkät hiukset :) tehohoitona Garnierin caring mask ja ennen föönausta Super Skinny serum by. Paul Mitchel
Lushin Jumping Juniper-palashampoo on uusi suosikkini! Hiukseni ovat ohuehkot ja helposti rasvoittuvat, mutta tuolla kun pesee, pesuväli on kolmisen päivää ja ekat pari päivää on tuuhea tukka. Ihana tuoksu ja vaahtoaa kivasti. Hintaa taisi olla n. 9 euroa Tallinnassa, Helsingissä 13,50e.
Erittäin hieno suomalainen mustikkashampoo ja mustikkahoitoaine on mun lempparit :) Mulla on takapuoleen ulottuvat, paksut hiukset ja tällä hetkellä värjätyt. Toi mustikkahoitoaine tekee hiuspituuksista ja latvoista sileät, eivätkä lässäytä, vaikka sisältääkin silikonia (normisti en käyä silikonisia hoitoaineita, koska sellaset lässäyttää mun hiukset, tämä ei)
Ennen käytin paljon kampaamon kalliita tuotteita, kerran sitten tuli kaupasta ostettua tuota Erittäin hieno suomalainen shampoota ja hoitsikkaa kun oli sillon rahasta tiukkaa ja yllätyin positiivisesti. Ja on halpaa, purkki maksaa alle 2euroa. Oon ollu tosi tyytyväinen.
Vichyn herkän päänahan sampoo on ykkönen. Välillä pesen jollain muulla, mutta pitkään ei voi käyttää muita sampoita, sillä muuten alkaa kutisemaan ja raavin ja sitten on päänahka rikki. Tuo Vichy ei kutita, ei rasvoita eikä kuivata. Se on täydellinen.
Hoitoaineita vaihtelen enkä tietenkään laita niitä päänahkaan. Latvoille tehohoitoa ja ylemmäs hiukseen kevyempää. Montakin suosikkia on, mutten niitä tähän listaa, sillä mielestäni olennaista on vaihdella hoitotuotteita, ettei hius "väsy".
Mulla tummat paksut kihartuvat, käytän semmosta puolasta ostettua tosi hyvää shamppoota, ja doven hoitoainetta :)
Itsellä taipuisat, värjätyt ja polkkapituiset hiukset. Ilmaviksi ja pehmeiksi jättävät XZ ja Garnier Respons ainankin. Löytynee monesta kaupasta, hintakaan ei ole montaa euroa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:42"]Itse tykkään tresemmen värjättyjen hiusten tuotteista. Eli värjätyt hiukset on, melko herkästi kuivahtaa etenkin latvoista mutta nuo tuotteet pitää hyvässä kunnossa hiukset. Ja edullisia ovat, noin 8e pullo ja saa melkein kaupasta kuin kaupasta.
[/quote]
Sama täällä. Itselläni tosin luonnonkiharat hiukset ja aika paksut mutta silti tosi heiveröiset niin nuo on ihan mahtavat. yleensä sattunut olemaan tarjouksessa että molemmat pullot 8 e yhteensä.
Tällä hetkellä suosikkini on Dermosilin argan oil shampoo. Vaahtoaa vaatimattomasti, eikä tuoksukaan hivele, mutta lopputulos on mahtavan kiiltävä ja ilmava. Hoitoainetta en oikeastaan käytä. Biozellin naamiota käytän kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa 10 minuuttia saunan yhteydessä. Hiukseni ovat omalla värillä olevat, juuri ja juuri hartialinjaan ulottuvat, taipuisat. Föönaan ja suoristusraudalla muotoilen.
Urtekramin koivu- shampoo ja hoitoaine, saa prismasta, 3-5€. Luonnonkosmetiikkaa eli ei sisällä silikonia. Hiukset pysyy puhtaan tuntuisina joten pesen 2-3 kertaa viikossa.
Desert essence kookos shampoo ja hoitoaine
L'Occitanen joku ravitseva shampoo, oisko ollut joku ''Revita''. Niin hyvää etten tarvitse sen jälkeen hoitoainetta, silti hiukset tuntuu ilmavilta ja puhtailta.
Toinen on Laveran Balance-shampoo, tuoksuu ihanalta ja hiukset ovat ilmavat ja puhtaat.
Hiukseni on runsaat, mutta lasimaiset :)
Tämä on oikeasti hyvä!!!
. SYOSS Repair and Fullness Silicone Free Shampoo. Itselläni on ohuet luonnontaipuisat hiukset, mutta niitä on paljon. Tämä shampoo jättää hiukset tuuheiksi, mutta taipuisiksi ja kiiltäviksi.
. Mieheni oli Linna- mies, muttei muuta kuin tätä enää suostu käyttämään. Uskomaton hinta-laatu -suhde! Hoitoainetta en ole vielä testannut.
Tämäänäköinen pullo siis SYOSS Repair and Fullness
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:20"]Paras pesuaine on vesi ja paras hoitoaine pään oma rasva. Käytän hienoa suomaista sampoota sitten kun alkaa haisemaan, eli vajaan viikon välein.
[/quote] vesi ei poista kaikkia likoja... rasvahan rasvoittaa helposti liimatukaks
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:36"]Kertokaa perusteluja ja taustoja, minkälaiset hiukset omistat, onko tuotteet minkä hintaisia, mistä niitä saa jne. No niin, kertoilemaan! :)
[/quote]
Hiuksia ei omisteta. Ne on
[/quote] onhan jokasel hiukset päässä, eikä tässä tarkoteta rahanomistamis linjaa... Tukasta
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:39"]
Mulla on pitkät ja paksut suorahkot hiukset. Käytän Timoteita. Hiukset pysyy puhtaina pitkään, shampoota tarvitsee vähän, se on halpaa, eikä siinä ole silikoonia.
[/quote]
Se myös huuhtoutuu nopeasti hiuksista, eikä hiukset takkuunnu yhtä helposti pesussa kuin muita tuotteita käyttäessä. Yleensä mulla menee viisi minuuttia hoitoaineen huuhteluun, koska hiukset on niin jumalattoman paksut ja pituuttakin on. Timotei huuhtoutuu minuutissa.
Hiuslaatuni sileä, kova ja päänahka helposti rasvoittuva, pituus lyhyt tällä hetkellä. Garnierin volyme shampoo on hyvä, ei rasvoita. Hoitoaineet ei käy yhtään.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 08:07"]
No vittu VARMAAN KUULUU SULLE!!! Hanki ihan oma elämä ja omat mömmösi, saatana!!!
[/quote]
Ooksä pöhkö. Taidat olla. Ää piikitä enää!