Miksi Keskustaa vihataan tällä palstalla?
Otsikko. Tai sellaisen kuvan olen ainakin saanut :D
Kommentit (35)
Keskusta rupesi tuntumaan mukavalta puolueelta sen jälkeen kun tuli persut. Sama ilmiö kuin parisuhdemarkkinoilla ulkonäön suhteen: ota mukaasi itseäsi rumempi kaveri, niin näytät paremmalta.
En pidä maalaisuutta niinkään pahana kepun ongelmana, kuin PAAVO VÄYRYSTÄ ja MAURI PEKKARISTA.
Kai käsität, että kun kepu voittaa vaalit, niin noista edellä mainituista leivotaan meille MINISTEREITÄ D': D': D': Ihan itku tulee Suomen puolesta.
Koska Maalaisliitto, Väyrynen, Talvivaara, lautakasat, Vanhasen uuniperunat, Pekkarinen, sopimus RKPn kanssa joka teki peruskoulussa ruotsista pakollisen...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:56"]En pidä maalaisuutta niinkään pahana kepun ongelmana, kuin PAAVO VÄYRYSTÄ ja MAURI PEKKARISTA.
Kai käsität, että kun kepu voittaa vaalit, niin noista edellä mainituista leivotaan meille MINISTEREITÄ D': D': D': Ihan itku tulee Suomen puolesta.
[/quote] mikä olisi sinusta parasta Suomelle?
Keskustalaiset ovat umpimielisiä arvokonservatiiveja, siksi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:58"]Kepu pettää aina
[/quote]ketkä ei?
En vihaa, mulle vasemmisto oli paras, toiseks paras vihreät ja sitten kolmantena keskusta. Eniten inhoon SDP:tä ja toiseks eniten kokoomusta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:58"]
Kepu pettää aina
[/quote]
tulette näkemään
Ei täällä keskustaa vihata vaan persuja, mitä en yhtään ihmettele. Persujen vaallipropaganda on kääntynyt itseään vastaan.
Mitä vikaa on maalaisuudessa? Tai sanotaanpa paremmin, maalla asumisessa?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:56"]En pidä maalaisuutta niinkään pahana kepun ongelmana, kuin PAAVO VÄYRYSTÄ ja MAURI PEKKARISTA. Kai käsität, että kun kepu voittaa vaalit, niin noista edellä mainituista leivotaan meille MINISTEREITÄ D': D': D': Ihan itku tulee Suomen puolesta. [/quote] mikä olisi sinusta parasta Suomelle?
[/quote]
NATO-jäsenyys. EI YYA-SOPIMUS!!!
en myöskään ymmärrä, mikä maalla asumisessa mättää. kai se on olevinaan niin hienoa olla kaupunkilainen..?
No ihan siksi, että minä en ainakaan halua maan johtoon lahkon edustajia. Kukin uskokoon mihin haluaa, mutta ei valtion johdossa. Jokainen keskustaa äänestänyt nainen voi olla sitten tyytyväinen, kun meillä on pääministeri, jonka vakaumuksen mukaan esim ehkäisy ja abortti on kiellettävä. Puhumattakaan naisen asemasta yhteiskunnasa.
Mä olen 25v. Nainen Helsingistä ja äänestin keskustaa. Alapeukuttakaa vaan äänestin oman näkemykseni mukaan! :)