kuinka pois -18 kg? aikaa 14 vko
Onko yhtään realistinen tavoite? Mitä syön, kuinka paljon tulee liikkua?
Kiitos :)
Kommentit (14)
Melkein kilo viikossa on aika paljon....sanoisin että joutuu ottamaan jonkun VLCD-jutun ainakin osaksi. Esim. pari viikkoa täysnutrausta ja sit osa. Ei ole terveellinen tapa laihduttaa, mutta jos sun on pakko pysyä aikataulussa niin terveellisesti et ehdi.
Anna mä arvaan: kesähäät tulossa, ja nyt vasta tajusit että pari kiloa voisi tiputtaa?
Riippuu paljon alkupainosta. Jos on reilusti ylipainoa niin 1-2 kg viikossa lähtee helposti ilman mitään näkädieettejäkin.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:20"]Anna mä arvaan: kesähäät tulossa, ja nyt vasta tajusit että pari kiloa voisi tiputtaa?
[/quote]
Eheei! Naimisissa olen ollut jo usean vuoden! -Ap
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 09:20"]Anna mä arvaan: kesähäät tulossa, ja nyt vasta tajusit että pari kiloa voisi tiputtaa? [/quote] Eheei! Naimisissa olen ollut jo usean vuoden! -Ap
[/quote]
Miksi siis 14vk aikaa?
Aikaraja sen takia, koska saan asioita hoidettua paljon paremmin jos asetan itselleni aikarajan. :)
Ylipainoa on, 92 kg/ 172 cm
Superdieetti ja SD extra? Siinä on 6vk, välivk ja toiset 6vk
No voisitko asettaa itsellesi vähän pidemmän aikarajan, esim. puoli vuotta puoli kg kuukaudessa -tahtia? Saattaisi tiputetut kilot paremmin myös pysyä poissa.
Takuunopea keino:
Amputoi alaraajat.
Suosittelen nutrausta. Kuukaudessa saat jo 10 kg pois sillä, siirry sen jälkeen vaikka asteittain kevyeen ruokavalioon ja liiku paljon. Nutrauksen aikana ei suositella kovatehoista liikuntaa matalan energiansaannin vuoksi.
Syö vähemmän kuin kulutat. KISS