Toimittajat paniikissa PS:n suosiosta
Kommentit (25)
No en ihmettele! Kai nyt toimittajissa sentään joku taso on jäljellä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:02"]
Naurattaa!!
[/quote]Hyysärimafia paniikissa:))
Miksi ihmiset äänestävät yhtä tyhmiä ja puusilmäisiä kansanedustajiksi kuin itse ovat, ainakin minä haluan edustajani olevan fiksumpi kuin itse eikä mitään yhdenasian kaljaa köyhille halvalla- edustaja. Paniikissa olen täällä minäkin.
eiköhän persut itse ole eniten kun pitäs keksiä syy miksi ei menis hallitukseen.
Tässä sitä suosiota.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:10"]
Kuka tahansa normaali ihminen on paniikissa PS suosiosta.
[/quote]
Minun mielestäni on aivan normaalia a) protestoida nykyhallituksen linjauksia ja b) vastustaa islamilaista maahanmuuttoa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:09"]eiköhän persut itse ole eniten kun pitäs keksiä syy miksi ei menis hallitukseen.
[/quote]
Haha, näinpä juuri. Ketä sitten voi syyttää, kun on itse hallituksessa?
Ei yllättänyt, sillä luulen että eräät viime aikojen inhottavat tapahtumat auttoivat persuja. Harmittaa hirveästi, olen pettynyt. :(
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:09"]
Miksi ihmiset äänestävät yhtä tyhmiä ja puusilmäisiä kansanedustajiksi kuin itse ovat, ainakin minä haluan edustajani olevan fiksumpi kuin itse eikä mitään yhdenasian kaljaa köyhille halvalla- edustaja. Paniikissa olen täällä minäkin.
[/quote]
Siinä tapauksessa olet varmaan huippuonnellinen tänään, kun sinne Eduskuntaan valittiin 200 sinua fiksumpaa edustajaa...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:10"]
Kuka tahansa normaali ihminen on paniikissa PS suosiosta.
[/quote]
Normaalit eivät ole paniikissa. Pervot voivatkin olla.
Studiossakin vähättelevää naurua naistoimittajalta perussuomalaisille.
Yllätys oli suuri kun prosenttimäärä ja paikkamäärä kohosi ennakkoäänistä.
Hyvä me!
Heillä on monesti uhteiskuntatieteidenkin koulutus. Tietävät tällaisen tuloksen vaarat. Mutta kansa saa mitä haluaa. Onneksi persut eivät olleet suurin kuitenkaan.
hahah, heke vitun urpot!