miltä se tuntuu kun asentaa tamponin?
Kertokaas naiset miltä se tuntuu kun asentaa tamponin sinne? Hyvältä?
Kommentit (49)
Haluaisin nähdä joskus tamponin asentamisen. Uskaltaako ehdottaa?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:48"]
Ei tunnu miltään. Hyvältä ei ainakaan. Kuiva pumpulitukko ei todellakaan ole kiihottava.
[/quote] Minusta tamponi tuntuu ihanalta liukkaassa pimpassani ;) Mutta teillä av-mammoilla on tunnetusti keskimääräistä kuivempi ja hiekkaisempi pillu niin ei ihme että tuntuu kuivalta. :/
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:55"]
Ei miltään jos siinä on se asetin :D
[/quote] no onpa sulla väljä värkki
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:48"]
Ei tunnu miltään. Hyvältä ei ainakaan. Kuiva pumpulitukko ei todellakaan ole kiihottava.
[/quote] Minusta tamponi tuntuu ihanalta liukkaassa pimpassani ;) Mutta teillä av-mammoilla on tunnetusti keskimääräistä kuivempi ja hiekkaisempi pillu niin ei ihme että tuntuu kuivalta. :/
[/quote]
Veri on liukasta, mutta lakkaa poju provoamasta. Vitsi on vanhentunut.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:50"]
Heh, se onkalo on oikeasti tosi tunnoton paikka. Ei siis tunnu miltään ihmeelliseltä eikä sitä tunne ollenkaan onko tamponia vai ei.
[/quote]
Ei ole tunnoton, ei todellakaan! Toi tuntoasia riippuu ihan siitä, miten klitorisjatkuu emättimen vieressä naisen sisällä. Itsellä ei emätin ole todellakaan tunnoton mistään kohtaan, eli klitoris on hyvällä paikalla. Myös g-pisteen hyväily tuottaa mielihyvää.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:49"] Hei se tamponi on korkeintaan sormen paksuinen. Vaikka AV-mammalla on keskimääräistä tiukempi, niin ei sentään niin tiukka että tamponi aiheuttaisi mitään värinää. [/quote] Moni saa sormetuksesta orgasminkin [/quote] Joo. Mutta tamponia ei laiteta klitorikseen vaan ihan muualle. Opettele naisen anatomiaa äläkä kysele idioottimaisia kysymyksiä.
[/quote]
Mä sormetan aina emättimen sisältä. En klitorista suoraan. Saan tyydytyksen, kun hivelen klitorista emättimen kautta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:49"] Hei se tamponi on korkeintaan sormen paksuinen. Vaikka AV-mammalla on keskimääräistä tiukempi, niin ei sentään niin tiukka että tamponi aiheuttaisi mitään värinää. [/quote] Moni saa sormetuksesta orgasminkin [/quote] Mahdatko ymmärtää, mitä sormetus on? Vinkki: se ei ole sitä, että sormi työnnetään sisälle ja liikutellaan edestakaisin...
[/quote]
ON joillakin naisilla!!! Minä esim sormetan sillä tavalla, että hyväilen g-pistettä sormellani. Älä puhu kaikkien naisten puolesta.
Mua sattuu tamponin laittaminen joten en voi niitä käyttää. Käytänkin pelkkiä siteitä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:49"]
Hei se tamponi on korkeintaan sormen paksuinen. Vaikka AV-mammalla on keskimääräistä tiukempi, niin ei sentään niin tiukka että tamponi aiheuttaisi mitään värinää.
[/quote]
Moni saa sormetuksesta orgasminkin
[/quote]Joo, saa... sua ei vaan oo koskaan taidettu sormettaa tai vaihtoehtoisesti sormetranut ketään? Siellä on niin sanottu g-piste etuseinämässä, jota painellaan, ei se sormen edestakasliikuttelu miltään tunnu :D Lisäksi tarviin itse klittastimulaatiota samalla. Onneksi oma mies on taitava noissa, ei oo näemmä kaikilla yhtä hyvä tuuri ;) t. Nainen 32-vuotta
[/quote]
Oletko vähän tyhmä tai jotain? Kuka sormettaa YHDELLÄ sormella? :DD Kyllä se sorMIEN liikuttelu edestakaisin tuntuu, ja hyvältä tuntuukin.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:48"] Ei tunnu miltään. Hyvältä ei ainakaan. Kuiva pumpulitukko ei todellakaan ole kiihottava. [/quote] Minusta tamponi tuntuu ihanalta liukkaassa pimpassani ;) Mutta teillä av-mammoilla on tunnetusti keskimääräistä kuivempi ja hiekkaisempi pillu niin ei ihme että tuntuu kuivalta. :/ [/quote] Veri on liukasta, mutta lakkaa poju provoamasta. Vitsi on vanhentunut.
[/quote] Av-mammoilla menkkaveri onkin kuulemma sellaista kuivahkoa klönttiä. Hyi yöks.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:10"]
Mua sattuu tamponin laittaminen joten en voi niitä käyttää. Käytänkin pelkkiä siteitä.
[/quote]
Miksi miinus?? Jos mua sattuu tamponin käyttö niin pitääkö sitä silti käyttää??
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:48"] Ei tunnu miltään. Hyvältä ei ainakaan. Kuiva pumpulitukko ei todellakaan ole kiihottava. [/quote] Minusta tamponi tuntuu ihanalta liukkaassa pimpassani ;) Mutta teillä av-mammoilla on tunnetusti keskimääräistä kuivempi ja hiekkaisempi pillu niin ei ihme että tuntuu kuivalta. :/ [/quote] Veri on liukasta, mutta lakkaa poju provoamasta. Vitsi on vanhentunut.
[/quote] Av-mammoilla menkkaveri onkin kuulemma sellaista kuivahkoa klönttiä. Hyi yöks.
[/quote]
Ei mulla ainakaan :0 Vaan sellaista kosteaa veristä limaa.
Antaisitteko miehen katsoa kun asennatte tamponin?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:55"]
Ei miltään jos siinä on se asetin :D
[/quote] no onpa sulla väljä värkki
[/quote]
Ei sen kuulu tuntua, se on silloin oikein paikallaan ja normaalia :) Taas miehillä on faktat hallussa...
Antaisitko miehen asentaa tamponin puolestasi?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:55"] Ei miltään jos siinä on se asetin :D [/quote] no onpa sulla väljä värkki [/quote] Ei sen kuulu tuntua, se on silloin oikein paikallaan ja normaalia :) Taas miehillä on faktat hallussa...
[/quote]
Mulla tuntuu, vaikka on oikein ja paikoillaan. Niin me naiset ollaan erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:49"]
Hei se tamponi on korkeintaan sormen paksuinen. Vaikka AV-mammalla on keskimääräistä tiukempi, niin ei sentään niin tiukka että tamponi aiheuttaisi mitään värinää.
[/quote]
Moni saa sormetuksesta orgasminkin
[/quote]Joo, saa... sua ei vaan oo koskaan taidettu sormettaa tai vaihtoehtoisesti sormetranut ketään? Siellä on niin sanottu g-piste etuseinämässä, jota painellaan, ei se sormen edestakasliikuttelu miltään tunnu :D Lisäksi tarviin itse klittastimulaatiota samalla. Onneksi oma mies on taitava noissa, ei oo näemmä kaikilla yhtä hyvä tuuri ;) t. Nainen 32-vuotta
[/quote]
Oletko vähän tyhmä tai jotain? Kuka sormettaa YHDELLÄ sormella? :DD Kyllä se sorMIEN liikuttelu edestakaisin tuntuu, ja hyvältä tuntuukin.
[/quote]No, ei se nyt mulla tunnu kauheasti millekään :D Se pelkkä edestakaisin liikuttelu. Yksi mies joskus yritti sitö jatkuvasti, mutta muut on onneksi osanneet hommansa... Kalu tuntuu kyllä erittäin hyvältä, paras on ylöspäin käyrä kivikova malli, jollainen löytyy aviomiehen pöksyistä :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:53"]
Jo pelkästään asentamisen [sic] aikana laukean pari kertaa. Kun tamponi on emättimessä, elämä on yhtä orgasmien sarjatulitusta. Etenkin silloin, kun liikun, tamponi tuntuu oikein hyvältä ja ihanalta ja hieroo oikeita paikkoja. Kyllä on mahtavaa, että naisilla on tällainen salainen ase, jolla voi tuottaa hyvää oloa itselleen muiden huomaamatta.
[/quote]
Anustappi on myös mukava laittaa vaikka shoppailemaan lähtiessä. Bussissa voi sanoa vieressäistuvalle, että et ikinä arvaa mitä minulla on perseessä.