Ei täällä mitään työttömyyskriisiä ole!
Mitä nyt Lapin pahoinvointialueella irtisanotaan
Valmet Automotivella irtisanotaan
Mutta eihän tässä mitään. Työttömyysasteen nousu johtuu ihan vaan m a m u i s t a. Ei muusta.
Mitään kriisiä siis EI OLE! Ei ole eikä tule! Kaikki on hyvin ja nousukausi ihan nurkan takana!
Kommentit (14)
Ikävää, että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Mammapalstalla tehdyt lapselliset trollailuyritelmät eivät ole mikään saavutus.
Työn vastaanottaminen kannattaa juuri nyt! Nyt on hyvä aika ottaa työtä vastaan!
Menkää töihin!
Vierailija kirjoitti:
Töitähän on kaikille jotka haluaa töitä tehdä. Työttömät van lusmuilee päivisin vaikka voisivat opiskella.
Hallitus vaikeutti työttömien opiskelua. Ap taisi lisäksi tarkoittaa palkkatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Töitähän on kaikille jotka haluaa töitä tehdä. Työttömät van lusmuilee päivisin vaikka voisivat opiskella.
Miten voi työttömänä opiskella ja olla töissä yhtäaikaa. Siis olla työtön, opiskelija ja työläinen?
Vierailija kirjoitti:
Töihin kannattaa mennä nyt.
Miksi et jo ole töissä?
Jos kerran koko ajan ihmisiä irtisanotaan, niin miksi ihmeessä pitää tilata koko ajan lisää ma muja?
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Mammapalstalla tehdyt lapselliset trollailuyritelmät eivät ole mikään saavutus.
Mites sä nyt noin triggeröidyit?
Vierailija kirjoitti:
Töihin kannattaa mennä nyt.
Minä menin aamulla tossa lähistössä olevalle työmaalle, mutta joku hullu tuli kiskomaan mut pois just ku olin kiipeämässä kaivinkoneeseen ja heitti pihalle. Uhkas vielä soittaa poliisit.
Törkeää. Ja minä kun vaan yritin mennä töihin...
Onkohan Matias Marttinen saanut koskaan römpsää? Sekin luultavasti helpottaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi työttömänä opiskella ja olla töissä yhtäaikaa. Siis olla työtön, opiskelija ja työläinen?
Työvoimapoliittisessa koulutuksessa voi yhtä aikaa olla työtön, opiskella ja tehdä töitä. Ei tästä kyllä mitään palkkaa makseta, mut ihan samalla tavalla saa painaa pitkää päivää kuin muutkin.
Kyllä se nousukausi sieltä tulee. Ehkä.