Jaahas, palstapersut rutistavat viime hetken vaalipropagandaa
Kun katsoo näitä etusivun ketjuja - sekä uusia että nostettuja. Aika "ovelaa".
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:49"]Missä palstapersut nyt ovat?
[/quote]
Ei taida isäm mallisia Suomen tulevaisuus kiinnostaa sittenkään.
Mikä sä sit oot? Palstakokkari? Palstalesta? Palstavasuri? Palstademari?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:49"]Missä palstapersut nyt ovat?
[/quote]
Kuten yleensä, katoavat kun pitäisi argumentoida jotain oikeaan asiaan. Osaaminen kun rajoittuu lähinnä "somput ulos Suomesta"-huuteluun.
Tai antavat nyt äänestysrauhan/ valmistautuvat äänestämään?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:00"]Tai antavat nyt äänestysrauhan/ valmistautuvat äänestämään?
[/quote]
Näyttää että keskittyvät linkittämään propagandauutisia nopeammin kuin ylläpito ehtii siivoamaan.
Tiesitkös että tuo sinun lokerointisi osoittaa melkoista sivistymättömyyttä ja ahdasmielisyyttä ap? Tiedätkö edes mitä muuta ps:n arvoihin kuuluu kuin mamupolitiikka?
Odotan edelleen vastausta mitä puoluetta SINÄ ap kannatat?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:10"]Tiesitkös että tuo sinun lokerointisi osoittaa melkoista sivistymättömyyttä ja ahdasmielisyyttä ap? Tiedätkö edes mitä muuta ps:n arvoihin kuuluu kuin mamupolitiikka?
[/quote]
Persujen kannattajat eivät tunnu tietävän.
Tai sitten niitä palstapersuja ei ole hirveästi. Huutelette turhaan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:10"]Tiesitkös että tuo sinun lokerointisi osoittaa melkoista sivistymättömyyttä ja ahdasmielisyyttä ap? Tiedätkö edes mitä muuta ps:n arvoihin kuuluu kuin mamupolitiikka?
[/quote]
Persujen kannattajat eivät tunnu tietävän.
[/quote]
kysyinkin sinulta
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:15"]
[/quote]
Todennäköisesti kaksi tai kolme sekopäätä jotka noita aloituksia tehtailee.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:15"]
[/quote]
[/quote]
Tai yksi, ap itse jotta voi aloittaa spämmiketjun persuja vastaan?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:10"]Tiesitkös että tuo sinun lokerointisi osoittaa melkoista sivistymättömyyttä ja ahdasmielisyyttä ap? Tiedätkö edes mitä muuta ps:n arvoihin kuuluu kuin mamupolitiikka? [/quote] Persujen kannattajat eivät tunnu tietävän.
[/quote]
Kuuluisa minun mielipide on oikea mielipide. Kuinka moni teistä persuille kaikenlaista paskaa huutelee. Teette ihan samaa paskaa kuin muutkin mutta olette sokeana omassa mielipiteessä. Kuinka moni ei viitsi edes kavereilleen sanoa että äännestää persuja koska se tullaa heti lyttäämään rasisti juntiksi. kyllä tota propagandaa molemmat puskette.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:00"]Tai antavat nyt äänestysrauhan/ valmistautuvat äänestämään?
[/quote]
Näyttää että keskittyvät linkittämään propagandauutisia nopeammin kuin ylläpito ehtii siivoamaan.
[/quote]
Tasaisesti tulee uusia aloituksia, ehtiikö käydä edes äänestämässä?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:37"]
Haluat siis asua Somppu-maassa? He tulevat hakemaan sos.turvaa. Ilmaiset asunnot ja rahaa tulee.
[/quote]Hitto miten teet itsesi tyhmäksi. Kysyisit mieluummin: 1. Mikä on äänestämäsi puolueen ratkaisu rakennemuutokseen ja voitko hyväksyä sen? 2. Mikä on äänestämäsi puolueen kanta yksityistämiseen ja vapaakauppasopimuksiin (esim. ttip) ja voitko hyväksyä ne? 3. Mikä on äänestämäsi puolueen kanta SoTe-uudistukseen ja voitko hyväksyä sen? 4. Mikä on äänestämäsi puolueen kanta alueelliseen yhdenvertaisuuteen, kuntauudistukseen ja kuntatalouden itsemääräämisoikeuteen/ valtion puuttumiseen varojen käytöstä? 5. Koulutuspolitiikka? Allekirjoitatko? 6. Työllistäminen? Allekirjoitatko? Kaikki nämä asiat tulevat vaikuttamaan sinun elämääsi, palveluihisi kunnassasi, varallisuuteesi, työiistymiseesi, lastesi tulevaisuuteesi jne. miljoona kertaa enemmän kuin se käveleekö kadulla sua vastaan kaksi vai viisi neekeriä.
[/quote] Ei niillä äly riitä tuohon.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:15"]
[/quote]
No tämähän riittää siihen että kaikki persut on juntteja. Hieno logiikka.
[/quote]
Joo otetaanpa joka puolueesta se sekopäisin ja leimataan kaikki kannattajat niiden mukaan! Way to go ap!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:26"]
Joo otetaanpa joka puolueesta se sekopäisin ja leimataan kaikki kannattajat niiden mukaan! Way to go ap!
[/quote]
Minä en ole leimaamassa koko puoluetta, vaan juuri näitä palstapersuja, jotka linkittivät hysteerisinä "somppu-uutisia" vaalipäivän aamuna ja näemmä linkittelevät edelleen. Minua huvittaa tuollainen, koska se on niin läpinäkyvää, ja siksi tein aloituksen. Syytä heitä, älä minua.
Ei minua kiinnosta tutustua perussuomalaisten koko puolueohjelmaan, koska siitä olen tietoinen, että kaikista tärkeinä pitämistäni asioista paikalliset perussuomalaiset olivat täysin eri mieltä kuin minä. Tällä kertaa äänestyspäätökseni oli hyvin vaikea, koska mikään vaihtoehto ei ollut 100% mieluinen, mutta päädyin äänestämään RKP:tä. Jos tämä riittää minusta tekemään minusta palstahurrin (tai mikä termi sattuu olemaan käytössä), niin hyvä on. En kuitenkaan ole minkäänlaista RKP-propagandaa täällä spämmännyt enkä edes ole RKP:n kanssa kaikesta samaa mieltä. Valitsemani ehdokas tosin oli samoilla linjoilla kuin minä näissäkin asioissa, joten toivottavasti hän pääsisi läpi.
Ei tule saamaan minun ääntäni. Kukaan. Äänestyspaikalla oli niin pitkä jono, ettei siellä jaksaisi jonottaa kukaan muu kuin helsinkiläinen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:49"]
Missä palstapersut nyt ovat?
[/quote]
Puoluetoimistossa meni sähköt poikki? (toivossa on hyvä elää)