Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tipaton tammikuu 2022

Vierailija
01.01.2022 |

Ensimmäinen päivä, eilen hyrpin valkkaria siihen malliin että helppo päivä olla ilman tänään. Katotaan miten tämä tammikuu onnistuu raittiina. Mites te muut.?

Kommentit (792)

Vierailija
1/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn mukaan!  Sen verran hyvin taas maistui joulusta uuteen vuoteen asti, että hyvää tekee olla ilman.

Ja kohta tänne tulee joku taas aukomaan päätään, että tipaton on alkkisten juttu, MINÄHÄN en tipattomia tarvitse koska MINULLA  ei ole ongelmaa!

Vierailija
2/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityn mukaan!  Sen verran hyvin taas maistui joulusta uuteen vuoteen asti, että hyvää tekee olla ilman.

Ja kohta tänne tulee joku taas aukomaan päätään, että tipaton on alkkisten juttu, MINÄHÄN en tipattomia tarvitse koska MINULLA  ei ole ongelmaa!

Hyvä hyvä, yritän päivittää joka päivä tipatttomasta päivästä. Vertaistuki kelpaa.  Tänään pitäsi aloittaa ensjoululahjojen tekeminen, neulomis hommiin siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku alapeukuttaa tipatonta tammikuuta??

Vierailija
4/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens viikol viina virtaa eikä mitään pellejuttuja!

Vierailija
5/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kaipaan tipatonta. Olen ihan kyllästynyt itseeni ja ryypiskelyyn, jota kyllä viime vuonna piisasikin. Tipaton alkoi minulla jo 27.12 aamulla. Vertaistuki kelpaa. Toivon, että painoa lähtee samalla pari kiloa. Hyvä idea kuitata tänne kerr päivässä.

M45

Vierailija
6/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tipatonta vuosi täyteen. Hyvin on sujunut, ja sujuu jatkokin. Tsemppiä tuleville tipattomille.

Vierailija
7/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka alapeukuttaisi, niin ei se minua lannista. Saan vaan enemmän virtaa.

Vierailija
8/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli tipatonta vuosi täyteen. Hyvin on sujunut, ja sujuu jatkokin. Tsemppiä tuleville tipattomille.

Onneksi olkoon!

Vierailija
9/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi vielä mahdollisuus aloittaa, kun kuohuviini eilen illalla loppui noin kymmenen aikaan enkä sitten enää juonut mitään. :D Yleensä olen (jos olen ollut juhlimassa) kyllä jotain naukkaillut vielä vuorokauden vaihtumisen jälkeen, eikä se sitten olisi mikään oikea tipaton. 

Vierailija
10/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se surullista että ihmiset haluaa pitää tipattoman kuukauden jotta voisivat sitten taas loppuvuoden ryypätä kuin eno veneessä... : /

Itse olin melkoinen viikonloppukännääjä (ennen baanalle lähtöä pohjiksi esim. miltei pullollinen esim. anislikööriä, diskossa tyypillisesti sitten Amiraali nelosta jopa kymmenisen pulloa); sitten aloin harrastaa meditaatiota (TM), lähinnä koska en halunnut alkaa käyttää verenpainelääkkeitä alle 25-vuotiaana. Pikkuhiljaa viinanhimo laantui; nykyään en pysty edes simaa (n. 1 paino-%) juomaan kovin paljon, kun tulee jo epämiellyttävän, tympeän höntti olo.

Vierailija
11/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan tipattoman huomenna.

Huomenna on hyvä päivä aloittaa.

Vierailija
12/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niin päättelit?

Vierailija
13/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ikä tehnyt tehtävänsä, ei tee enää mieli juoda. Nuorena join joka viikonloppu itseni änkyräkänniin, no joskus saattoi olla parin viikon tauko. Mutta mikään tipaton ei tullut kuuloonkaan, en olisi pystynyt olee kuukautta ilman. Edes saunakalja tai pari oli saatava. 30-vuotiaana viinansietokyky alkoi heiketä ja nyt nelikymppisenä juon enää vai kokista.

Ei ollut mitään sadekehänkiillotusta, lähinnä vaan toteamus että joskus se tipattomuus tulee itsestään, ilman suurta kurinalaisuutta. Ei vaan keho kestä enää alkoa yhtään, tuo vain huonon olon. Tsempit kaikille tipattomaa viettäville, ei se aina niin helppoa ole!

Vierailija
14/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkoi. Tuntuu erittäin hyvältä.

Vierailija
15/792 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun läheinen aloitti ja aikoo olla pääsiäiseen saakka ilman alkoholia.

Vierailija
16/792 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta! Eilinen meni tosi hyvin. Kävin lenkillä ja illalla tein pizzaa, jonka kanssa ykeensä on pitänyt aina olla punaviiniä, vaan eipä tarvinnu nyt olla, maistu niin hyvälle, sitä jäi vielä tällekkin päivälle.

Nyt sitten toinen päivä alkaa ilman alkoholia.

Vierailija
17/792 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan tipatonta ja jatkoa sen jälkeen niin, että pitää välillä viikon tai pari taukoja alkosta ja muina viikkoina juo vain 1-3annosta. Juhlat sitten erikseen jolloin voi ottaa niinkuin tykkää/haluaa humaltua.

Olen noudattanut tätä viime vuoden ja ihan mahtava olo ja erityisesti myöskin siitä etten todellakaan tarvitse sitä alkoa joka viikko! Painokin tippunut itsestään eikä vaatteet kiristä. En voi muuta kuin suositella!

Vierailija
18/792 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken onnistuin oksentamaan. Monta vuotta ollut krapulassa niin että tekee pahaa mutta mitään ei saa ulos. Juon yleensä siihen vettä ja yökin mutta se yrjö ei vaan tule. Ei oikeastaan kiinosta tipaton vaikka on aika huono olo. Ilman päihteitä on niin totaalisen tylsää. Saisi olla krapulatonta päihdettä ettei tarvisi kärsiä nauttimisesta.

Vierailija
19/792 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta! Eilinen meni tosi hyvin. Kävin lenkillä ja illalla tein pizzaa, jonka kanssa ykeensä on pitänyt aina olla punaviiniä, vaan eipä tarvinnu nyt olla, maistu niin hyvälle, sitä jäi vielä tällekkin päivälle.

Nyt sitten toinen päivä alkaa ilman alkoholia -Ap

Vierailija
20/792 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken onnistuin oksentamaan. Monta vuotta ollut krapulassa niin että tekee pahaa mutta mitään ei saa ulos. Juon yleensä siihen vettä ja yökin mutta se yrjö ei vaan tule. Ei oikeastaan kiinosta tipaton vaikka on aika huono olo. Ilman päihteitä on niin totaalisen tylsää. Saisi olla krapulatonta päihdettä ettei tarvisi kärsiä nauttimisesta.

Noin itsekkin olen ajatellut, että on tylsää ilman alkoholia ja siinä on se jokin viehätys. Yleensä otan pullon olutta ja kaksi lasillista punaviiniä ja sit jotain hyvää syömistä. Tätä on yleensä n.3-5 päivää viikossa. Mutta nyt aion pitää tipattoman ja katsoa paraneeko kolesteroli. Tsemppiä kaikille muillekkin tipattomille. Kannattaa vähentää ehkä edes vähän, jos alkoholin kulutus on suurtakin.  -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme