Jaahas, palstapersut rutistavat viime hetken vaalipropagandaa
Kun katsoo näitä etusivun ketjuja - sekä uusia että nostettuja. Aika "ovelaa".
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:04"]
Joo, etusivu täyttyykin joukkoraiskaus -"uutisista" ja "Vihreät rakastaa somppuja"- otsikoista. Argumentointi on yläaseteikäisten tasolla. Moi vaan, jonnet.
[/quote]Mutta vihreäthän rakastaa somppuja, ja raiskauksia.
[/quote]
Joo, taitaa oikein lukea puolueohjelmassakin...
Idiootti.
Jaa, mä olen huomannut vain Persujen mustamaalaamista koko viikon. Nytkin on paljon ihme aloituksia "Timo Soini on lihava ja väsynyt" tjn... Täällä Persufoobikot suoltaa näitä valheita ja törkyjä, eivät tiedä edes mitään koko puolueesta. Huomaa, että AV -mammat ovat Kokoomuslaisia tai vasempaan kallistuneita, kun Persu propagandaa levittelevät. Rauhoittukaa jo ja annetaan kaikkien äänestää miten haluavat. Illalla tulos nähdään.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:05"]
Minulla se syy oli ihan se että Vantaan joukkoraiskaus 17.4. ei paljastunut kuin vasta tänään. Siis tämä: http://mvlehti.net/2015/04/19/juuri-nyt-kolme-somalia-joukkoraiskasi-tyton-vantaalla-perjantaina/
[/quote]
Taitaa olla perätön "uutinen". Näin erittäin maahanmuuttokriittisenä Perussuomalaisten äänestäjänä pidän perättömien huhujen keksimistä/levittämistä äärimmäisen haitallisena toimintana. Sosiaaliturvaperäisessä maahanmuutossa ja monikulttuurisuudesta riittää kritisoitavaa ihan tarpeeksi tosiasioiden pohjaltakin.
Joo, varsinkin kun suuri osa ketjuista käsittelee oikeisto-vasemmisto kissanhännänvetoa. Tosi ovelaa palstapersuilta kannattaa hämäyksen vuoksi esim. demareita tai kokkareita tai kepua tai mitä milloinkin.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:04"]
Joo, etusivu täyttyykin joukkoraiskaus -"uutisista" ja "Vihreät rakastaa somppuja"- otsikoista. Argumentointi on yläaseteikäisten tasolla. Moi vaan, jonnet.
[/quote]Mutta vihreäthän rakastaa somppuja, ja raiskauksia.