Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys KELAN hoitarahasta ja -lisästä!

Vierailija
18.09.2006 |

Eli Kelallahan on lastenhoitoon erityinen hoitaraha ja hoitilisäsysteemi. Hoitorahaa käsittääkseni on olemassa perussumma joka ei ole tulosidonnainen ja hoitolisä lasketaan tulojen perusteella.

Tilanne on tämä. Olen äitiyslomalla 4kk ikäisen vauvan kanssa ja minulla kaksi vanhempaa lasta joista vanhempi, 6-vuotias on esikoulujja, mutta EI päivähoidossa ja nuorempi, 5-vuotias on kokonaan kotihoidossa. Olenko oikeutettu kahden vanhemman lapsen kohdalla kotihoidontukeen???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sieltä mitään saa, mutta onpahan siitäkin sitten päätös olemassa.

Vierailija
2/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan 3 vuotiaasta päälle 100¿/kk kun olen äitiyspäivärahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitolisää voitte nyt saada, jos kuukausitulonne ovat alle 2700e. Täyden hoitolisän eli 168e saa, jos tulot ovat alle 1700e.

Vierailija
4/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kun perheeseen syntyy uusi lapsi, kotihoidon tuen hoitorahaa ja hoitolisää voidaan maksaa vanhempainpäivärahan maksuaikanakin perheen muista lapsista. Silloin hoitorahana maksetaan laskennallisen hoitorahan ja äitiys- ja vanhempainpäivärahan erotus. Hoitolisässä vanhempainpäiväraha otetaan tulona huomioon. "

Vierailija
5/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua vaan etten löytäny mistään sitä kohtaa jossa näin sanotaan.... mutta kiitos. Alkoi jo ottaa päähän että Kela olisi tyrinyt jotain :( Hoitolisää tulee vain 37¿ yhdestä lapsesta :(

Vierailija
6/6 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä