Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tipaton tammikuu 2022

Vierailija
01.01.2022 |

Ensimmäinen päivä, eilen hyrpin valkkaria siihen malliin että helppo päivä olla ilman tänään. Katotaan miten tämä tammikuu onnistuu raittiina. Mites te muut.?

Kommentit (792)

Vierailija
21/792 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon nykyään niin vähän, että ei maksa vaivaa hehkuttaa tipattomia tutuille tai palstalla tuntemattomille. Jos jonain vkl pari tölkkiä maistuu, niin sittenpä maistuu.

Vierailija
22/792 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se surullista että ihmiset haluaa pitää tipattoman kuukauden jotta voisivat sitten taas loppuvuoden ryypätä kuin eno veneessä... : /

Itse olin melkoinen viikonloppukännääjä (ennen baanalle lähtöä pohjiksi esim. miltei pullollinen esim. anislikööriä, diskossa tyypillisesti sitten Amiraali nelosta jopa kymmenisen pulloa); sitten aloin harrastaa meditaatiota (TM), lähinnä koska en halunnut alkaa käyttää verenpainelääkkeitä alle 25-vuotiaana. Pikkuhiljaa viinanhimo laantui; nykyään en pysty edes simaa (n. 1 paino-%) juomaan kovin paljon, kun tulee jo epämiellyttävän, tympeän höntti olo.

Hienoa, että heräsit noin nuorena. Oma viikonloppujuopottelu jatkui yli nelikymppiseksi, määrä ei ehkä ollut noin iso, mutta montakaan viikonloppua ei täysin selvänä mennyt. Nyt olen jättänyt alkoholin käytännössä kokonaan pois, enkä kaipaa sitä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/792 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon nykyään niin vähän, että ei maksa vaivaa hehkuttaa tipattomia tutuille tai palstalla tuntemattomille. Jos jonain vkl pari tölkkiä maistuu, niin sittenpä maistuu.

Ei se hehkuttamista ole vaan tieto siitä, että voi jonnekkin/jollekkin kertoa joka päivän , minkä on ollut ilman alkoholia. Minua se ainakin innostaa ja kannustaa, vaikka sitä ei kukaan täällä noteeraiskaan, mutta se olikin tieodssa , että jostain kumman syystä minä joudun anonyyminäkin kiusan kohteeksi, mutta en anna senkään vaikuttaa.

Vierailija
24/792 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 2/31,

Vierailija
25/792 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton jatkuu. M45

Vierailija
26/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu, -ap

Vierailija
27/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin olla tipattomana aina jopa loppiaisaattoon asti.

Vierailija
28/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leposykkeet pudonneet 100 -> 75... hiukan liian paljon liian usein tuli nautittua. Nyt tarkoitus olla ilman kokonaan.

Vierailija
29/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. päivä, jaksaa jaksaa! Hyvä me!

M43

Vierailija
30/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa, jaksaa hyvä me ! 3, pv.

Vierailija
31/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huvittavaa, että jos tammikuussa juo niin se on kaikkien mielestä ok, mutta jos viettää tipatonta eli ei juo niin on ihmisten mielestä juoppo, jolla on ongelma. Tsemppiä kaikille tipattoman viettäjille! Minäkin entisenä bilehileenä lopetin alkoholinkäytön melkein kokonaan pari vuotta sitten ja nykyään juon vain alkoholittomia viinejä ja lonkeroa. Mahtavaa! Saa tissutella ilman krapulaa ja nahkeaa oloa. 

Vierailija
32/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tipatonta niin kauan kuin huvittaa. En aio koko kuukautta. Ehkä viikonloppuun asti tai sitten pari viikkoa.

En koe olevani ongelmajuoja. Esim uuden vuoden aattona join 2 olutta ja 2 lasia viiniä ja lopetin ennen klo 22 kun ei vaan maistunut. Tykkään ottaa lasin tai 2 viiniä pihvin tai pastan kanssa ja oluen silloin tällöin.

Vierailija
33/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se huvittavaa, että jos tammikuussa juo niin se on kaikkien mielestä ok, mutta jos viettää tipatonta eli ei juo niin on ihmisten mielestä juoppo, jolla on ongelma. Tsemppiä kaikille tipattoman viettäjille! Minäkin entisenä bilehileenä lopetin alkoholinkäytön melkein kokonaan pari vuotta sitten ja nykyään juon vain alkoholittomia viinejä ja lonkeroa. Mahtavaa! Saa tissutella ilman krapulaa ja nahkeaa oloa. 

Tipaton helmikuu olisi lyhyempi

Vierailija
34/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/31.

Vierailija
35/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt kyllä hyvä saavutus kolmas tipaton päivä.

Vierailija
36/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipaton helmikuu olisi lyhyempi

Tuo oli hyvä,  pitää muistaa ensvuonna! 

Vierailija
37/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin vasta sunnuntaina, mutta pidennän sitten reilusti toisesta päästä. ;)

Vierailija
38/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityn mukaan!  Sen verran hyvin taas maistui joulusta uuteen vuoteen asti, että hyvää tekee olla ilman.

Ja kohta tänne tulee joku taas aukomaan päätään, että tipaton on alkkisten juttu, MINÄHÄN en tipattomia tarvitse koska MINULLA  ei ole ongelmaa!

Mäkin ajattelin, että olis hyvä olla tammikuu juomatta. Ostan yleensä perjantaina sen viinipullon, jonka juon viikonlopun aikana. Viini on mulle nautinto, mutta mietityttää kyllä, mitä se tekee elimistölle pitemmän päälle. Monen kaverin kanssa tapaamiseen kuuluu alkoholi. Ei siinä mitään, mutta mietin joskus, miksi näin on. 

Vierailija
39/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/31

M45

Vierailija
40/792 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. päivä, jaksaa jaksaa! Hyvä me!

M43

Ihania olette! Tämä inspiroi minuakin aloittamaan.

Olen kypsytellyt mielessä ajatusta tipattomasta loppiaisesta pääsiäiseen.

Tänään on ollut tipaton päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi