Nettikiusaamisesta: Antti Heikkilä Pekka Puskasta
Miten selkeästi jäävi henkilö voi vaalien alla parjata ehdolle asettunutta? Antti Heikkilä on profiloitunut ennen kaikkea provosoijana ja kirjailijana, jonka suurin rahasampo tähän mennessä on ollut karppaus ja Pellinki-dieetti. Vuodesta 2003-2014 on ilmestynyt 10 karppauskirjaa.
Jostain syystä Heikkilä ei voi sietää P. Puskaa. Viimeisimmässä blogikirjoituksessa antaa virheellisen kuvan kyseisen henkilön vaalirahoituksesta.
http://www.anttiheikkila.com/blogi/ruokateollisuus-manipuloi-suomen-vaaleja/
Eikö tuo ole jo herjaamista?
Kommentit (74)
Mistä hemmetin teoriasta.... Enhän minä esittänyt mitään muuta kun sen että kuvat valehtelevat ja luonnossa ihminen näyttää ihan erilaiselta. Niinistö sanoo itse ettei hän enää polta, eikä ole polttanut moneen vuoteen, mutta sitä minä en tiedä, en ole nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:37"]
http://img.yle.fi/uutiset/kotimaa/article5648726.ece/ALTERNATES/w580/Pekka+Puska
mahtaako Pekka tupakoida, kun on niin harmaa ja kelmeä iho?
[/quote]
Keltainenhan tuon iho on. Tuskin ilkee tupakoida kun muille valistaa, eli valittaa, kaikesta :D
[/quote]
Lainaan vielä edellistä itseäni... Tuollainen ihon kelmeys ja harmaus ainakin korostuu kuvissa, porkkanoista en tiiä... :D Mutta esim. Sauli Niinistö näyttää todella harmaalta (hänhän ei enää polta) kuvissa ja televisiossa. Luonnossa kun olen nähnyt hänen muutaman kerran ihan läheltä, ei ole ollenkaan niin vanhan ja harmaan näköinen. Melkein kuin eri mies. Mutta en tästä porkkanaPuskasta osaa sanoa, olen nähnyt sen joskus lapsena täällä Pohjois-Karjalassa, enkä muista oliko minkä värinen, ja siitäkin on aikaa varmaan 25 vuotta...
[/quote]
Sauli Niinistö kyllä polttaa-poltti ainakin silloin kun olin rullaluistelumaratonilla viimeksi. Että se siitä sun "teoriasta"
[/quote] Poltti, kuten viestissä kirjoittikin. On ollut useamman vuoden ilman.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:21"]
Mistä hemmetin teoriasta.... Enhän minä esittänyt mitään muuta kun sen että kuvat valehtelevat ja luonnossa ihminen näyttää ihan erilaiselta. Niinistö sanoo itse ettei hän enää polta, eikä ole polttanut moneen vuoteen, mutta sitä minä en tiedä, en ole nähnyt.
[/quote] Tyyppi ei osannut lukea.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:20"]
Niin, käsittääkseni lihomisen selkä on taitettu ja suomalainen on alkanut hoikistua, kiitos siitä Antille! Puskan pää menee vaan syvemmälle Puskaan.
[/quote]
Suomalaiset ovat nyt lihavempia kuin koskaan. Kannattaa lukea muutakin kuin Magneettimediaa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:13"]Miten selkeästi jäävi henkilö voi vaalien alla parjata ehdolle asettunutta? Antti Heikkilä on profiloitunut ennen kaikkea provosoijana ja kirjailijana, jonka suurin rahasampo tähän mennessä on ollut karppaus ja Pellinki-dieetti. Vuodesta 2003-2014 on ilmestynyt 10 karppauskirjaa. Jostain syystä Heikkilä ei voi sietää P. Puskaa. Viimeisimmässä blogikirjoituksessa antaa virheellisen kuvan kyseisen henkilön vaalirahoituksesta. http://www.anttiheikkila.com/blogi/ruokateollisuus-manipuloi-suomen-vaaleja/ Eikö tuo ole jo herjaamista? [/quote] En lukenut mutta Puskasta on erinomaisen mahdotonta onjektiivisesti kertoa mitään mitä joku ei voisi pitää herjaamisena. Esim. Puskan elämän työ pohjoikarjalaprojekti on epätieteellistä satuilua jolta on pohja pudotettu tyystin kun tieteessä on näitä asioita oikeastivtutkittu, kevytlevitteestä alkaen kaikki on ollut muutosta huonompaan päin. Tänä päivänä aikoinaan ihmeelliset tulokset miesten kuolleisuuden vähentämisessä on osoitettu johtuneen kaikesta muusta kuin mitä Puska ajoi.
[/quote]
Tämä on kyllä niin uskomatonta satuilua, että on pakko kommentoida. "Esim. Puskan elämän työ pohjoikarjalaprojekti on epätieteellistä satuilua jolta on pohja pudotettu tyystin kun tieteessä on näitä asioita oikeastivtutkittu, kevytlevitteestä alkaen kaikki on ollut muutosta huonompaan päin. Tänä päivänä aikoinaan ihmeelliset tulokset miesten kuolleisuuden vähentämisessä on osoitettu johtuneen kaikesta muusta kuin mitä Puska ajoi." Suolan käytön vähentäminen ja tupakan poistaminen olivat päätekijöitä Pohjois-Karjala-projektissa. Lisäksi tyydyttynyttä rasvaa epäiltiin sydän-ja verisuonisairauksien aiheuttajaksi ((ks Angel&Keyes), jonka vuoksi tyydyttynyttä rasvaa pyrittiin vähentämään ruokavaliosta.
Kaksi kolmesta tekijästä osui oikeaan.Tupakoinnin lopettaminen lisää elinvuosia merkittävästi+vähentää keuhkosyöpään ym. sairastumista ja suolan käytön vähentämisellä on myös selkeä evidenssi. Ei mun mielestä Puskaa voi syyttää siitä, että on tehnyt jotain eikä odottanut että joku tekee jonkin virheen.
Eikä Puska ole mikään turha tyyppi muutenkaan. Ja mikä korneinta muuten sun väittämässä, on se että ravitsemussuosituksiin perustuen ihmisten terveystietoisuus kasvoi ja tautikuolleisuus laski. Eli ei se karppaus, voin ja pekonin syöminen.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:24"]
Niin, käsittääkseni lihomisen selkä on taitettu ja suomalainen on alkanut hoikistua, kiitos siitä Antille! Puskan pää menee vaan syvemmälle Puskaan.
[/quote]
Suomalaiset ovat nyt lihavempia kuin koskaan. Kannattaa lukea muutakin kuin Magneettimediaa.
[/quote] Linkki?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:24"]
[/quote]
[/quote]
Heh, just luin Antti Heikkilän edellisenkin blogikirjoituksen, missä se meinas että "kyse ei ole liikunnan vähentymisestä vaan viranomaisten hyväksymästä roskaruuasta". Niinpä niin ;D Hyötyliikuntaa harrastetaan yhä vähemmän ja pädit tv:t ym. valtaavat tilaa. Nykyään lapset jakautuu pääosin "aktiiviureheilijoihin"<-lue 3-4krt. harkat ja liikkumattomiin. Jos Heikkilä tekisi ortopedin hommia (sehän sen ammatti on) niin se ei keksisi satuilua.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:32"]
http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=15626/type=1
"MAGNEETTIMEDIA"
Lihavuuden kasvu taittui, koska läski painaa vähemmän kuin lihas.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:21"]
[/quote] Tyyppi ei osannut lukea.
[/quote]
Kirjoitin tosiaan, että poltti ainakin silloin kun viimeksi olin rullaluistelumaratonilla eli ennen presidentinvaaleja :)
En tiedä onko ollut rullailemassa useastikin valintansa jälkeen turvamiesten ympäröimänä ;)
Onko tää ap on se yksi kestokade Heikkilän parjaaja!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:38"]
"MAGNEETTIMEDIA"
[/quote]
[/quote] Ai lihas = lihavuus
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:38"]
"MAGNEETTIMEDIA"
[/quote]
[/quote] Just tän kaltaisia aivopieruja tulee Puskista.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:28"]
Tupakoiko Annti Heikkilä? Iho näyttää sellaiselta harmaalta koko ajan.
[/quote]
:) Ja ollakseen hyvinvoiva, hehkeä karppaaja, se on ihan helkatin läski ja elähtänyt.
Karppikirjaansahan se möi vaimonsa hehkeällä naamakuvalla mutta käsittääkseni henkilö ei edes ole mikään karppaaja.
Heikkilä on käärmeöljykauppias. "Mä en tod. ole edustava todiste myymäni tuotteen eduista, mutta älkää kiinnitäkö tähän epäkohtaan huomita, katelkaa tätä vaimoni ihanaa kuvaa..."
[/quote] Anttihan on varsin komea mies. Kuivaa Puskaa komeampi.
[/quote]
Tää yks tääl ninku provoo, mut siitä huolimatta ja siitä johtuen on pakko sanoa että Antti Heikkilän vähähiilihydraattisen ruokavalion taidonnäyte on Raakel Lignell.
Pekka Puskan taidonnäyte on Pohjois-Karjala-projekti.
[/quote] En ole kuullutkaan että Rakel laihdutti karppaamalla, mutta oikein hehkeältähän tuo näytti.
Pekka Puskan taidonnäyte on tosiaan ollut saada suomalaiset lihomaan ja on onnistunut kiitettävästi.
[/quote]
Mistä se lihominen hohtuu? Ainakin Suomessa syödään nyt vähemmän hiilareita kuin koskaan aikaisemmin. Johtuuko se tästä? Mutta silloinhan se olisi enemmänkin Heikkilän syytä.
http://www.trainer4you.fi/blogi/finravinto-tutkimus-suomalaiset-syovat-nyt-enemman-rasvaa-vahemman-hiilihydraattia/
[/quote] Niin, käsittääkseni lihomisen selkä on taitettu ja suomalainen on alkanut hoikistua, kiitos siitä Antille! Puskan pää menee vaan syvemmälle Puskaan.