Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistin miehen yhteystiedot. Oliko oikea päätös?

Vierailija
25.05.2025 |

Tunsimme miehen kanssa n. 7kk. Välissä saattoi olla pari taukoa, jolloin ei juteltu lainkaan ainakaan kuukauteen. Nyt sain kuitenkin tarpeekseni.

Alussa mies jutteli todella paljon ja pitkästi. Vähitellen yhteydenpito vain hiipui, miehen puolelta. Itsehän olin todella kiinnostunut. Ennen ensimmäistä taukoa sanoin hänelle, että parempi lopettaa yhteydenpito jos vain minä olen se, joka aloittaa keskustelun joka ikinen kerta. Siihen mies vain vastasi surullisella hymiöllä. 

No syntymäpäiväni koitti ja mies laittoi onnitteluviestin. Siitä jälleen aloimme juttelemaan. Aluksi mies oli aktiivinen ja vastasi nopeasti. Pikkuhiljaa se kuitenkin hiipui jälleen hänen puoleltaan. Saattoi kestää päivä tai ainakin useita tunteja ennenkuin hän yhteenkään viestiin vastasi. Oli kuitenkin paikalla sovelluksessa, sen huomasin. Eli ei vain halunnut avata viestejäni tai vastata niihin nopeasti.

Juttelimme myös, että olemme hyvin erilaisia. Minä tykkään jutella hyvin paljon, mies ei niinkään. Olemme erilaisia myös muutenkin. Mies sanoi, että voimme kyllä yrittää ja katsoa mitä tästä tulee, johon vastasin, että en tiedä onko se mahdollista. Pian kuitenkin laitoin viestin, että haluan yrittää. Mies ei tähän vastannut mitään.

Eilen laitoin hänelle viimeisen viestin, jossa toivotin vain hyvää jatkoa ja toivottavasti löytää oikeanlaisensa. Tämän jälkeen poistin hänen yhteystietonsa.

Tunnen, että tein oikein sillä vaistoan, ettei miestä kiinnosta, ainakaan tarpeeksi. Oliko tämä oikea päätös?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta: oli.

Vierailija
2/10 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, olisit voinu ghostata jo aikaisemminkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli. Miehellä on selvästi muita virityksiä ja hän vastaili sinulle silloin, kun oli hiljaisempaa.

Vierailija
4/10 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin miehiä..ja parempia..

Vierailija
5/10 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa keskittyä niihin miehiin, jotka ovat kiinnostuneita.

Vierailija
6/10 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ette ole koskaan tavanneet? Kylläpä koko juttu oli kuule ihan sinun päässäsi.

Vierailija
7/10 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ehdottomasti. Nyt vaan eteenpäin. Äläkä enää vastaa jos tuo mies jotain laittaa. 

Vierailija
8/10 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen viestisuhteita?! 

Vierailija
9/10 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli. Miehellä on selvästi muita virityksiä ja hän vastaili sinulle silloin, kun oli hiljaisempaa.

Tämä vaikutelma tosta kertomuksesta tulee.

Vierailija
10/10 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko täänyt vaan pelkkä kirjekaveri? Ette koskaan oo tavannut livenä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan