Apteekin silmätipat 20 e. Säilyy vain 28 päivää...!!!!
ja purkki on sen kokoinen, että edes 6 henkinen perhe ei pysty käyttämään 28 päivässä loppuun vaikka tunkisi silmiin viisi kertaa päivässä.
törkeää hinnoittelua ja asiakkaan nyhtämisestä. Jos se votun purkki kestää vain kuukauden, miksi pitää olla niin iso purkki ettei kukaan voi sitä kuukaudessa käyttää...
olen käyttänyt nyt vuoden ja ei mitään ongelmaa.. Silti vielä yli puolet jäljellä
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:01"]Mikä valmiste ja pyllokoko?
[/quote]
Pylly taitaa olla kokoa xl
Eräs tuttu lääkäri sanoi tosiaan, että säilyvät aika kauankin. Mutta että varmaankin tuollainen säilytysaika täytyy olla suosituksena, jotta silmiin ei pääse pöpöjä.
Siis tä ? Purkki säilyy vain kuukauden ? Sehän on niin iso, että kukaan ei sitä pysty kuukaudessa käyttämään, ei vaikka tunkisi sitä silmään kerran tunnissa. Ja ohjeen mukaan pari tippaa päivässä riittää.
ei ihme että apteekkarien tulot ovat 300 tuhatta vuodessa
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:01"]Mikä valmiste ja pyllokoko? [/quote] Pylly taitaa olla kokoa xl
[/quote]:D
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:02"]Siis tä ? Purkki säilyy vain kuukauden ? Sehän on niin iso, että kukaan ei sitä pysty kuukaudessa käyttämään, ei vaikka tunkisi sitä silmään kerran tunnissa. Ja ohjeen mukaan pari tippaa päivässä riittää.
ei ihme että apteekkarien tulot ovat 300 tuhatta vuodessa
[/quote]
300t vuodessa? Hahah
Siksi ostankin aina yksittäispakattuja pipettejä. Ne säilyvät pidempään kuin pullo.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:02"]Siis tä ? Purkki säilyy vain kuukauden ? Sehän on niin iso, että kukaan ei sitä pysty kuukaudessa käyttämään, ei vaikka tunkisi sitä silmään kerran tunnissa. Ja ohjeen mukaan pari tippaa päivässä riittää. ei ihme että apteekkarien tulot ovat 300 tuhatta vuodessa [/quote] 300t vuodessa? Hahah
[/quote]
meidän kaupungin apteekkarin tulot olivat viime vuonna 320 tuhatta. Revi siitä
No me saatiin neli henkinen perhe se aika tyhjäkai kun jokainen pisti viikon ajan 6 kertaa päivässä tippoja. Meni siis 168 tippaa meillä.
5e tipat on ihan yhtä hyviä. Säilyy ainakin vuoden hyvänä vaikka paketissa lukee 1kk.
Otan starine. Huomasin just etä pitäis käyttää kuukaudessa ja olen käyttänyt joka päivä jo vuoden ajan ja puoli pulloa jäljellä.....sama kaikissa kun kävin katsomassa apteekissa. Ja pullo maksaa 20 e
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:07"]No mikset osta 3 kk säilyviä tippoja? Sellaisiakin on.
[/quote]
Ja 6kk säilyviä
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:00"]
Kyllä mä saan lähes koko purkin kulumaan talvikuukausina, kun silmät kuivuu päähän
[/quote]28 päivää ei ole talvikuukausina... Talvikuukausia on 5 kk
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:00"]
Kyllä mä saan lähes koko purkin kulumaan talvikuukausina, kun silmät kuivuu päähän
[/quote]28 päivää ei ole talvikuukausina... Talvikuukausia on 5 kk
[/quote]
Tarkoitin, että menee pullo per kuukausi.
auttaako tipat ainoastaan silmien kuivuuteen vai tehoaako myös punaisuuteen? joskus kun nukun vähemmän tai valvon pidempään niin silmät punoittaa tosi herkästi. punoitus lähtee vain nukkumalla tarpeeksi monta tuntia.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:42"]auttaako tipat ainoastaan silmien kuivuuteen vai tehoaako myös punaisuuteen? joskus kun nukun vähemmän tai valvon pidempään niin silmät punoittaa tosi herkästi. punoitus lähtee vain nukkumalla tarpeeksi monta tuntia.
[/quote]
Niitä tippojakin on, jotka poistaa punaisuutta