Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Parhaalla kaverilla tyttöystävä

Vierailija
03.05.2015 |

Paras ystäväni kenen kanssa vietän eniten aikaa on mies. Nyt tällä miehellä on vakava tyttöystävä joka ei ilmeisesti kovin pidä minusta. Olemme hyvin erilaisia ihmisiä mutta se ei ole ongelma. Uskon että ongelma on se että vietämme parhaan ystäväni kanssa paljon aikaa kahdestaan, varsinkin jos tyttöystävä on esim viikonlopun työmatkalla, poikaystävänsä viettää minun kanssani aikaa tällöin. Tyttöystävä oli aluksi kohtelias ja mukava minua kohtaan, mutta nyt viime aikoina on alkanut olla suorastaan töykeä. En ole sanonut tästä ystävälleni mitään mutta hän on varmasti huomannut asian. Jos sanon jotain, tai tyttöystävä sanoo jotain, valitseeko mies aina tyttöystävän ja luottaa tämän sanaan ja sokeaan mustasukkaisuuteen vaikka olemme vain ystäviä? Voiko ystävä laittaa "välit poikki" tälläisen takia? Ovatko tyttöystävät mustasukkaisia omien johtopäätöstensä seurauksena vai onko ystäväni sanonut minusta jotain tai olenkohan tehny jotain aiheuttaakseni tämän...?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna, tunnut olevan mustasukkainen toisen naisen miehestä. Hanki ihan oma, oikea parisuhde, äläkä rupea tappelemaan miehestä joka ei edes kuulu sinulle.

Vierailija
2/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä hyvin kun olen kärsinyt samasta. Ärsyttävää, kun välillä ei kerta kaikkiaan ole mitään seksuaalista, vaan ystävyyssuhde on enemmän osastoa sisko ja veli, niin ei vaan ämmät ymmärrä. Onko niillä niin huono itsetunto, että pitää pelätä miehen ystäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useita miespuolisia ystäviä. Heillä on tyttöystäviä ollut ja mennyt. Riitaisia suhteita moni ja yleensä suhde on loppunut lyhyeen, koska niistä tytöistä ei kaikki pystynyt hyväksymään mua ystävänä. Niistä tytöistä, jotka pärjäsivät mun kanssa tuli vaimoja.

Itse olen usein ottanut sen sivustaseuraajan roolin, enkä ole puuttunut kavereiden parisuhteisiin. En ole sitä pitänyt sopivana, kun ystävyyssuhde jo muutenkin aiheuttaa närää. Mutta nää joista on tullut kavereiden vaimoja, ovat itse ottaneet mut elämäänsä myös mukaan. Tehneet sen aloitteen, halunneet tutustua.

Itsellä on ollut koko ajan sama mies 22 vuotta, eikä hän ole ollut noista kavereista koskaan mustis tms. Ei ole häirinnyt, kun olen poikien kanssa käynyt esim laivalla. Koska hän luottaa muhun ja se pitää. En tuota luottamusta riko.

Vierailija
4/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se enemmän tyttöystävän epävarmuudesta varmaankin kertoo...

Vierailija
5/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä haluan päästä kaverin tyttöystävästä eroon käyn panemassa sitä. Kaveri laittaa välit poikki ja voidaan olla taas niinku ennenkin.

Vierailija
6/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta tietää, että mikä on syytä ja mikä on seurausta. Jos nainen kerran ensin on ollut ookoo sinua kohtaan, niin veikkaisin, että mies on puhunut susta siihen sävyyn, että tyttiksen mustasukkaisuus on herännyt. Ja silloinhan se mustasukkaisuus ei ole aiheetonta.

Vierailija
7/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:16"]Mahdotonta tietää, että mikä on syytä ja mikä on seurausta. Jos nainen kerran ensin on ollut ookoo sinua kohtaan, niin veikkaisin, että mies on puhunut susta siihen sävyyn, että tyttiksen mustasukkaisuus on herännyt. Ja silloinhan se mustasukkaisuus ei ole aiheetonta.
[/quote]

Vaikka olisi sanonut mitä niin minähän olen siltikin vain ystävä, tyttöystävä on cielä tyttöystävä. Silloinhan ei pitäisi olla mustasukkainen.

Vierailija
8/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ystävät on tärkeämpiä kuin tyttöystävä! Paitsi jos se ystäväkin on tyttö, mutta silloin ei olekaan kyse tosiystävyydestä.

Vierailija
9/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:23"]Miehelle ystävät on tärkeämpiä kuin tyttöystävä! Paitsi jos se ystäväkin on tyttö, mutta silloin ei olekaan kyse tosiystävyydestä.
[/quote]

No monilla tuntuu olevan ajatus siitä että miehet ja naiset eivät voi olla ystäviä vaan aina on syytä epäillä jotain muuta, tehdä asioista outoja ja olla luottamatta kehenkään.