Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maineen menetys masentaa

Vierailija
25.03.2015 |

Poliisin kirjoissa olen huumebisneksiin sekoittunut ja lääkäreiden kirjoissa mielenvikainen, joka on keskeyttänyt hoitonsa useaan otteeseen, ja työkkärissä epäluotettava henkilö, joka ei saa työvoimatukea ennen kuin olen ollut töissä 3kk, koska unohdin ilmoittaa poissaoloni joistain haastatteluista. Tämän lisäksi luottotiedot kiikkuvat hiuskarvan varassa ja velkaa on. Kunnon koulutusta ei ole eikä yhtään työkokemusta. Tukiverkkoa ei ollenkaan. Joskus minä vain haluan ostaa itselleni väärennetyt henkkarit ja lähteä mäkeen, koska minä en kestä tätä. Mitä ideaa minulla on elää osana yhteiskuntaa paskan maineen kanssa? Pahinta on se että jos joku väärä henkilö näkee minun tietoni jostain rekisteristä niin tämä voi epäsuorasti nöyryyttää minua niiden avulla. Maineeni on tietenkin mennyt mt-ongelmieni ja niistä johtuvien oireiden vuoksi, mutta yhteiskunta ei ole tarpeeksi edistynyt tunnustaakseen sitä. Ahdistaako ketään muuta se että on mt-ongelmien takia leimattu "vääräksi" ihmiseksi ( koska minä en ole yhtä kuin ongelmani, mutta siltikin minua arvioidaan jatkuvasti sen kautta.)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi