***3-kuumeilijat***- Viikko 38
Kommentit (53)
Pidän peukkua Kisulille ja Anskulle!
Käytiin eilen siellä lääkärissä, ja kuopuksella on keuhkoputekn tulehdus! :( No sai tujun antibioottikuurin ja se auttoi saman tien! Ihanaa, viime yönä sai itsekin nukkua enemmän kuin 10min putkeen :)
Esikoisella ei onneksi ollut mitään. Tuli tarkastettua siinä samalla, kun itse halusi :) Kuuntele minua kanssa, katso minun korvat.. Meidän esikko on aina lääkärissä mielellään, söisi lääkkeitäkin vaikka kuinka paljon jos saisi. Kuopus ei sitten olekaan niin helppo :b
ja itselle ei taas erikoisempia.. Odotellaan ja odotellaan.. ja tietysti pupuillaan mahdollisimman ahkerasti :) Olen miettinyt, että se kesä(kuun)vauva olisi kyllä kiva ja halusinkin alunperin kesävauvaa. Ja sitten ei tarvitsisi koko kesää ja varsinkaan sitä kuuminta aikaa kärvistellä sen ison mahan kanssa :) Eikä olisi koko talvea iso maha! Eli jsut hyvä :) Kaikkea sitä miettii jo tässä vaiheessa.. sitä se teettää ;)
yk3 kp13/?(29-34)
Paljon vauvaliimaa teille plussanneille!
Itselläni on nyt kyllä hormonit täysin sekaisin.Jätin siis kuukausi sitten pillerit pois. Nyt kp 23 ja eilen tuli hiukan vuotoa ja tänään yhtä vähän, hyvä että edes siteeseen asti.Ei siis meinaa menkat kunnolla alkaa, eikä oo menkkakipujakaan..Ihmetyttää kyllä kovasti!Rinnat, etenkin nännit, ovat todella hellinä.Kierto ei ole koskaan ollut näin lyhyt, vaan aina lähemmäs 30 päivää.Nyt täytyykin vain odotella ja katsoa millaiseksi tämä uusi kierto alkaa muodostua...Edellinen kierto meni sekä miehellä että minulla reissatessa, joten yritetään tässä kierrossa ehtiä enemmän pupuilemaan niin olisi edes mahdollisuus tulla raskaaksi!
Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
Vivian
Yksi hermostunut piinailija täällä, 22/25. Mies lähti muutamaksi päiväksi reissuun, joten lapset järjestävät sopivasti ajanvietettä, etten ihan pelkkiin vauvahaaveisiin uppoa. Meidän kuopus on 2v 1kk uhmaikäriiviö. Meillä on yhtäkkiä illat ja yöt menneet ihan kamaliksi, illalla neiti huutaa jopa 2 tuntia naama punaisena, kun pitäisi nukkua. Hän kiipeää sängystä pois ja minä nostan takaisin, eilen kymmeniä kertoja! Yölläkin heräilee jkv. Pitää varmaan tarkistaa TAAS korvat, ettei mene turhaan kiukuttelun piikkiin, jos on jotain vaivaa. Onko kellään muulla tällaista?
Meidän toinen poika on nyt 2v 2kk ja uhmaikä on todellakin päällä!Meilläkin nukkumaan meno on melkoista sirkusta, poika tulee varmaan kymmeniä kertoja huoneesta pois vaikka ovi jätettäisiin aukikin.Jos mies nukuttaa, poika saattaa tunninkin huutaa minua luokseen.Se on samalla rasittavaa ja surullista, kun pieni niin paljon huutaa..Ei olla vielä keksitty keinoa iltojen rauhoittamiseksi..
ON:Kerroin eilen vähäisestä vuodosta, jota on kahtena päivänä ollut.No nyt se sitten loppui kokonaan, joten ei kai ne ollu menkat..Ei oo koskaan ennen ollu mitään välivuotoja.Rinnat ovat tosi kipeinä vieläkin, toivoin että vuoto olisi poistanut rintatuntemukset.Mutta ei kai tuommoisella tihruvuodolla mitkään kivut katoa..Eli nyt sitten vaan odotellaan milloin ne oikeat menkat tulisivat..Onko vastaavia kokemuksia?
Aurinkoista lauantaita kaikille!
Vivian
täällä on niin hiljaista! Missä kaikki on?
Kisuli oletkos testannut?
Itselle ei kummempia..
yk3 kp14/?(29-34)
Pitipäs tulla ilmoittautumaan edes kerran viikkoon. Olen seuraillut päivittäin, jos olis plussanneita.
Niin, missäs Kisuli ja Ansku? Jännityksessä ainakin teitä on pidetty! Ilmoitelkaapas, missä mennään!
Täällä mietiskelen, et oliskohan kiinnittymistä tapahtunut, tänään olis dpo 7. Oireita ei kyllä ole minkäänlaisia, paitsi ehkä valkovuotoa on enemmän. Keskiviikkona oli vähän nipistelyä, mutta silloin vasta dpo 4, voiskohan kiinnittyminen tapahtua niin pian? Testaan kyllä vasta viikon päästä lauantaina, jos ei täti yllätä ennen sitä. Nyt on pidettävä itsekuria!!
vuma yk 2, kp 24/33 (oviksen mukaan 31)
onnea plussanneille niin vauva kuin ovis. ja jaksamista yritykseen.
Täälä pitäis olla ovikset ohi, tosin tuntuu et niitä oli ainaki 2 kertaa ku oli niin samallaiset oireet. Tuntuu tosiaan et tämä 3 on työn alla. lieneekö syy et on ikääkin enemmän vai mikä. Pupusteltu on ainaki ahkerasti, ennen, aikana ja jälkeen. On se kumma jos mikään niistä miljoonista ei pääse perille asti! Ens viikolla toivon ettei tätiä enää näkyisi. Nyt on ainaki rinnat tosi arat, illalla ei millään meinaa pystyä ottamaan liiviä pois. Vaikka melkein saa kysyä et mitkä ne rinnat on, edellisten imetysten jälkeen on nekin vähät kadonnu mitä joskus on ollu. Janottaa hirveesti ja uni maistuis. No, eipä auta ku jäädä odottelemaan mitä tuleman pitää. Mukavaa viikonloppua kaikille!
aion testata vasta maanantaina! En nimittäin oikeesti halua sitä negaa enää!!!
Oireet: kuvotus varsinkin nälkäsenä, nälkä on kahden tunnin välein, runsas valkovuoto, ajoittaiset nippailut ja sellasia repäseviä kipuja, jos esim. nousee liian nopeesti ylös... ja väsymys on armoton, ens yönä aion vetää 12h unta palloon kun molemmat lapset on hoidossa!
Kisu kp 37/33
Aikani kuluks tein ovistestin (kp 24, oviksen bongasin viime tiistaina samoilla tikuilla) ja siihen tuli hailakka viiva. Kuuluuko niihin tullakin aina jonkinasteinen viiva?
Pitäis keksiä varmaan jotain tekemistä, ettei tulis tikuteltua ajan kuluks... Mut ainahan voi vedota siihen, että nää vois tavallaan sisältyä opintoihini... x)
Mies on niin ärsyttävän kärsivällinen kun usein puuskahdan, että mä en kestä tätä epätietoisuutta ennen menkkoja tai plussaa. " Kyllähän se sit selvii aikanaan" .
Esikoinen teki muovailuvahasta meille vauvan kun ei muuten oo tulossa... :D Lievää painostusta.
Kp 23/n.25... Eikä kärsivällisyyttä jäljellä lainkaan. Haluaisin tehdä testin suurinpiirtein tunnin välein. Kamala, jos olisin vaikka sairaalan labrassa töissä ja testejä olisi käden ulottuvilla... Ihailen tahdonvoimaasi Kisuli ja pidän peukkuja! Oireita ei ole mihinkään suuntaan, korkeintaan pientä alamahan nipistelyä. Oireita ei ole ollut ennenkään alkuraskaudessa, toisaalta ei myöskään lähes ollenkaan ennen menkkoja.
Kuopuksen kanssa käytiin korvalääkärillä. Pahaltahan ne korvat näyttää, mutta lähinnä kroonisen pahalta eikä akuutilta tulehdukselta, joten ilmeisesti raivoaa illalla/yöllä vaan uhmaikäänsä. Putkitusta odotellaan. Taas. Rauhallista sunnuntaipäivää kaikille, testionnea tarvitseville!
Eli monsuunit alkoivat päivän myöhässä.. On se vaan jännä, miten sitä yhdessä päivässä kerkiää jo mielessään ihan synnytykseen asti ajattelemaan ja siitä ylikin jo. Tuleeko poika vai tyttö ja mikä nimeksi.. En ole ollenkaan niitä maltillisimpia ihmisiä ;)
Mutta kyllä nyt silti harmittaa. Meillä siirtyy nyt vuoden alkuun tämä aktiivisempi yrittäminen. Plääh!
Joka tapauksessa hirveästi plussaonnea Kisulille ja muille joilla piina lähestyy!! Itse siirryn vähäksi aikaa hieman taka-alalle kuumeilun kanssa.
Lukemassa käyn kuitenkin ahkerasti ja yritän saada jotain kuulumisia joskus kirjoitetuksikin.
Ansku78 kp2/28
Tätiä ei näy :D joten toiveet on edelleen korkealla...
Ja tällä valkovuotomäärällä täti ei oo kyllä tähän taloon tulossa ainakaan viikkoon. oon aina ennen tädin vierailua viimesen viikon kuiva kuin sahara, pupuilustakaan ei tuu mitään ilman liukasteita, vaikka kuin tekis mieli...
Vessassa ravaan, kun tuntuu, että jotain lorahti housuun... Joko siellä ei oo mitään tai sit vaan valkkaria...
Testaamaan pääsen vasta iltapäivällä, kun aamupäivä ollaan menossa ja testikin pitää hakee apteekista... Pitää sit vaan muistaa pidätellä muutama tunti...
Kisu kp 38/33 (voi olla myös 38/37, ovisoireet tosiaan oli kaks kertaa tässä kierrossa) tai toivottavasti rv jotain
Plussa onnea kisulille ja muille(sori en muista nickiä).
Täällä vähän senssit sekasin kun mulle tarjottiin duunia, joka ei ole ihan mua, mutta antaisi mahdollisuuden yletä mielenkiintoisiin tehtäviin. Oon aika ristiriitaisissa tunnelmissa ja mietin, mitä kolmannen haaveilulle sitten käy. Siis ihan sekasin koko pääkoppa. No positiivista on etten ole ajatellut vauvatehtailua ollenkaan. Nyt kun iski taas tää työkipinä, niin töihin taidan joka tapauksessa lähteä pitkän kesäloman jälkeen ja vauva saa tulla jos haluaa, mutta ilman kummenpaa yritystä. Ehkä mun on aika olla kanssa itsekäs, ei se työnantajakaan koskaan työntekijän parasta ajattele. Ja täällä ei saa äitiyslomaa kuin pari kuukautta ja sekin ilman rahaa kun ei ole ollut tarpeeksi kauan töissä.
Sori vuodatus!
Ja sukupuolesta. Poika olisi kiva kun ei ole kokemusta, mutta tyttöä odottaisin koko raskauden kuitenkin. Miehelle on ihan sama, se palvoo tyttöjään ja on rehellisesti sanonut ettei kaipaa poikaa, kolmas tyttö olisi kuulemma hyvä. Isovanhemmat taas haluaisivat pojan.
Hyvää viikonloppua!!
Lumituuli