Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä syy tehä rikosilmo vapauden riistosta tmv? Miesystävä sekos kun

Vierailija
19.04.2015 |

oli huumeissa eilen ja harrastettiin seksiä ja sitte se suuttu jostai pikku jutusta ja oli harhanen ja sekava ja laitto mut käsiraudoilla sängyn päätyy kii ja häipy johkii.. Luulin et vetää lisää viinaa tai jotai mut sitte Säikähin ku kuulin et häipy ovesta ulos ja ei palannu vasta ku aamulla.. mä roikuin koko yön niissä käsiraudoissa vaikeessa asennossa ja pelkäsin helvetisti tuleeko se ikinä takas ja millo tulee.. aamul pääsin vapaaks ja pyys anteeks oli kuulemma vaa unohtanu mut siihe. Kauheet painauma jäljet käsis nyt ja oon iha raivona ja trauma jäi. Voinko mennä poliisil vai onko hyödytöntä? Tuo oli mun hirvein yö ikinä!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärintodistuksen kanssa kyttikselle ja äkkiä!

Vierailija
2/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille ehdottomasti. Tarvitset kaiken mustaa valkoisella jos tekee sinulle muutakin vielä. Et kai anna sille mahdollisuutta tehdä tuota toiste...

Vierailija
4/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän oli siitä yhestä leffasta. Puuttuu vaan death metallia jumittava cd-soitin.

Vierailija
5/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli jossain leffassa.

Vierailija
6/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ja teet rikosilmoituksen ja kuvaat vammat itse (poliisi kuvaa ne myös sekä lääkäri, jonne menet nyt heti hakemaan lausuntoa tilanteesta. Kerrot lääkärille kaiken, sillä se on osa todistelua). Toimi heti!

Vierailija
7/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset pidäkkään alistamisesta ja voimakkaista miehistä.

Vierailija
8/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli riittää poliisil mun sana ja vammat käsissä? En oo nähny mitää tollast leffaa mut mulle tää oli totisinta totta viime yönä ja täys helvetti ku minuutit tuntu tunneilta ja tuntu oikeesti et raajat repeytyy irti ja se kipu oli hirvee, koitin huutaa apua et naapurit tajuis et on joku hätä nyt mut ei kukaa reagoinu. Aamul ku viimein pääsin irti en pystyny hetkeen liikuttaa sormii kummastakaa kädestä pelkäsin jo et ne halvaantu. AP

Vierailija
9/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Ja jos ei ollu, niin kuka käski harrastaa seksiä huumehörhön kanssa... :D :D

Vierailija
10/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on kotona käsiraudat? Ai niin, ne on nyt seksissä muotia. Silti ei ole pakko elää elämää, jota media mainostaa, sitä voi ihan hyvin jättää tuommoiset seksikaupan hyllylle.

Vierailija
11/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vika on nyt sit minun ja käsirautojen? OOtte kyl oikeesti jotenki pahasti vinksallaa tai hulluja jotku vastaajat. Enkä mä tienny viel siinä vaiheessa ku alettii sekstaa mitä se oli vetäny. ap

Vierailija
12/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana sanaa vastaan. Ei onnistu.

Vierailija
13/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missäs sun lapset oli? Vai huvikseskos tällä palstalla oot? Luulisi huumehörhöille olevan omiakin sivustoja? Tää on sentään VAUVApalsta.

Vierailija
14/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:09"]

Ja missäs sun lapset oli? Vai huvikseskos tällä palstalla oot? Luulisi huumehörhöille olevan omiakin sivustoja? Tää on sentään VAUVApalsta.

[/quote]

Öhhöhhöö. Täällä saa kuule palstailla muutkin kuin aivovapaamammat. Tiedoksesi. Enkä ole huumehörhö. Sääli jos sinulla on lapsia (SENTÄÄN, NIIN!), Ihme huru akka.

Vierailija
15/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:04"]

Sana sanaa vastaan. Ei onnistu.

[/quote]

Onhan ap:lla ne vammat käsissä. Eikä oo sanottu ettei mies tunnustaiskin?

Vierailija
16/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:09"]

Ja missäs sun lapset oli? Vai huvikseskos tällä palstalla oot? Luulisi huumehörhöille olevan omiakin sivustoja? Tää on sentään VAUVApalsta.Öhhöhhöö. Täällä saa kuule palstailla muutkin kuin aivovapaamammat. Tiedoksesi. Enkä ole huumehörhö. Sääli jos sinulla on lapsia (SENTÄÄN, NIIN!), Ihme huru akka.

[/quote]

Öhhöhhöö vaan. Seuraavalla kerralla kannattaa edes pintapuolisesti tutustua siihen seksikumppaniin, niin tietää mitä mömmöjä se vetelee. Horo.

Vierailija
17/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, totta kai tuo on vapauden riisto. 

Vierailija
18/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeissa seksi voi olla paljon parempaa. Mutta siis aika vakavaa että jättää sut käsirautoihin. Kyllä sä nyt voit tehdä rikosilmotuksen jos tuntuu siltä. Vapudenriisto on kyseessä. Poliisi ei vain tunnu ottavan tällaisia kovin tosisaan kun heidän mielstään "itseaiheutettu"...Ei minusta kylläkään pidä paikkansa että olisi itse aiheutettu. mutta jotkut idarit vi ajatella niin.

Vierailija
19/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä, poliisia ei kiinnosta millaista seksiä harrastat. Jos annat huumehörhön kahlita itsesi käsiraudoilla sänkyyn niin ihan oma vika. Ero on nimenomaan siinä, että annoit hänen kahlita, eikö? Kuinka kauan siinä olit, ei kiinnosta ketään, kun et kerran kuollut.

Vierailija
20/21 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mua alko kiihottamaan. Olen ihan hullu, panettaa koko ajan...Vittuu