Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Ekat treffit nelikymppisenÀ. En suosittele

Vierailija
01.01.2022 |

😔

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YleensÀ harjoitus tekee mestarin tai tekee ainakin paremmaksi. EihÀn kukaan ole heti esim. hyvÀ autokuskikaan, jos menee autokouluun vasta nelikymppisenÀ.

Nyt kÀyt kymmenen kertaa lisÀÀ treffeillÀ, niin voi alkaa homma sujumaan paremmin.

Olet varmaan oikeassa. 

Toisaalta tÀmÀ ei kohdallani toimi, koska mun on hankala saada ihmisiÀ kanssani treffeille ja olen kuitenkin melko outo mies, ja se ei poistu vaikka kÀvisin sadoilla treffeillÀ.

ap

Kannattanee miettiÀ, miksi olet outo, ja onko se jotain mitÀ haluat muuttaa. Jos et halua muuttaa, niin mietit missÀ on vastaavanlaisia naisia mahdollisesti. Jos sellaisia naisia ei ole tai jos et halua sellaisia naisia, sitten voi olla, ettÀ joudut jatkamaan yksin loppuun asti.

Olen miettinyt, mutta se on osa minua. Olin outo ja poikkeava jo nuorena. En ole kiinnostunut asioista, jotka normaaleja ihmisiÀ kiinnostavat. Olen ihan onnellinen outoudessani joten en vÀlttÀmÀttÀ haluaisi itseÀni muuttaa. Haluaisin löytÀÀ ihmisen, joka hyvÀksyy "outouteni". Se voi olla hankalaa, mutta en koe, ettÀ kumppanin löytÀminen valehtelemalla olisi paljon parempaa.

Ja kyllÀ, olen jo sitoutunut siihen, ettÀ yksin olen aina.

ap

TiedÀn erÀÀn 40v naisen, joka ei ole koskaan seurustellut. Myös varmaan vielÀ neitsyt.

Kiinnostaisiko?

Nuo kertomasi asiat eivÀt sinÀllÀÀn herÀtÀ kiinnostusta suuntaan tai toiseen. HÀn jos on mielestÀni kiinnostava ja viehÀttÀvÀ niin totta kai olen kiinnostunut.

ap

Vierailija
42/49 |
01.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ olen tuntenut kohta 20 v yhden aspergerin. Ollaan siis oltu kavereita, vaikka jossakin vaiheessa uakoin, ettÀ meistÀ voisi tulla enemmmÀnkin. Itse en painostanut tai tehnyt selkeÀÀ aloitetta romanttiseen suhteeseen, vaikk esim. annoin usein lahjoja. (Mies ei muuten koskaan antanut, mutta en sitÀ odottanutkaan assilta.)

KyllÀhÀn tuo vÀhÀn harmittaa ja turhauttaa, mutta jos mies ei tosiaan osaa pÀÀttÀÀ (haluaako minusta enemmÀn) saati esim. tarttua kÀdestÀ/halata, olen myöntÀnyt itselleni, etten loppupeleissÀ kumminkaan jaksaisi noin estyneen(!) ihmisen kanssa, jolta fyysinen lÀheisyys ei onnistu.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ en ole kÀynyt naisten kanssa treffeillÀ ihan sen vuoksi ettÀ naiset haluaa aina mennÀ johonkin trendikahviloihin missÀ istutaan korokkeella ison ikkunan edessÀ jonkun spottivalon alla ns nÀyteikkunassa ja samalla ihmisiÀ kÀvelee siinÀ kadulla ohi ja katsoo meitÀ. MikÀhÀn siinÀ on ettÀ naiset haluaa tuollaisiin paikkoihin treffeille missÀ patsastellaan jossain nÀkösÀllÀ?

Vierailija
44/49 |
01.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onneksi olen ollut joskus nuorena katastrofitreffeillÀ. Kuvitelkaa miltÀ tuntuu tajuta treffikumppanin puheista, ettÀ yhteinen tuttavamme oli ihastunut hÀneen ja "kanssakilpailijani". Tuli idioottimainen olo. LisÀksi olimme niin eri aallonpituuksilla, ettÀ hÀn alkoi puhumaan ihan outoja kun yritin keskustella.

Sen jÀlkeen en ole vaivautunut treffeille kuin erittÀin hyvÀstÀ syystÀ.

Vierailija
45/49 |
01.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MillÀ tavalla olet outo?

EnsimmÀinen outouteni on kai, ettÀ ekat treffini olivat 40-vuotiaana.

Sitten olen ihminen, joka lukee scifiÀ, ei katso tosi-televisiota ja olen mies, joka leipoo.

Nuo ovat jo melko outoja juttuja.

ap

HyvÀnen aika, eihÀn noissa ole mitÀÀn outoa. Kuulostat nÀiden perusteella ihan samanlaiselta kuin moni opiskelukaverini yliopistolla. Opiskelin humanistisessa tiedekunnassa pieniÀ kulttuurintutkimuksen aineita, ja nyt keski-ikÀisenÀ nuo miehet ovat perheellisiÀ ja töissÀ mm. museoissa ja muissa kulttuuri-instansseissa.

Ilmeisesti asut jollain pienellÀ paikkakunnalla, jossa kaikki ikÀisesi edustavat ns. main streamia, etkÀ itsekÀÀn ole lÀhtenyt opiskelemaan tai muuten avartanut sosiaalista ympÀristöÀsi. Sinun kannattaisi kokeilla jotain sellaista viitekehystÀ, jossa liikkuu kaltaisiasi. Harva larppaaja tai histel-tyyppi esimerkiksi pitÀisi sinua noiden asioiden perusteella outona.

Vierailija
46/49 |
01.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ en ole kÀynyt naisten kanssa treffeillÀ ihan sen vuoksi ettÀ naiset haluaa aina mennÀ johonkin trendikahviloihin missÀ istutaan korokkeella ison ikkunan edessÀ jonkun spottivalon alla ns nÀyteikkunassa ja samalla ihmisiÀ kÀvelee siinÀ kadulla ohi ja katsoo meitÀ. MikÀhÀn siinÀ on ettÀ naiset haluaa tuollaisiin paikkoihin treffeille missÀ patsastellaan jossain nÀkösÀllÀ?

Höpöhöpö. Suurin osa naisista ei ole tuollaisia. Jos sinun deittisi ovat olleet, olet yrittÀnyt iskeÀ instamisuja, joille nÀyttÀytyminen on kaikki kaikessa.

Meille normaaleille, fiksuille ihmisille sopii eka tapaaminen missÀ vain - ihmisten ilmoilla kumminkin turvallisuussyistÀ.

Vierailija
47/49 |
01.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MillÀ tavalla olet outo?

EnsimmÀinen outouteni on kai, ettÀ ekat treffini olivat 40-vuotiaana.

Sitten olen ihminen, joka lukee scifiÀ, ei katso tosi-televisiota ja olen mies, joka leipoo.

Nuo ovat jo melko outoja juttuja.

ap

HyvÀnen aika, eihÀn noissa ole mitÀÀn outoa. Kuulostat nÀiden perusteella ihan samanlaiselta kuin moni opiskelukaverini yliopistolla. Opiskelin humanistisessa tiedekunnassa pieniÀ kulttuurintutkimuksen aineita, ja nyt keski-ikÀisenÀ nuo miehet ovat perheellisiÀ ja töissÀ mm. museoissa ja muissa kulttuuri-instansseissa.

Ilmeisesti asut jollain pienellÀ paikkakunnalla, jossa kaikki ikÀisesi edustavat ns. main streamia, etkÀ itsekÀÀn ole lÀhtenyt opiskelemaan tai muuten avartanut sosiaalista ympÀristöÀsi. Sinun kannattaisi kokeilla jotain sellaista viitekehystÀ, jossa liikkuu kaltaisiasi. Harva larppaaja tai histel-tyyppi esimerkiksi pitÀisi sinua noiden asioiden perusteella outona.

Aivan. Voit olla oikeassa.

Toisaalta kun etsin kumppania kaikkien ihmisten joukosta niin tÀllÀ tavalla poikkeava erottuu huonolla tavalla muista miehistÀ. Ja kaikkein huonoin ominaisuus on tuo eka. Aina kysytÀÀn edellisistÀ suhteista ja kun en voi siihen mitÀÀn vastata niin se on melkein treffit siinÀ.

ap

Vierailija
48/49 |
01.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne pissikset sinne mielestÀÀn rumaa pyytÀisi, joten ota kohteliaisuutena pÀÀstÀ hutsun kanssa korokkeelle.

Vierailija
49/49 |
01.01.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne pissikset sinne mielestÀÀn rumaa pyytÀisi, joten ota kohteliaisuutena pÀÀstÀ hutsun kanssa korokkeelle.

Mutta haluatko parisuhteen pissiksen kanssa?

Vastaavaa on odotettavissa jatkossakin.

Parempien silmissÀ voi mennÀ maine, jos sattuvat nÀkemÀÀn tyrkyn kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kolme kahdeksan