Jos sinulla ei ole mitäään hyväää sanottavaa, niin silloin pidä suusi kiinni!
Mitä hyvää sanottavaa sinulla on nyt?
Ja ajatukset kaikesta pahansuopeudusta ja kieroilusta olisi hyvä korjata siihen hyvään ajatukseen!
Kommentit (10)
Mun hyvä sanottava on se, että yritin kaikessa hyvänsuopaisuudessani keksiä mikä se sun hyvä sanottava tässä oli, mutta en sitä keksinyt, joten nyt kysyn kaikessa hyvyydessäni sinua kouluttamaan minua, sillä koulutus ja oppiminen on hyviä asioita, eli mitä hyvää sanottavaa sinulla oli? Koin kaikella mahdollisella positiivisella tavalla aloituksesi enempi agressiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun hyvä sanottava on se, että yritin kaikessa hyvänsuopaisuudessani keksiä mikä se sun hyvä sanottava tässä oli, mutta en sitä keksinyt, joten nyt kysyn kaikessa hyvyydessäni sinua kouluttamaan minua, sillä koulutus ja oppiminen on hyviä asioita, eli mitä hyvää sanottavaa sinulla oli? Koin kaikella mahdollisella positiivisella tavalla aloituksesi enempi agressiiviseksi.
Aivan, olet todellakin oikeassa. Otsikko olisi pitänyt olla esim. "jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin olisiko silloin hyvä olla vain hiljaa"!
Vai?
Feliz navidad, prospero ano y felicidad.
Annetaan hyvää sanottavaa toisillemme.
On muuten yllättävän vaikeaa kirjoittaa positiivisesti jossain tilanteessa.
Minä pidän suuni auki just niin kuin huvittaa. Jos siinä samalla koen tärkeäksi solvata jotakuta tai korjata jonkun toisen typerää mielipidettä, niin niin toki teen. Oli se sitten hyvää tai pahaa osallistumista.
Niinpä. Voisit ap olla myös vaiti.
Kun on hyvää sanottavaa, pitää avata suu ja sanoa se.
Ei oo, ei oo , mitään hyvää sanottavaa kellään ei , hei, hei!