Millainen ihminen äänestää Teuvo Hakkaraista ja persuja?
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:31"]En mäkään ymmärrä Hakkaraisen suosiota, en millään.
T. PS:n äänestäjä
[/quote]
Suomessa on todella paljon ihmisiä, jotka on jollain tavalla syrjäytyneitä, moniongelmaisia ja jollain tavalla vähän reppanaa porukkaa. Luulen että juuri tämä porukka antaa protestiäänensä juuri herra hakkaraisille, kun kokevat suomen politiikan muuten niin epätasa-arvoiseksi ja eivät kerta kaikkiaan pysty samaistumaan stubbilaiseen parempien kansalaisten politiikkaan. Teuvo edustaa sitä arjen melankoliaa ja ahdistavuutta, jota he omassa elämässään todennäköisesti kokevat.
[/quote]
Voi hyvinkin olla, ja minusta se heille suotakoon. Ei kuulosta kovin sivistyneeltä haukkua wt:ksi ja juntiksi äänestämisen perusteella. Eikö se jos mikä ole kapeakatseista?
MARKKA TAKAISIN JA MAMUT SINNE MISTÄ OVAT TULLEETKIN! SUOMI PERKELE!!
Alkoholistit äänestää toista alkoholistia. iso ryhmä, kas kun muut puolueet eivät ole tajunneet.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:14"]No jokaisella on demokratiassa oikeus äänestää ketä haluaa....
[/quote]
Minulla ei olut oikeutta äänestää Hakkaraista, koska vaalipiirit. Hakjaraista äänestivät siis pohoissuomalaiset. Vaalipiirit pitäisi poistaa, systeemi on ajalta kun junat pysähtyivät helsingistä tampereeseen matkalla useammalla asemalla kuin nyt helsingistä kemijärvelle ja hevosella pääsi jos tie oli.
Keskustan voitto tarkoittaa kansalle lisää tuskaa, maanvilelyn tukaiset on enemmän kuin maahan muuton ja sosiaslituet yhteensä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:14"]No jokaisella on demokratiassa oikeus äänestää ketä haluaa....
[/quote]
Minulla ei olut oikeutta äänestää Hakkaraista, koska vaalipiirit. Hakjaraista äänestivät siis pohoissuomalaiset. Vaalipiirit pitäisi poistaa, systeemi on ajalta kun junat pysähtyivät helsingistä tampereeseen matkalla useammalla asemalla kuin nyt helsingistä kemijärvelle ja hevosella pääsi jos tie oli.
Keskustan voitto tarkoittaa kansalle lisää tuskaa, maanvilelyn tukaiset on enemmän kuin maahan muuton ja sosiaslituet yhteensä.
[/quote]
Hakkarainen oli ehdolla Keski-Suomen vaalipiirissä. Kai se jollekin on pohjoinen...
Hakkaraisen kaltaisia äänestää luultavasti moni sellainen, joka muuten jättäisi äänestämättä. Ihan piruuttaan, luulen, esimerkiksi ne, joita ei politiikka kiinnosta yhtään. Vaikea sitten sanoa, kun ei ihmistä oikeasti tunne, että onko hänellä ihan hyviäkin ajatuksia lähipiirissään. Esimerkiksi oma isäni on käynyt vain kansakoulun, mutta hänellä on paljon viisaita(kin) ajatuksia. Isällä tosin ei ole ollut koulutukseen mahdollisuutta, kyllä hän nykyaikana insinööri olisi, älliä riittäisi.
Joku idiootti taas yleistää kaikki perussuomalaiset Hakkaraisiksi. Hakkarainenkin on ap:ta älykkäämpi.
Persuja äänestävät varmaan hyvin monenlaiset ihmiset. Palstalla heidän kannattajansa olivat vaalien alla hvyin aktiivisia. Monista kirjoituksista paistoi sivistymättömyys: ei tunnettu historiaa, ei sitä miten lainsäädäntö Suomessa toimii, ei osattu kirjoittaa edes yhdyssanoja oikein, oltiin ennakkoluuloisia milloin mitäkin itsestä poikkeavaa ihmisryhmää kohtaan. Aggressiivisuus ja vahingonilo rehottivat. En halua ajatella, että kaikki persuja kannattavat olisivat tuollaisia.
Mutta miksi joku äänestää Teuvo Hakkaraista? Ainakaan tämän ketjun ekalla sivulla kukaan ei vastannut kysymykseen. Hakkarainen vielä lisäsi äänimääräänsä huimasti edellisistä vaaleista. Varmaan moni äänesti häntä hänen viihdearvonsa vuoksi, huvikseen tai protestiksi. Se oli heille hyvä tapa näyttää mitä mieltä ovat demokratiasta. Mutta Keski-Suomessa täytyy olla tuhansia ihmisiä, jotka vakavissaan ja vilpittömästi katsoivat, että Hakkarainen kuuluu eduskuntaan. Yhtä vilpittömästi minä haluaisin kuulla heidän perustelujaan. Kertokaa!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:23"]
Persuja äänestävät varmaan hyvin monenlaiset ihmiset. Palstalla heidän kannattajansa olivat vaalien alla hvyin aktiivisia. Monista kirjoituksista paistoi sivistymättömyys: ei tunnettu historiaa, ei sitä miten lainsäädäntö Suomessa toimii, ei osattu kirjoittaa edes yhdyssanoja oikein, oltiin ennakkoluuloisia milloin mitäkin itsestä poikkeavaa ihmisryhmää kohtaan. Aggressiivisuus ja vahingonilo rehottivat. En halua ajatella, että kaikki persuja kannattavat olisivat tuollaisia.
Mutta miksi joku äänestää Teuvo Hakkaraista? Ainakaan tämän ketjun ekalla sivulla kukaan ei vastannut kysymykseen. Hakkarainen vielä lisäsi äänimääräänsä huimasti edellisistä vaaleista. Varmaan moni äänesti häntä hänen viihdearvonsa vuoksi, huvikseen tai protestiksi. Se oli heille hyvä tapa näyttää mitä mieltä ovat demokratiasta. Mutta Keski-Suomessa täytyy olla tuhansia ihmisiä, jotka vakavissaan ja vilpittömästi katsoivat, että Hakkarainen kuuluu eduskuntaan. Yhtä vilpittömästi minä haluaisin kuulla heidän perustelujaan. Kertokaa!
[/quote]
Aika yksinkertaista ajattelua luulla että antipatiat jotain ryhmää kohtaan johtuisi vain toiseuden vastustamisesta.
Sellainen jolle on ok, että veronmaksajien rahoja käytetään ryyppäämiseen ja krapulapäiviin.
Tuolla on maaseutu täynnä metsienmiehiä, joiden on helppo samaistua Hakkaraiseen. Jokainenhan äänestää oman ajatusmaailmanasa pohjalta ja Teppo on heidän äänensa.
Ne, jotka haluavat maahanmuuton loppumaan.
Tuo linkki kannattaa katsoa. Jos joku laittaisi, että Hakkarainen on kansainvälisesti kokenut, alettaisiin nauraa, mutta sehän näyttääkin olevan ihan totta.
Esimerkiksi tällainen kuin minä. Olen perheellinen, toimin ylempänä toimihenkilönä pääkaupunkiseudulla ja olen arvoiltani olen liberaali. Haittamaahanmuutto on vaan sen mittaluokan ongelma, etten taivu enää (todennäköisesti koskaan) äänestämään haittapuolueita (Vihreät, SDP, Kokoomus, RKP, Vasemmistoliitto).
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:14"]
[/quote] elämä menee eteenpäin, se on nyt vaan sopeuduttava. Ei kaikilla mene Suomessa huonosti.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:27"]
Sellainen jolle on ok, että veronmaksajien rahoja käytetään ryyppäämiseen ja krapulapäiviin.
[/quote]
Kyllä sitä kokoomusministerikin osaa nykäistä kolme pulloa punaviiniä (vihreän naisministerin hyvällä avustuksella) veronmaksajien laskuun yöllisessä.. köhöm.. työpalaverissa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:14"]
[/quote]
Älä hyysäri edes yritä kun et osaa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:27"]
Kapeakatseiset kouluttamattomat ihmiset.
[/quote]
Niin sanoo vajakkimuija jolla on koulutus kunnossa=on oppinut mitä hänen on haluttu oppivan.