Menovinkkejä Tampere!
Minun 25v syntymäpäivät lähestyvät ja suunnitelmissa on yöpyä torni hotellissa ja illallinen syödään kaiketi hotellin grill it ravintolassa.
Olisi kiva saada ehdotuksia, mitä muuta sinä päivänä voisi puuhailla kaupungissa? Olemme ihan vaan kahdestaan miehen kanssa ja olen raskaana. Ajankohta on toukokuun loppu.
Esim kivoja brunssipaikkoja saisi ehdottaa ja mitä vaan muutakin!
Kommentit (23)
Voi hitto. Asut kaupungissa ja kyselet että mitä tekemistä siellä on. Uusavuttomuus huipussaan, kerjää nyt vielä täältä lapsenvahtia niille kahdelle muulle penskalle.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:42"]Voi hitto. Asut kaupungissa ja kyselet että mitä tekemistä siellä on. Uusavuttomuus huipussaan, kerjää nyt vielä täältä lapsenvahtia niille kahdelle muulle penskalle.
[/quote]
Vaikka olen 25 vuotta asunut Tampereella, en silti välttämättä tiedä mitä kaikkea täällä voi tehdä :) Saan varmasti loistavan syntymäpäivän ihan ominkin avuin, mutta tietääkseni vinkkien kysyminen ei ole ikinä ollut pahitteeksi!
Ja sinä voisit aloittaa sen oman "olen vittuuntunut jostain, säälikää minua"- keskustelun, mutta et näköjään osaa vaikka av:ta käytät.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:49"]2h+k on aivan loistava! Kannattaa tosin varata pöytä etukäteen koska on myös suosittu. Ja Hullun Poron brunssi on kaupungin kattavin, eri asia sitten tykkääkö sellaisesta mättömeiningistä...
[/quote]
Pakko kai nyt mennä noihin kumpaiseenkin, olin niitä jo meinaan pohdiskellut :) 2h+k:ssä ei olla koskaan käyty, monta kertaa on pitänyt ja ollaan kuultu siitä pelkkää hyvää!
Myöskään Hullu Poron brunssilla ei olla oltu, mutta "mättömeininki" kyllä kelpaa kummallekin :D