Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava kaveri pois hääkuvia pilaamasta?

Vierailija
19.04.2015 |

Meitä on ollut yläasteelta asti viiden tytön tiivis porukka, muut ovat hoikkia/laihoja paitsi minä.

Nyt yksi meistä on menossa naimisiin ja hän otti kaikki muut paitsi minut morsiusneidoksi. 

Meillä ei ole koskaan ollut ritaa ja olen läheisempi hänelle kuin toinen tyttö jonka otti.

Ihmettelin asiaa kunnes löysin monia amerikkalaisia blogisteja, jotka kertoivat kokemuksistaan. Heitä ei haluta kuviin koska halutaan vain laihoja ihmisiä niihin.

Miten saan hänet tunnustamaan että kyse on koostani? Haluaisin pistää välit poikki, mutta vasta selviteltyäni asiaa.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:15"]

No haluaisitko sinä sitten olla kaverin hääkuvissa kuin huutomerkki? Kun kerran olet päästänyt itsesi lihomaan yli äyräiden, sinulla ei varmaan ole silmää tällaisille asioille. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettetkö olisi kaverillesi yhtä tärkeä kuin muut tai jopa tärkeämpi. 

[/quote]

Eiköhän ne laihat tytöt huutomerkkiä enemmän muistuta kuin minä :D

Ja haluaisin olla hääkuvassa upeana, kauniina ja ystäväni puolesta riemuiten, ihan kuin ne toisetkin tytöt

Vierailija
22/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on kaverisi hääkuvista, ei sinun. Kuvista, joita hän katselee toivottavasti lopun elämäänsä. Kyllä mä ymmärrän jos ei halua paksukaista kuvaan, turhaan sä siitä loukkaannut. Ota sinä omaan hääkuvaasi vain paksukaisia? Hölmöä suuttua siitä, millaisena päivän tärkein henkilö haluaa päivänsä muistella ja kuvia siitä katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:10"]

Oletko jo kysynyt, että miksi jätti sinut pois?

[/quote]

Kun kuulemma neljä olisi liikaa "alttarilla" ja haluavat meidän menevä pareittain sulhasen valitsemien kanssa, ja sulhanen ei halua ketään neljättä.

Kun kysyin että miksi sitten minä jäin pois, meni ihan vaikeaksi ja sönkötti jotain sisällötöntä
[/quote]

No ihan hyvä perustelu tuo on.

Vierailija
24/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:15"]

No haluaisitko sinä sitten olla kaverin hääkuvissa kuin huutomerkki? Kun kerran olet päästänyt itsesi lihomaan yli äyräiden, sinulla ei varmaan ole silmää tällaisille asioille. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettetkö olisi kaverillesi yhtä tärkeä kuin muut tai jopa tärkeämpi. 

[/quote]

Ja haluaisin olla hääkuvassa upeana, kauniina ja ystäväni puolesta riemuiten, ihan kuin ne toisetkin tytöt
[/quote]

Olet mustasukkainen, mä en tommosta kaveria haluais. Enkä varsinkaan hääkuviini.

Vierailija
25/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:15"] No haluaisitko sinä sitten olla kaverin hääkuvissa kuin huutomerkki? Kun kerran olet päästänyt itsesi lihomaan yli äyräiden, sinulla ei varmaan ole silmää tällaisille asioille. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettetkö olisi kaverillesi yhtä tärkeä kuin muut tai jopa tärkeämpi.  [/quote]   Eiköhän ne laihat tytöt huutomerkkiä enemmän muistuta kuin minä :D   Ja haluaisin olla hääkuvassa upeana, kauniina ja ystäväni puolesta riemuiten, ihan kuin ne toisetkin tytöt [/quote] Olet mustasukkainen, mä en tommosta kaveria haluais. Enkä varsinkaan hääkuviini.

[/quote]

Mustasukkainen? Miten niin?

Vierailija
26/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä ragee, ehkä hän on ajatellut sinua kaasoksi?

Vierailija
27/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää tämä amerikasta kopioitu meininki, läjä aikuisia naisia "morsiusneitoina".

Vierailija
28/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:17"]Kyse on kaverisi hääkuvista, ei sinun. Kuvista, joita hän katselee toivottavasti lopun elämäänsä. Kyllä mä ymmärrän jos ei halua paksukaista kuvaan, turhaan sä siitä loukkaannut. Ota sinä omaan hääkuvaasi vain paksukaisia? Hölmöä suuttua siitä, millaisena päivän tärkein henkilö haluaa päivänsä muistella ja kuvia siitä katsoa.
[/quote]
Luulisi, että haluaisi muistella niitä kaikkia hyviä ystäviään ja mukavaa hääpäivää, eikä sitä kuinka jätti yhden hyvän kaverin pois kuvasta ja sai onnistuneen otoksen.

Vierailija
29/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:17"]

[/quote]

[/quote]

Ymmärrän kyllä ja riippuu tietysti kuinka lihava olet. Jos olet todella huomiotaherättävän iso, ymmärrän ystävääsi, eikä päätöksensä ole ollut taatusti helppo. Jos taas et ole sairaalloisen lihava, asia on tietysti vähän eri.

Vierailija
30/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi ihmisten meininki....

Vierailija
31/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:10"] Oletko jo kysynyt, että miksi jätti sinut pois? [/quote]   Kun kuulemma neljä olisi liikaa "alttarilla" ja haluavat meidän menevä pareittain sulhasen valitsemien kanssa, ja sulhanen ei halua ketään neljättä.   Kun kysyin että miksi sitten minä jäin pois, meni ihan vaikeaksi ja sönkötti jotain sisällötöntä [/quote] No ihan hyvä perustelu tuo on.

[/quote]

Joo joo mutta miksi juuri minä jäin pois? Kolmas morsiusneito ei ole ollenkaan yhtä läheinen kuin minä

Vierailija
32/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna jättäiain koko häät väliin tollaisen jälkeen.

Vierailija
33/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:17"]

[/quote]

[/quote]

Ymmärrän kyllä ja riippuu tietysti kuinka lihava olet. Jos olet todella huomiotaherättävän iso, ymmärrän ystävääsi, eikä päätöksensä ole ollut taatusti helppo. Jos taas et ole sairaalloisen lihava, asia on tietysti vähän eri.

[/quote]

Jättäisitkö myös siskon tai äidin pois siksi että ovat sinusta "huomiotaherättävän lihavia"?

Huhhuh mitä porukkaa

Vierailija
34/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet paljon kauniimpi kuin morsian ja jätti sut pois siksi?

Vierailija
35/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan laihduttaisin ihan vaan morsiamen kiusaksi, päivittäisiä hiukset, ostaisin jotkut kivasti itselleni sopivat vaatteet ja hankkisin valokuvaajan ottamaan itsestäni ihania kuvia. :D (En siksi ettenkö kelpaisi itselleni sellaisena kuin olen vaan ihan vaan siksi että tuollainenkin bridezilla ymmärtäisi että ihmisen määrittää joku muu kun ulkoiset seikat.)

Tsemppiä! :)

Vierailija
36/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hyi helvetti näitä kommentteja täällä... kun katson kuvia ystäväporukan illanvietosta tai viimekesäiseltä lomareissulta, en näe kolmea kaunista laihaa naista ja kahta röhkivää emakkoa. näen rakkaat ystäväni. 

ap, heivaa tuollaiset ihmiset elämästäsi. samaa kehoitan muillekin jotka ovat samankaltaisen tilanteen huomanneet. 

Vierailija
37/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP:n mielipahan, mutta tavallaan täytyy myöntää, että ymmärrän morsiantakin. Kälyni on todella lihava (vaatekoko muistaakseni 56), on ollut jokusen kerran kaasona tms. ja hääkuvissa huomio todella kiinnittyy häneen hänen kokonsa vuoksi. Silmä automaattisesti hakeutuu muista poikkeavan näköiseen. Aika moni kuvia katsellessaan vielä päivittelee, miten nuori nainen voi olla noin lihava yms. Ei tietenkään kälyni aikana. En itsekään jaksaisi sitä ainaista kaason koon päivittelyä. Omissa häissäni yksi vieras oli pukeutunut TODELLA arkisesti (risoihin farkkuihin ja t-paitaan) ja sitä jaksetaan kuvia katsellessa ihmetellä. Vaikka ko. henkilö on minulle tärkeä ystävä, kyllähän se vähän ärsyttään kun se tulee AINA esille.

Vierailija
38/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:22"]Typerää tämä amerikasta kopioitu meininki, läjä aikuisia naisia "morsiusneitoina".
[/quote]

Todellakin. Mitä ihmettä ne ulkopuoliset akat siellä alttarilla tekee! Eivät ole mitenkään asianosaisia. Lapsellista. Tossa vaiheessa pitäisi jo kyetä toimimaan ilman "parhaita kavereita". Sulhanen jää ihan sivuosaan.En menisi vaikka pyydettäisiin.

Vierailija
39/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:24"]no tottahan on, että läski ei ole ikinä kaunis... vaan... öööö... no läski! Onhan nyt niin paljon kauniinpaa olla hoikka ja upea, kun tynnyri siellä jota miettii jaksaako edes seisoa sen toimituksen ajan. Ja loppu hääpäivä menee läskillä valittaen kipeitä jalkoja
[/quote]
Mua jo alkaa hiukan naurattamaan nämä lihavien inhoajat ja suorastaan vihaajat. Samaa mantraa jauhetaan ketjusta toiseen, ei mitään järkevää tai faktatietoa sanota. Ei näin ylipainoisena enää vituta yhtään nämä jauhamiset, pikemminkin säälittää yllä olevat ihmiset ja huvittaa. Alkaa olemaan päivän parhaimmat kommentit juuri yllä olevia, kun miettii minkä oloinen henkilö näitä kirjoittaa. Näen sellaisen nutturapäisen tiukkailmeisen sellerinpurijan, joka samanaikaisesti näppäilyn ohella nostelee kahvakuulaa ja miettii mitä "uutta" tänään keksisi lihavista. Ideat nähtävästi loppu.

Vierailija
40/95 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.I.T.T.U.M.I.T.Ä.P.A.S.K.A.A.

...oikeasti.

M39